Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Pokemod - informacje

pokemod informacje pokemon poke

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
77 odpowiedzi w tym temacie

#61 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 545
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 30.08.2016 07:24

Jezeli jeszcze tego nie zrobiles, powinienes zabezpieczyc mozliwosc wpisania w ogloszeniu adresu ip badz url tak by nie bylo reklam. Prace opisujesz bardzo ciekawie, co z ty filmikiem? Jak ktos moze zabronic ci czegos co nie lamie regulaminu, skoro nie ma tam reklamy tylko pokazane jest dzialanie moda. Wrzuc go do postu, nikt nie powinien miec pretensji, gdyby tak bylo bylo by to nie sprawiedliwe.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#62 Hiko

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:209
Offline

Napisano 13.10.2016 22:39

Wow tyle roboty
  • +
  • -
  • 0

GG - 33865919

W razie problemów pisz, przyjmuję zlecania itp. Na gg pomagam ile moge !


#63 NiczegoWinien

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:272
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 18.03.2018 10:40

Czesc Wszystkim. Od ostatniego postu widze ze minelo troche czasu :)

Od tygodnia ruszylem od nowa z Pokemodem lecz troche w zmienionej wersji.

O to efekty na dzien dzisiejszy

 

20180318103321_1.jpg

20180318103331_1.jpg

20180318103342_1.jpg

20180318103356_1.jpg

20180318103405_1.jpg

20180318103418_1.jpg

 

Wielkosc Pokemonow oraz drobne szczegoly w teksturze beda jeszcze zmienione.

Co o tym myslicie ?

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 1

#64 wariat aka pro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:46
  • GG:
  • Imię:mat
  • Lokalizacja:elo
Offline

Napisano 18.03.2018 11:25

heh w sensie ze te modele za tobą chodzą hah nawet spoko , tylko ciekawe jak to bedzie wyglądać przy 20 graczach :D 


  • +
  • -
  • 0

#65 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:2 784
Offline

Napisano 18.03.2018 11:32

Kontunuuj :D

 

Wielkość ma znaczenie podobno. Nowy thread i rozwijasz moda pięknie :P


  • +
  • -
  • 1

#66 NiczegoWinien

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:272
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 18.03.2018 14:42

heh w sensie ze te modele za tobą chodzą hah nawet spoko , tylko ciekawe jak to bedzie wyglądać przy 20 graczach :D

Modele Pokemonów respią się w odpowiednim miejscu na mapie.

Jezeli chodzi o wersje pierwszą ze spritesami to wyglądało tak:

- podchodzimy do pokemona

- atakujemy go

- łapiemy, bądź nie

Tutaj zastanawiam sie nad:

- rzuceniem pokeballa

- wyjście Pokemona z niego

- ustawienie kamery zza naszym Pokemonem

- walka

 

Ustawienie kamery ma nam odzwierciedlić walkę z dzikim Pokemonem.


  • +
  • -
  • 1

#67 NiczegoWinien

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:272
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 25.03.2018 19:52

Poszukuje jednej osoby do pracy/pomocy nad projektem.

Potrzebuje pomocy z Modelami.

proszę o kontakt osób zaawansowanych gdyż podstawowe rzeczy sam potrafie zrobic.

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#68 NiczegoWinien

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:272
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.04.2018 11:11

Prace idą do przodu !!

Znalazłem osobę odpowiedzialną za modele. Wyglądają niesamowicie. Animacje są bardzo realne i płynne.

Na dzień dzisiejszy kod wygląda następująco:

- W menu mamy 6 PokeSlotów (można dodawać,wymieniać nasze Pokemony)

- Naciskając LPM ładuje sie pasek mocy rzucenia PokeBalla

- Drugie nacisnięcie LPM kończy ładowanie mocy i nasz PokeBall "leci"

- Po zetknięciu PokeBalla z powierzchnią odgrywana jest "animacja" wydostania/wyjścia Pokemona z PokeBalla

 

Jeżeli chodzi o Dzikie Pokemony :

- Ustawienie Respa Pokemona

- Odgyrwana animacja chodzenia a także samo porszuanie się Pokemona po mapie

 

Prace idą dość wolno ponieważ staram się uzyskać podobny efekt jaki był w anime.

 

Potrzebuję jeszcze jednej osoby która by zrobila dość prostą mapę dla mnie i wytłumaczyła pare rzeczy z tym związane.

Liczę na waszą pomoc.

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 2

#69 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:2 784
Offline

Napisano 03.04.2018 10:34

W sumie napisałem pare postów wyżej żebyś nowy thread założył i tak patrze... przecie to twoj thread :D

Jak będzie stał serwer z tym jakiś publiczny czy nawet testowy to napisz jakieś ip albo co :D

 

keep going


  • +
  • -
  • 1

#70 NiczegoWinien

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:272
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 15.04.2018 08:18

Szukam osoby do zrobienia mapy.

 

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0

#71 K4mer0n-_-

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:111
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.04.2018 21:38

Szukam osoby do zrobienia mapy.

 

Pozdrawiam.

Jaka mapa Cię interesuje?


  • +
  • -
  • 0

76561197962200730.pngAddFriend.png


#72 NiczegoWinien

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:272
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 24.04.2018 17:17

Podaj Steam, odezwe sie.


Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 24.04.2018 17:23

  • +
  • -
  • 0

#73 K4mer0n-_-

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:111
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.04.2018 18:33

Podaj Steam, odezwe sie.

https://steamcommunity.com/id/ppszu/


  • +
  • -
  • 0

76561197962200730.pngAddFriend.png


#74 NiczegoWinien

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:272
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 27.05.2018 07:41

Witam wszystkich. Prace ida do przodu, krok po kroku. Obecnie mod jest w trakcie obróbki graficznej :)

 

https://www.youtube....eature=youtu.be


Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 27.05.2018 07:46

  • +
  • -
  • 1

#75 ZomboidArea

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:44
Offline

Napisano 04.06.2018 20:16

Animacje Bulbasaura

 

https://youtu.be/dM7fLtofyBE

 


  • +
  • -
  • 3

#76 Ridi

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 15.06.2018 16:30

Widzę fajnie się zapowiada, czekam na dalsze info na temat projektu :D.


  • +
  • -
  • 0

#77 wariat aka pro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:46
  • GG:
  • Imię:mat
  • Lokalizacja:elo
Offline

Napisano 15.06.2018 18:12

A tak z ciekawości ile wam jeszcze zostało ? :D  ciekaw jestem jak to będzie wyglądało na serwie 

 

A mod robicie tak dla siebie czy na sprzedaż ?

 

czy może udostępnicie za free :D haha 


Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 15.06.2018 18:16

  • +
  • -
  • 0

#78 NiczegoWinien

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:272
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 16.06.2018 15:06

Mod robimy po prostu aby byl. Wazne jest tylko to aby zostal ukonczony w taki sposob jaki ustalilismy. Mamy duzo pomyslow i z dnia na dzien kod jest ulepszany, modyfikowany tak aby uzyskac jak najlepszy efekt, ktory sobie zalozyslimy. Na dzien dzisiejszy kod bedzie modyfikowany aby uzyskac efekt  podobny do tego.

https://www.youtube....h?v=9jRtpMKLsts

Chodzi nam tutaj o podstawe silnika,mape i system walki.


Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 16.06.2018 15:06

  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod, informacje, pokemon, poke

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych