Po tym co piszesz mozna wywnioskowac, ze wlozyles w to duzo serca za co daje plusa . Aczkolwiek mod do mnie nie przemawia i raczej nie zagrzalbym miejsca na stale.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#22
Napisano 15.02.2015 00:41



Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 15.02.2015 00:44
#23
Napisano 24.02.2015 23:25

#25
Napisano 01.03.2015 22:22
Kolejna mapa z kolejnymi pokemonami.
Na mapce znajduja sie:
- Gastly
- Haunter
- Gengar
- Ekans
- Arbok
- Nidoran (female)
- Nidorina
- Nidoqueen
- Nidoran (male)
- Nidorino
- Nidoking
- Zubat
- Golbat
- Venonat
- Venomoth
- Grimer
- Muk
- Koffing
- Muk
Co o tym sadzicie bo nikt nic nie pisze ;/ a kazdy pozytywny post by mi dal naprawdę duzo. Dziekuje
#26
Napisano 02.03.2015 21:46
Usuwaj czarne tło przy tworzeniu sprita. Tak ogólnie to zaczyna to jakoś wyglądać Mapy już masz? Jak tak to jak możesz to pokaż jak to wygląda po trochu
A i HUD zmień albo coś bo kojarzy mi się z CodMod'em a to mnie strasznie brzydzi.
//usuwanie czarnego tła set_pev( ent, pev_rendermode, 5); set_pev( ent, pev_renderamt, 255.0);
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#27
Napisano 02.03.2015 22:00
Jak tak to jak możesz to pokaż jak to wygląda po trochu
Co dokładnie masz na myśli?
Pokazać walkę,łapanie?
#29
Napisano 02.03.2015 22:11
#30
Napisano 03.03.2015 20:26
Polecałbym zrobić 2 zapisy i wybór, który ma być używany. Jeden MySQL, drugi to nvault bądź fvault. A jeśli chodzi o mapy to spróbuj skontaktować się z Abes Mapper, on w tym siedział ale nie wiem czy nadal się tym zajmuje i czy w ogóle jest z nim jakiś kontakt.
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#31
Napisano 03.03.2015 20:39

Jeżeli chodzi o zapis to muszę użyć mysql ponieważ jeden serwer to jedna mapka z paroma typami pokemonow. Bo trochę bez sensu dać mapę przykładowo na godzinę i tak zmiana na kolejną.Będą różni gracze którzy będą chcieli łapać różne pokemony i czekać po parę godzin aby znowu złapać tego pokemona jaki by mi się przydał to trochę kiepski wariant. Oczywiście mógłbym podzielić serwer na 2 mapki. 1 mapa 12h (dzień) i druga w nocy (wtedy pokemony duchy itp). Lecz tutaj wchodzi w rolę duża mapka która by pomiescila ok 80 pokemonow.
#32
Napisano 17.03.2015 19:26
Troche czasu minelo od poprzedniego postu ale nie proznowalem
Dodalem pare mapek z respawnami pokow.
Do tego NPC (Profesor Oak model ze starego pokemoda ).
U Oak'a mozna uleczyc wszystkie nasze pokemony w plecaku takze kupic balle, potiony oraz revive i oczywscie sprzedaz loota rowniez wymiana naszych pokemonow z reszta ktora znajduje sie u niego.
Co pozostalo do w pelni dzialajacej bety?
- Ustawienie lootow oraz koszt ze sprzedazy.
- Moc atakow kazdego pokemona.
Przy beta testach dojdzie:
- Trade (sprzedeaz pomiedzy graczami).
- Blokada atakowania tego samego pokemona gdy ktos inny juz go atakuje.
Reszta dodatko sukcesywnie bedzie dodawana:
Wszelkiego typu rankingow:
- Level Ranking
- PvP Ranking
- Najwiecej zlapanych pokemonow
W przyszlosci turnieje i rankingi graczy (ich puntkow zdobytych w turniejach).
#33
Napisano 21.03.2015 00:44
Loot dla wiekszosci pokemonow zostal dodany. Zostalo tylko kopiuj,wklej co jest tego duzo w tym modzie No i najgorsze zostawilem na koniec czyli balans atakow pokemonow. Czemu najgorsze? Poniewaz trzeba ogarnac aby dobry pokemon z odpowiednia iloscia hp byl w stanie pokonac innego (tutaj zaleznosci ogien na wode itp). Jest duzo rzeczy do ktorych potrzeba dobrej motywacji a nie umiejetnosci. Mysle ze do konca kwietnia uporam sie z tym aby wypuscic Bete.
Lecz co to bedzie Beta?...
Niedokonczony mod w 50% pewnie Lecz jezeli chodzi o glowny silnik atakowanie,lapanie,sprzedawanie,zarabianie,leczenie itp to juz to wlasnie tam sie znajdzie. Beta bedzie potrzebna do balanasu atakow,hp pokemonow aby to sie ladnie wyrownalo i oczywscie pozniej mozliwosc zlapania pokemona bo to wszystko od wszystkiego zalezy. Jezeli ktos gral gdzies kiedys w jakies pokemondy (nie chodzi mi tu o cs) to wie jaka to dluga i potrzebna droga do dobrze ogarnietego balansu i grywalnosci moda.
Nie będę robil zadnej reklamy zapraszajac na Beta Serwer. Jezeli ktos bedzie zainteresowany gdy wypuszcze Bete niech po prostu napisze na priv badz znajdzie gdzies.
Jakies pomysly,propozycje ? Co sadzicie o rozwoju moda.. pozytywne posty daja wiecej werwy Dziekuje,,,
#35
Napisano 21.03.2015 14:12
Oczywiście punkty PP można przywrócić do maksimum u Oak'a lub jakimś itemem.
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#36
Napisano 22.03.2015 19:13
#37
Napisano 23.03.2015 21:17

#38
Napisano 24.03.2015 15:02
MAGNET Ci już opisał co to są te PP. PowerPoitns jest to energia jaką pokemon potrzebuje do użycia danego skilla. Tłumacząc na chłopski rozum: każdy skill pokemona, powtarzam każdy, ma swoje Power Points'y czyli określoną liczbę użyć danego skilla. Co każde użycie traci jeden PP i będzie je tracił aż wyczerpie wszystkie punkty tym samym jak będzie miał ich 0. Wtedy skill zostaje zablokowany, nie można go użyć dopóki, dopóty jego PP nie zostaną zregenerowane o kilka, kilkanaście lub do maksimum punktów. Regeneracja tych punktów odbywa się na dwa sposoby: u Oak'a (gdy uleczymy pokemony;dokładnie to leczy się je w PokeCenter ale na modzie w 1.6 jest to Oak) lub za pomocą jakegoś itemu jak np. eliksyry, jagody itd. O ile pamiętam to był jeszcze jakiś skill co regenerował pokemonowi PP do maksimum. Pamiętam go jeszcze jak grałem w Heart Gold na NitendoDS. Jak sobie przypomnę to podam jego nazwę. Wracając to tematu, jeszcze taka informacja. Im lepszy skill tym mniejszą ilość maksymalnych PP posiada. Np. taki skill Tackle będzie posiadał ich 40 a np. Thunder tylko 10. Gdy wykorzystamy wszystkie PP wszystkich posiadanych skilli pokemona, tym samym nie będziemy mogli użyć już żadnego z nich to każdy następny atak pokemona będzie atakiem zwanym Struggle. A teraz tłumaczenie obrazkowe.
Na załączonym obrazku z gry Pokemon Fire Red koleś gra sobie Butterfree. Ma na dole do wyboru 4 skille. Skill, którego chce użyć, to Psychic. W prawym dolnym rogu jest:
PP 8/10
type/PSYCHIC
Interesuje nas to PP czyli PowerPoints. 8 - liczba pozostałych możliwych użyć skilla. 10 - maksymalna ilość użyć skilla. Czyli gracz użył tego skilla już 2 razy i ma zamiar użyć go kolejny więc jak go użyje to pozostanie 7 czyli 7/10. Chyba proste w zrozumieniu, co nie? A tutaj się prezentują skille wraz z ich PowerPoints'ami:
Skille mają po 10-15 maksimum punktów gdyż są to skille dosyć mocne, zadające spore obrażenia.
To by było chyba na tyle co do PP w grach na konsolach. Teraz przejdźmy do mod'a i tego jakbym sam to widział.
Otóż każdy skill pokemona - tak jak w grach konsolowych - ma mieć określoną liczbę PP. Również tracimy 1 PP co każde użycie skilla. Zregenerować można wraz z leczeniem pokemonów u Oak'a lub za pomocą itemów. Zrezygnowałbym z tego ataku Struggle (wtedy gdy żadnemu skillowi nie zostaną żadne PP). Po prostu gdy nie będziemy mieć żadnych pozostałych PP to wszystkie skille się blokują do czasu zregenerowania ich punktów a graczowi pozostaje jedynie gra bez używania umiejętności.
W pokemodzie są skille które wyglądają jak promienie, czyli np. Aurorabeam, Ice Beam, Leaf Storm. Proponowałbym bym zmianę polegającą na tym, że każdy promień może trwać kilka sekund (czas trwania będzie się zwiększał wraz z poziomem) trzymając zbindowany klawisz +pokeskill, ale gdy puścimy ten klawisz to promień się przerywa, tracimy 1 PP i włącza się Cooldown czyli odczekanie na ponowne użycie skilla. Nie to jak w oryginale, że można było sobie kilka razy wcisnąć klawisz, strzeliło się kilka razy i dopiero za którymś tam razem włączył się Cooldown. Hmm co tam jeszcze można dodać... To chyba by było tyle. Teraz pokażę jakby to wyglądało menu umiejętności wizualnie przedstawione w jakże innowacyjnym programie, czyli Paint'cie.
Opis Menu:
Walka (Tytuł)
1. Nazwa skilla nr. 1 ( ilość pozostałych PP / maksymalna ilość PP )
2. Nazwa skilla nr. 2 ( ilość pozostałych PP / maksymalna ilość PP )
3. Nazwa skilla ...
itd.
Menu włączamy komenda lub zbindowanym klawiszem +pokeskill lub coś takiego. Podczas grania, menu zostaje cały czas włączone od jego włączenia aż do wyłączenia go przez gracza lub przez wyświetlenie innego menu np. vote na mapę.
Obrazek nr. 1
Widzimy tu 4 skille: Thunder, Tackle, Ice Beam i Growl. Każdy z nich był użyty kilka razy z wyjątkiem skilla Growl gdzie widać że jego ilość pozostałych PP jest równa z maksymalną, czyli nie stracił żadnego punktu, a co za tym idzie skill nie był używany ani razu. Skill Thunder jest podświetlony żółtym kolorem co ma określać, że ten skill zostanie aktywowany po powtórnym wciśnięciu zbindowanego klawisza. W praktyce będzie wyglądać to tak: gramy, wciskamy klawisz odpowiadający na otwarcie menu umiejętności, wybieramy skilla przypisaną do niego cyfrą, ten skill nam się podświetla na żółto i po następnym wciśnięciu klawisza, umiejętność zostaje użyta tym samym uruchamiając Cooldown i tracąc 1 PP.
Obrazek nr 2
Widzimy te same menu, z tymi samymi skilla tylko że w innych kolorach. Skill Thunder i Ice Beam nie posiadają już żadnych pozostałych PP więc nie można ich już użyć i są dlatego podświetlone na szaro. Gdy np. spróbujemy wcisnąć 1 lub 3 może wyskoczyć informacja że wykorzystaliśmy ich całą ilość i trzeba je zregenerować. Skill Tackle jest podświetlony na żółto czyli jak już to opisałem w obrazku nr 1. skill jest gotowy do użycia przy następnym wciśnięciu klawisza.
Uff, trochę się opisałem i mam nadzieję że nie na darmo. Myślę że w końcu to dotrze do Twojej 'łepetyny'

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#39
Napisano 24.03.2015 18:40
No opis bardzo ladny + za prace.
Lecz pokemody nie byly tylko na Nintendo i nie te znane wersje i specyficzne tryby jakie mi tu pokazales.
Zaczalem tworzyc tego moda na podstawie innego i jak na razie sie tego trzymam i widac taki o to efekt jaki opisywalem.
U mnie wyglada to troche inaczej.Poniewaz mamy glowny level postaci, ktory potrzebny nam jest aby mozna uzyc pokemona (przyklad pikachu od 30 lvl). Potrzebujemy 30 lvl abym mogl atakowac tym pokemonem.
Po drugie kazdy atak potrzebuje innego levela (w zaleznosci od mocy ataku). Kazdy z pokemonow posiada taki atak jak ten wasz "Struggle" czyli atak jest dostepny caly czas i nie posiada cooldowna.
Wiec sadze ze dodanie tego bedzie bez sensu przy moim trybie walk gdyz nie wzorowalem sie na tym pokemodzie.
#40
Napisano 24.03.2015 20:40

A zaprezentowane przeze mnie Power Points'y były nakierowane na walki między graczami, a nie między graczem a pokemonem.
Nie rozumiem też tego że postać musi mieć wymagany jakiś poziom aby użyć jakiegoś pokemona na jakimś wyższym poziomie. To jest totalny bezsens. To co, głównym założeniem będzie levelowanie 'postaci', która powinna być w przypadku tego moda najmniej ważna, niż levelowanie pokemonów?
Z początku fajnie się zapowiadało, w dużym stopniu przypominało dobrą starą serię Pokemonów (aż wygrzebałem starego Nitendo SP aby odpalić Pokemon Emerald i przypomnieć sobie dziecięcy klimat) ale zaczynasz brnąć w złą stronę co powoli mnie zniechęca do całego Twojego moda.
Wyrażam swoją opinię, kilka słów łagodnej krytyki nie zaszkodzi.
P.S Jeżeli wzorowałeś się na innych Pokemonach(oryginalnych) to podaj mi ich nazwę. Jestem ciekaw czy rzeczywiście taki system jaki Ty tutaj zaprezentowałeś istnieje lub czy w ogóle taka gra istnieje, w co szczerzę wątpię.
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod, informacje, pokemon, poke
PokeMod
Plugin Rynek PokeModNapisany przez ^^DeeD^^, 05.11.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
CS:GO
Sezon 2 - PokeMod na InfinityCore.plNapisany przez M4MU7, 20.11.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
Plugin
Czekam na zleceniaWykonanie od 2-5 dni Napisany przez NiczegoWinien, 29.04.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
PokeMod
[PokeMod] Season 3Sezon 3 Napisany przez Xeane, 30.12.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
PokeMod
Kompilacja problem oraz edytowanie pokemonaNapisany przez GOOFY P56, 29.09.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych