Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Obrocenie modelu wzgledem gracza.


Najlepsza odpowiedź NiczegoWinien, 10.01.2015 19:15

Uzylem tego

new Float:oring[3]
pev(id, pev_origin, oring) // ID - id ownera
entity_set_aim(ent, oring)

I zmienilem env_sprite na info_target i dziala.

dzięki wszystkim za pomoc. Mozna zamknac.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
30 odpowiedzi w tym temacie

#21 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 08.01.2015 07:56

Wyjęty z pluginu
 

	new Float:oring[3]
        pev(ent, pev_origin, oring)
        entity_set_aim(ent, oring)


  • +
  • -
  • 0

#22 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 08.01.2015 21:46

Uzylem twoje kodu i nadal zero efektu. Stojac przed modelem patrzy sie na mnie. Lecz gdy go stworze bedąc za nim to widze jego "plecy". Nie przekreca sie do mnie przodem ;/


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#23 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.01.2015 01:05

Jeżeli chcesz aby było to dynamiczne obracanie musisz umieścić to najlepiej w thinku bytu.

Kurde... Taki błąd xD xD xD

zamiast ent w pev daj id.

 

new Float:oring[3]
pev(id, pev_origin, oring) // ID - id ownera
entity_set_aim(ent, oring)

Przepraszam, ale nie zauważyłem błędu, może dlatego iż używam tego w innym celu :/


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 09.01.2015 01:08

  • +
  • -
  • 1

#24 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 09.01.2015 20:11

Ehhh ;/ ciagle nic. Teraz obraca sie wokol swojej osi. Moze po prostu trzeba pobrac anglesy gracza i ustawic je takie same dla enta tylko ze w przeciwnym kierunku.


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#25 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 09.01.2015 22:32

Jeżeli chcesz aby było to dynamiczne obracanie musisz umieścić to najlepiej w thinku bytu.

Kurde... Taki błąd xD xD xD

zamiast ent w pev daj id.

 

new Float:oring[3]
pev(id, pev_origin, oring) // ID - id ownera
entity_set_aim(ent, oring)
Przepraszam, ale nie zauważyłem błędu, może dlatego iż używam tego w innym celu :/


To obróci byt w tą samą stronę, w którą patrzy właściciel, a nie w stronę właściciela.

Spróbuj:

new Float:target_origin[3], aiming_origin;
pev(owner, pev_origin ,target_origin)
pev(ent, pev_origin ,aiming_origin)

// nie obchodzi nas 3 współrzędna (wysokość) ani ownera, ani entu, ponieważ ent ma się obracać tylko w jednej płaszczyźnie
target_origin[2] = 0.0
aiming_origin[2] = 0.0

new Float:aiming_angles[3] = {0.0, 0.0, 0.0}
aiming_angles[0] = xs_vec_angle(target_origin, aiming_origin) // Jeśli ent będzie się patrzył w drugą stronę, zamień parametry miejscami
set_pev(ent, pev_angles, aiming_angles)
Jeśli byt będzie się obracał w złym wymiarze (do góry/w dół lub się przechylał na boki) to spróbuj w przedostatniej linii zmienić współrzędną, bo nie wiem dokładnie który kąt odpowiada za którą płaszczyznę, ale wg logiki pierwszy z brzegu powinien odpowiadać za XY, dalsze za XZ i YZ. Ale może być coś inaczej :P
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#26 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 09.01.2015 23:26

GwynBleidD

 

Dodalem twoj kod. Poprawilem bledy, sprawdzilem i nie zadzialalo.Zmienilem parametry miejscami i dalej nic. Ent patrzy tylko w jedna strone.


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#27 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.01.2015 23:54

Daj kod tworzenia enta.


  • +
  • -
  • 0

#28 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 10.01.2015 00:02

public Stworz(id,foorigin[3])
{
	new Float:CoreOrigin[ 3 ];
	IVecFVec(foorigin,CoreOrigin);
	
	new Entity = create_entity( "env_sprite" );
	
	entity_set_string ( Entity, EV_SZ_classname, "SpriteEntity" );
	
	entity_set_model ( Entity, "models/xxx.mdl" );;
	
	entity_set_float ( Entity, EV_FL_scale, 1.0 );
	set_pev(Entity,pev_owner,id)
	
	entity_set_origin( Entity, CoreOrigin );
	
	entity_set_float( Entity, EV_FL_framerate, 10.0 );
	
	DispatchSpawn( Entity );
}

proszę.


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#29 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.01.2015 01:12

Zamiast "env_sprite"daj "info_target"


  • +
  • -
  • 1

#30 NiczegoWinien

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:215
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 10.01.2015 19:15   Najlepsza odpowiedź

Uzylem tego

new Float:oring[3]
pev(id, pev_origin, oring) // ID - id ownera
entity_set_aim(ent, oring)

I zmienilem env_sprite na info_target i dziala.

dzięki wszystkim za pomoc. Mozna zamknac.


  • +
  • -
  • 0

PokeMod na Sprzedaz. Wejdz i dowiedz sie wiecej.

http://www.poke-revolution.pl/

 

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png


#31 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 11.01.2015 15:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych