Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Pokemod - informacje

pokemod informacje pokemon poke

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
93 odpowiedzi w tym temacie

#21 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 14.02.2015 22:17

Po tym co piszesz mozna wywnioskowac, ze wlozyles w to duzo serca za co daje plusa :). Aczkolwiek mod do mnie nie przemawia i raczej nie zagrzalbym miejsca na stale.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#22 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 15.02.2015 00:41

No wiadomo że to nie trafi do każdego gracza. Bo myślę że ciężko napisać coś aby przebiło wcześniejszą wersję i zaspokoić wszystkich :) Sądzę że znajdzie się pare graczy na to a jeżeli nie to tak jak pisałeś. Pokemony jak byłem dzieckiem to było dla mnie anime nr 1 i po paru latach scriptingu mogę napisać coś co na czym sam będę grał ;) a jak ktoś wejdzie na serwer to wiadomo że cieszy to każdego właściciela :)

Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 15.02.2015 00:44

  • +
  • -
  • 0

#23 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 24.02.2015 23:25

Właśnie skończyłem monotonna zabawę z dodawanie ataków (ok 1200) i wymaganego poziomu na użycie odpowiedniego ataku. Także jest już napisane oddziaływanie przykładowo wodnego ataku na ognistego pokemona (bazowy dmg w tym przypadku jest x2). Zostało mi zbalanoswanie hp pokemonow i dmg do każdego ataku. Ciężka i zmudna praca ale jak to skończę to już będzie z górki ;)
  • +
  • -
  • 0

#24 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 28.02.2015 23:10

6372359270d891a7m.jpg

 

 

2d5c0d554db941bem.jpg

 

a33597b74650f58bm.jpg

 

 

Znalazlem cos w dobrym klimacie :)

 

Na tej mapce mozemy znalezc pokemony takie jak :

 

- Caterpie

- Metapod

- Butterfree

- Weedle

- Kakuna

- Beedrill

- Pidgey

- Pidgeotto

- Oddish

- Diglett

- Poliwag

- Staryu

- Bellsprout

- Krabby

- Pinsir


  • +
  • -
  • 0

#25 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 01.03.2015 22:22

Kolejna mapa z kolejnymi pokemonami.

 

8e96afd11e09ccd0m.jpg

 

1534c44905f99d1fm.jpg

 

1f3e05bbda245adfm.jpg

 

Na mapce znajduja sie:

 

- Gastly

- Haunter

- Gengar

- Ekans

- Arbok

- Nidoran (female)

- Nidorina

- Nidoqueen

- Nidoran (male)

- Nidorino

- Nidoking

- Zubat

- Golbat

- Venonat

- Venomoth

- Grimer

- Muk

- Koffing

- Muk

 

Co o tym sadzicie bo nikt nic nie pisze ;/ a kazdy pozytywny post by mi dal naprawdę duzo. Dziekuje


  • +
  • -
  • 0

#26 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.03.2015 21:46

Usuwaj czarne tło przy tworzeniu sprita. Tak ogólnie to zaczyna to jakoś wyglądać :) Mapy już masz? Jak tak to jak możesz to pokaż jak to wygląda po trochu :P A i HUD zmień albo coś bo kojarzy mi się z CodMod'em a to mnie strasznie brzydzi.

//usuwanie czarnego tła
set_pev( ent, pev_rendermode, 5);
set_pev( ent, pev_renderamt, 255.0);

  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#27 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.03.2015 22:00

Mapy szukam na internecie ponieważ żaden mapper nie podjął się projektu.

Jak tak to jak możesz to pokaż jak to wygląda po trochu


Co dokładnie masz na myśli?
Pokazać walkę,łapanie?
  • +
  • -
  • 0

#28 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.03.2015 22:03

Chodziło mi o mape, bo patrząc na screeny to niby coś tam masz i myślałem że masz zrobioną.


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#29 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.03.2015 22:11

Ta sa 2 oddzielne mapki. Zrobię zapis mysql i będzie śmigać. Chyba odezwę się na zagranicznych forach o mapę. Wtedy to nabierze uroku.
  • +
  • -
  • 0

#30 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.03.2015 20:26

Polecałbym zrobić 2 zapisy i wybór, który ma być używany. Jeden MySQL, drugi to nvault bądź fvault. A jeśli chodzi o mapy to spróbuj skontaktować się z Abes Mapper, on w tym siedział ale nie wiem czy nadal się tym zajmuje i czy w ogóle jest z nim jakiś kontakt.


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#31 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 03.03.2015 20:39

Pisałem do niego na steam i nie odezwał się do mnie :/
Jeżeli chodzi o zapis to muszę użyć mysql ponieważ jeden serwer to jedna mapka z paroma typami pokemonow. Bo trochę bez sensu dać mapę przykładowo na godzinę i tak zmiana na kolejną.Będą różni gracze którzy będą chcieli łapać różne pokemony i czekać po parę godzin aby znowu złapać tego pokemona jaki by mi się przydał to trochę kiepski wariant. Oczywiście mógłbym podzielić serwer na 2 mapki. 1 mapa 12h (dzień) i druga w nocy (wtedy pokemony duchy itp). Lecz tutaj wchodzi w rolę duża mapka która by pomiescila ok 80 pokemonow.
  • +
  • -
  • 0

#32 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 17.03.2015 19:26

Troche czasu minelo od poprzedniego postu ale nie proznowalem ;P

 

Dodalem pare mapek z respawnami pokow.

Do tego NPC (Profesor Oak model ze starego pokemoda :)).

U Oak'a mozna uleczyc wszystkie nasze pokemony w plecaku takze kupic balle, potiony oraz revive i oczywscie sprzedaz loota rowniez wymiana naszych pokemonow z reszta ktora znajduje sie u niego.

 

Co pozostalo do w pelni dzialajacej bety?

 

- Ustawienie lootow oraz koszt ze sprzedazy.

- Moc atakow kazdego pokemona.

 

Przy beta testach dojdzie:

 

- Trade (sprzedeaz pomiedzy graczami).

- Blokada atakowania tego samego pokemona gdy ktos inny juz go atakuje.

 

Reszta dodatko sukcesywnie bedzie dodawana:

Wszelkiego typu rankingow:

- Level Ranking

- PvP Ranking

- Najwiecej zlapanych pokemonow

 

W przyszlosci turnieje i rankingi graczy (ich puntkow zdobytych w turniejach).


  • +
  • -
  • 0

#33 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 21.03.2015 00:44

Loot dla wiekszosci pokemonow zostal dodany. Zostalo tylko kopiuj,wklej co jest tego duzo w tym modzie ;) No i najgorsze zostawilem na koniec czyli balans atakow pokemonow. Czemu najgorsze? Poniewaz trzeba ogarnac aby dobry pokemon z odpowiednia iloscia hp byl w stanie pokonac innego (tutaj zaleznosci ogien na wode itp). Jest duzo rzeczy do ktorych potrzeba dobrej motywacji a nie umiejetnosci. Mysle ze do konca kwietnia uporam sie z tym aby wypuscic Bete.

Lecz co to bedzie Beta?...

Niedokonczony mod w 50% pewnie :) Lecz jezeli chodzi o glowny silnik atakowanie,lapanie,sprzedawanie,zarabianie,leczenie itp to juz to wlasnie tam sie znajdzie. Beta bedzie potrzebna do balanasu atakow,hp pokemonow aby to sie ladnie wyrownalo i oczywscie pozniej mozliwosc zlapania pokemona bo to wszystko od wszystkiego zalezy. Jezeli ktos gral gdzies kiedys w jakies pokemondy (nie chodzi mi tu o cs) to wie jaka to dluga i potrzebna droga do dobrze ogarnietego balansu i grywalnosci moda.

 

Nie będę robil zadnej reklamy zapraszajac na Beta Serwer. Jezeli ktos bedzie zainteresowany gdy wypuszcze Bete niech po prostu napisze na priv badz znajdzie gdzies.

 

Jakies pomysly,propozycje ? Co sadzicie o rozwoju moda.. pozytywne posty daja wiecej werwy ;P Dziekuje,,, :)


  • +
  • -
  • 0

#34 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 21.03.2015 08:40

Mod wyglada bardzo imponujaco, zrobiles kawall dobrej roboty. Aczkolwiek ciezko bedzie o graczy na tego typu modzie a jesli juz beda to glownie tylko malolaty. Jak ruszysz z serwerem na stale to wejde zobaczyc :).
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#35 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 21.03.2015 14:12

Ode mnie jeszcze pomysł. Określona ilość użyć skilla pokemona czyli tzw. Power Points (PP). Jak grałeś w pokemony na gameboy'ach to będzie wiedział o co biega. Więcej na ten temat tutaj: http://bulbapedia.bu...ki/Power_pointslub tu http://pokemon.wikia.com/wiki/PP
Oczywiście punkty PP można przywrócić do maksimum u Oak'a lub jakimś itemem.
MAGNET (21.03.2015 22:56):
Ale ważne jest też aby można było PP UP skitrać ;)

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#36 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 22.03.2015 19:13

Pierwsze słyszę o PP i nie wiem co z tym zrobić. Nie rozumiem tego za bardzo bo nie miałem styczności z tym. Ale no nie wiem w zasadzie czy to jest to samo ponieważ u mnie jak się wykona atak konkretnym skillem to trzeba odczekać kolejki aby użyć go ponownie. To jest to samo?
MAGNET (23.03.2015 20:08):
Nie
Każdy atak ma ograniczoną ilość użyć, np. Tackle ma 40, a Thunder 10. Jeśli się użyje Thundera 10x to wtedy nie można atakować tym atakiem i trzeba wybrać inny. PP odnawia się jak się zregeneruje poki w pokeCentrum albo jak się da im Elixir.
Jeśli pokemonowi wyczerpią się wszystkie PP używa wtedy ataku o nazwie scrudge'a, który jest porównywalny siłą do tackle, jednak pokemon się samokaleczy

Leaf Green przeszedłem ze 30 razy ;P
MAGNET (23.03.2015 20:09):
używa wtedy ataku o nazwie scrudge (czy jakoś tak)

  • +
  • -
  • 0

#37 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 23.03.2015 21:17

Nie ogarniam trochę tego :) poczytam coś na ten temat i dam znać.
  • +
  • -
  • 0

#38 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 24.03.2015 15:02

Chciałbym najpierw odnieść się do Twojego posta gdzie, pomyliłeś sobie Cooldown z właśnie tym PP. Co są dwie zupełnie odmienne rzeczy chociaż dotyczą również skilla. Cooldown jest to odczekanie na ponowne użycie skilla, co w świecie Pokemonów takowo nie istniało. Zrobione zostało to na potrzeby moda aby nie można było nimi spamować.

MAGNET Ci już opisał co to są te PP. PowerPoitns jest to energia jaką pokemon potrzebuje do użycia danego skilla. Tłumacząc na chłopski rozum: każdy skill pokemona, powtarzam każdy, ma swoje Power Points'y czyli określoną liczbę użyć danego skilla. Co każde użycie traci jeden PP i będzie je tracił aż wyczerpie wszystkie punkty tym samym jak będzie miał ich 0. Wtedy skill zostaje zablokowany, nie można go użyć dopóki, dopóty jego PP nie zostaną zregenerowane o kilka, kilkanaście lub do maksimum punktów. Regeneracja tych punktów odbywa się na dwa sposoby: u Oak'a (gdy uleczymy pokemony;dokładnie to leczy się je w PokeCenter ale na modzie w 1.6 jest to Oak) lub za pomocą jakegoś itemu jak np. eliksyry, jagody itd. O ile pamiętam to był jeszcze jakiś skill co regenerował pokemonowi PP do maksimum. Pamiętam go jeszcze jak grałem w Heart Gold na NitendoDS. Jak sobie przypomnę to podam jego nazwę. Wracając to tematu, jeszcze taka informacja. Im lepszy skill tym mniejszą ilość maksymalnych PP posiada. Np. taki skill Tackle będzie posiadał ich 40 a np. Thunder tylko 10. Gdy wykorzystamy wszystkie PP wszystkich posiadanych skilli pokemona, tym samym nie będziemy mogli użyć już żadnego z nich to każdy następny atak pokemona będzie atakiem zwanym Struggle. A teraz tłumaczenie obrazkowe.
Spoiler

Na załączonym obrazku z gry Pokemon Fire Red koleś gra sobie Butterfree. Ma na dole do wyboru 4 skille. Skill, którego chce użyć, to Psychic. W prawym dolnym rogu jest:
PP 8/10
type/PSYCHIC
Interesuje nas to PP czyli PowerPoints. 8 - liczba pozostałych możliwych użyć skilla. 10 - maksymalna ilość użyć skilla. Czyli gracz użył tego skilla już 2 razy i ma zamiar użyć go kolejny więc jak go użyje to pozostanie 7 czyli 7/10. Chyba proste w zrozumieniu, co nie? A tutaj się prezentują skille wraz z ich PowerPoints'ami:
Spoiler

Skille mają po 10-15 maksimum punktów gdyż są to skille dosyć mocne, zadające spore obrażenia.
To by było chyba na tyle co do PP w grach na konsolach. Teraz przejdźmy do mod'a i tego jakbym sam to widział.
Otóż każdy skill pokemona - tak jak w grach konsolowych - ma mieć określoną liczbę PP. Również tracimy 1 PP co każde użycie skilla. Zregenerować można wraz z leczeniem pokemonów u Oak'a lub za pomocą itemów. Zrezygnowałbym z tego ataku Struggle (wtedy gdy żadnemu skillowi nie zostaną żadne PP). Po prostu gdy nie będziemy mieć żadnych pozostałych PP to wszystkie skille się blokują do czasu zregenerowania ich punktów a graczowi pozostaje jedynie gra bez używania umiejętności.
W pokemodzie są skille które wyglądają jak promienie, czyli np. Aurorabeam, Ice Beam, Leaf Storm. Proponowałbym bym zmianę polegającą na tym, że każdy promień może trwać kilka sekund (czas trwania będzie się zwiększał wraz z poziomem) trzymając zbindowany klawisz +pokeskill, ale gdy puścimy ten klawisz to promień się przerywa, tracimy 1 PP i włącza się Cooldown czyli odczekanie na ponowne użycie skilla. Nie to jak w oryginale, że można było sobie kilka razy wcisnąć klawisz, strzeliło się kilka razy i dopiero za którymś tam razem włączył się Cooldown. Hmm co tam jeszcze można dodać... To chyba by było tyle. Teraz pokażę jakby to wyglądało menu umiejętności wizualnie przedstawione w jakże innowacyjnym programie, czyli Paint'cie.
Spoiler

Opis Menu:
Walka (Tytuł)
1. Nazwa skilla nr. 1 ( ilość pozostałych PP / maksymalna ilość PP )
2. Nazwa skilla nr. 2 ( ilość pozostałych PP / maksymalna ilość PP )
3. Nazwa skilla ...
itd.
Menu włączamy komenda lub zbindowanym klawiszem +pokeskill lub coś takiego. Podczas grania, menu zostaje cały czas włączone od jego włączenia aż do wyłączenia go przez gracza lub przez wyświetlenie innego menu np. vote na mapę.
Obrazek nr. 1
Widzimy tu 4 skille: Thunder, Tackle, Ice Beam i Growl. Każdy z nich był użyty kilka razy z wyjątkiem skilla Growl gdzie widać że jego ilość pozostałych PP jest równa z maksymalną, czyli nie stracił żadnego punktu, a co za tym idzie skill nie był używany ani razu. Skill Thunder jest podświetlony żółtym kolorem co ma określać, że ten skill zostanie aktywowany po powtórnym wciśnięciu zbindowanego klawisza. W praktyce będzie wyglądać to tak: gramy, wciskamy klawisz odpowiadający na otwarcie menu umiejętności, wybieramy skilla przypisaną do niego cyfrą, ten skill nam się podświetla na żółto i po następnym wciśnięciu klawisza, umiejętność zostaje użyta tym samym uruchamiając Cooldown i tracąc 1 PP.
Obrazek nr 2
Widzimy te same menu, z tymi samymi skilla tylko że w innych kolorach. Skill Thunder i Ice Beam nie posiadają już żadnych pozostałych PP więc nie można ich już użyć i są dlatego podświetlone na szaro. Gdy np. spróbujemy wcisnąć 1 lub 3 może wyskoczyć informacja że wykorzystaliśmy ich całą ilość i trzeba je zregenerować. Skill Tackle jest podświetlony na żółto czyli jak już to opisałem w obrazku nr 1. skill jest gotowy do użycia przy następnym wciśnięciu klawisza.

Uff, trochę się opisałem i mam nadzieję że nie na darmo. Myślę że w końcu to dotrze do Twojej 'łepetyny' ;)
radim (24.03.2015 15:04):
A jak nadal nie dociera to ściągnij sobie emulator GameBoy'a i jakąś część Pokemon'ów np. Fire Red, pograj przez jakiś czas to zrozumiesz o co chodzi. Nie warto się brać za tworzenie mod'a na podstawie jakieś gry gdy się o niej mało wie.

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#39 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 24.03.2015 18:40

No opis bardzo ladny + za prace.

Lecz pokemody nie byly tylko na Nintendo i nie te znane wersje i specyficzne tryby jakie mi tu pokazales.

Zaczalem tworzyc tego moda na podstawie innego i jak na razie sie tego trzymam i widac taki o to efekt jaki opisywalem.

U mnie wyglada to troche inaczej.Poniewaz mamy glowny level postaci, ktory potrzebny nam jest aby mozna uzyc pokemona (przyklad pikachu od 30 lvl). Potrzebujemy 30 lvl abym mogl atakowac tym pokemonem.

Po drugie kazdy atak potrzebuje innego levela (w zaleznosci od mocy ataku). Kazdy z pokemonow posiada taki atak jak ten wasz "Struggle" czyli atak jest dostepny caly czas  i nie posiada cooldowna.

Wiec sadze ze dodanie tego bedzie bez sensu przy moim trybie walk gdyz nie wzorowalem sie na tym pokemodzie.


  • +
  • -
  • 0

#40 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 24.03.2015 20:40

To nie wiem w jakie Pokemony grałeś, być może pomyliłeś je z inną grą. Akurat wszystkie mi znane oryginalne gry Pokemon były na Nitendo, Gameboyach no i jedna może dwie na Wii. I w każdej, ale to w każdej grze - począwszy od pierwszej do szóstej generacji - były i są Power Pointsy. Natomiast Twój 'system' jest mi nieznany. System levelowania postaci i potrzebny level do używania czegokolwiek wydaje się być zbyt oklepany spoglądając na inne mody i co najważniejsze, nie ma zupełnie nic wspólnego z Pokemonami ;)
A zaprezentowane przeze mnie Power Points'y były nakierowane na walki między graczami, a nie między graczem a pokemonem.

Nie rozumiem też tego że postać musi mieć wymagany jakiś poziom aby użyć jakiegoś pokemona na jakimś wyższym poziomie. To jest totalny bezsens. To co, głównym założeniem będzie levelowanie 'postaci', która powinna być w przypadku tego moda najmniej ważna, niż levelowanie pokemonów?

Z początku fajnie się zapowiadało, w dużym stopniu przypominało dobrą starą serię Pokemonów (aż wygrzebałem starego Nitendo SP aby odpalić Pokemon Emerald i przypomnieć sobie dziecięcy klimat) ale zaczynasz brnąć w złą stronę co powoli mnie zniechęca do całego Twojego moda.
Wyrażam swoją opinię, kilka słów łagodnej krytyki nie zaszkodzi.

P.S Jeżeli wzorowałeś się na innych Pokemonach(oryginalnych) to podaj mi ich nazwę. Jestem ciekaw czy rzeczywiście taki system jaki Ty tutaj zaprezentowałeś istnieje lub czy w ogóle taka gra istnieje, w co szczerzę wątpię.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod, informacje, pokemon, poke

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych