←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Obrocenie modelu wzgledem gra...


Najlepsza odpowiedź NiczegoWinien 10.01.2015 19:15

Uzylem tego

new Float:oring[3]
pev(id, pev_origin, oring) // ID - id ownera
entity_set_aim(ent, oring)

I zmienilem env_sprite na info_target i dziala.

dzięki wszystkim za pomoc. Mozna zamknac.

Przejdź do postu

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 08.01.2015

Wyjęty z pluginu
 

	new Float:oring[3]
        pev(ent, pev_origin, oring)
        entity_set_aim(ent, oring)

Odpowiedz

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 08.01.2015

Uzylem twoje kodu i nadal zero efektu. Stojac przed modelem patrzy sie na mnie. Lecz gdy go stworze bedąc za nim to widze jego "plecy". Nie przekreca sie do mnie przodem ;/

Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 09.01.2015

Jeżeli chcesz aby było to dynamiczne obracanie musisz umieścić to najlepiej w thinku bytu.

Kurde... Taki błąd xD xD xD

zamiast ent w pev daj id.

 

new Float:oring[3]
pev(id, pev_origin, oring) // ID - id ownera
entity_set_aim(ent, oring)

Przepraszam, ale nie zauważyłem błędu, może dlatego iż używam tego w innym celu :/


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 09.01.2015 01:08
Odpowiedz

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 09.01.2015

Ehhh ;/ ciagle nic. Teraz obraca sie wokol swojej osi. Moze po prostu trzeba pobrac anglesy gracza i ustawic je takie same dla enta tylko ze w przeciwnym kierunku.

Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 09.01.2015

Jeżeli chcesz aby było to dynamiczne obracanie musisz umieścić to najlepiej w thinku bytu.

Kurde... Taki błąd xD xD xD

zamiast ent w pev daj id.

 

new Float:oring[3]
pev(id, pev_origin, oring) // ID - id ownera
entity_set_aim(ent, oring)
Przepraszam, ale nie zauważyłem błędu, może dlatego iż używam tego w innym celu :/


To obróci byt w tą samą stronę, w którą patrzy właściciel, a nie w stronę właściciela.

Spróbuj:

new Float:target_origin[3], aiming_origin;
pev(owner, pev_origin ,target_origin)
pev(ent, pev_origin ,aiming_origin)

// nie obchodzi nas 3 współrzędna (wysokość) ani ownera, ani entu, ponieważ ent ma się obracać tylko w jednej płaszczyźnie
target_origin[2] = 0.0
aiming_origin[2] = 0.0

new Float:aiming_angles[3] = {0.0, 0.0, 0.0}
aiming_angles[0] = xs_vec_angle(target_origin, aiming_origin) // Jeśli ent będzie się patrzył w drugą stronę, zamień parametry miejscami
set_pev(ent, pev_angles, aiming_angles)
Jeśli byt będzie się obracał w złym wymiarze (do góry/w dół lub się przechylał na boki) to spróbuj w przedostatniej linii zmienić współrzędną, bo nie wiem dokładnie który kąt odpowiada za którą płaszczyznę, ale wg logiki pierwszy z brzegu powinien odpowiadać za XY, dalsze za XZ i YZ. Ale może być coś inaczej :P
Odpowiedz

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 09.01.2015

GwynBleidD

 

Dodalem twoj kod. Poprawilem bledy, sprawdzilem i nie zadzialalo.Zmienilem parametry miejscami i dalej nic. Ent patrzy tylko w jedna strone.

Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 09.01.2015

Daj kod tworzenia enta.

Odpowiedz

  • +
  • -
NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 10.01.2015

public Stworz(id,foorigin[3])
{
	new Float:CoreOrigin[ 3 ];
	IVecFVec(foorigin,CoreOrigin);
	
	new Entity = create_entity( "env_sprite" );
	
	entity_set_string ( Entity, EV_SZ_classname, "SpriteEntity" );
	
	entity_set_model ( Entity, "models/xxx.mdl" );;
	
	entity_set_float ( Entity, EV_FL_scale, 1.0 );
	set_pev(Entity,pev_owner,id)
	
	entity_set_origin( Entity, CoreOrigin );
	
	entity_set_float( Entity, EV_FL_framerate, 10.0 );
	
	DispatchSpawn( Entity );
}

proszę.

Odpowiedz

  • +
  • -
NoLiFeR - zdjęcie NoLiFeR 10.01.2015

Zamiast "env_sprite"daj "info_target"

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź NiczegoWinien - zdjęcie NiczegoWinien 10.01.2015

Uzylem tego

new Float:oring[3]
pev(id, pev_origin, oring) // ID - id ownera
entity_set_aim(ent, oring)

I zmienilem env_sprite na info_target i dziala.

dzięki wszystkim za pomoc. Mozna zamknac.

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 11.01.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz