Jezeli jeszcze tego nie zrobiles, powinienes zabezpieczyc mozliwosc wpisania w ogloszeniu adresu ip badz url tak by nie bylo reklam. Prace opisujesz bardzo ciekawie, co z ty filmikiem? Jak ktos moze zabronic ci czegos co nie lamie regulaminu, skoro nie ma tam reklamy tylko pokazane jest dzialanie moda. Wrzuc go do postu, nikt nie powinien miec pretensji, gdyby tak bylo bylo by to nie sprawiedliwe.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#62
Napisano 13.10.2016 22:39
POMAGAM NA ILE TYLKO POTRAFIĘ !
#63
Napisano 18.03.2018 10:40
Czesc Wszystkim. Od ostatniego postu widze ze minelo troche czasu
Od tygodnia ruszylem od nowa z Pokemodem lecz troche w zmienionej wersji.
O to efekty na dzien dzisiejszy
Wielkosc Pokemonow oraz drobne szczegoly w teksturze beda jeszcze zmienione.
Co o tym myslicie ?
Pozdrawiam.
#64
Napisano 18.03.2018 11:25
heh w sensie ze te modele za tobą chodzą hah nawet spoko , tylko ciekawe jak to bedzie wyglądać przy 20 graczach
#65
Napisano 18.03.2018 11:32
Kontunuuj
Wielkość ma znaczenie podobno. Nowy thread i rozwijasz moda pięknie
#66
Napisano 18.03.2018 14:42
heh w sensie ze te modele za tobą chodzą hah nawet spoko , tylko ciekawe jak to bedzie wyglądać przy 20 graczach
Modele Pokemonów respią się w odpowiednim miejscu na mapie.
Jezeli chodzi o wersje pierwszą ze spritesami to wyglądało tak:
- podchodzimy do pokemona
- atakujemy go
- łapiemy, bądź nie
Tutaj zastanawiam sie nad:
- rzuceniem pokeballa
- wyjście Pokemona z niego
- ustawienie kamery zza naszym Pokemonem
- walka
Ustawienie kamery ma nam odzwierciedlić walkę z dzikim Pokemonem.
#67
Napisano 25.03.2018 19:52
Poszukuje jednej osoby do pracy/pomocy nad projektem.
Potrzebuje pomocy z Modelami.
proszę o kontakt osób zaawansowanych gdyż podstawowe rzeczy sam potrafie zrobic.
Pozdrawiam
#68
Napisano 02.04.2018 11:11
Prace idą do przodu !!
Znalazłem osobę odpowiedzialną za modele. Wyglądają niesamowicie. Animacje są bardzo realne i płynne.
Na dzień dzisiejszy kod wygląda następująco:
- W menu mamy 6 PokeSlotów (można dodawać,wymieniać nasze Pokemony)
- Naciskając LPM ładuje sie pasek mocy rzucenia PokeBalla
- Drugie nacisnięcie LPM kończy ładowanie mocy i nasz PokeBall "leci"
- Po zetknięciu PokeBalla z powierzchnią odgrywana jest "animacja" wydostania/wyjścia Pokemona z PokeBalla
Jeżeli chodzi o Dzikie Pokemony :
- Ustawienie Respa Pokemona
- Odgyrwana animacja chodzenia a także samo porszuanie się Pokemona po mapie
Prace idą dość wolno ponieważ staram się uzyskać podobny efekt jaki był w anime.
Potrzebuję jeszcze jednej osoby która by zrobila dość prostą mapę dla mnie i wytłumaczyła pare rzeczy z tym związane.
Liczę na waszą pomoc.
Pozdrawiam
#69
Napisano 03.04.2018 10:34
W sumie napisałem pare postów wyżej żebyś nowy thread założył i tak patrze... przecie to twoj thread
Jak będzie stał serwer z tym jakiś publiczny czy nawet testowy to napisz jakieś ip albo co
keep going
#70
Napisano 15.04.2018 08:18
Szukam osoby do zrobienia mapy.
Pozdrawiam.
#72
Napisano 24.04.2018 17:17
Podaj Steam, odezwe sie.
Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 24.04.2018 17:23
#74
Napisano 27.05.2018 07:41
Witam wszystkich. Prace ida do przodu, krok po kroku. Obecnie mod jest w trakcie obróbki graficznej
https://www.youtube....eature=youtu.be
Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 27.05.2018 07:46
#76
Napisano 15.06.2018 16:30
Widzę fajnie się zapowiada, czekam na dalsze info na temat projektu .
#77
Napisano 15.06.2018 18:12
A tak z ciekawości ile wam jeszcze zostało ? ciekaw jestem jak to będzie wyglądało na serwie
A mod robicie tak dla siebie czy na sprzedaż ?
czy może udostępnicie za free haha
Użytkownik wariat aka pro edytował ten post 15.06.2018 18:16
#78
Napisano 16.06.2018 15:06
Mod robimy po prostu aby byl. Wazne jest tylko to aby zostal ukonczony w taki sposob jaki ustalilismy. Mamy duzo pomyslow i z dnia na dzien kod jest ulepszany, modyfikowany tak aby uzyskac jak najlepszy efekt, ktory sobie zalozyslimy. Na dzien dzisiejszy kod bedzie modyfikowany aby uzyskac efekt podobny do tego.
https://www.youtube....h?v=9jRtpMKLsts
Chodzi nam tutaj o podstawe silnika,mape i system walki.
Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 16.06.2018 15:06
#79
Napisano 22.11.2018 13:05
Witam wszystkich.
Nie długo planuje postawic serwer testowy.
Zawarte w nim beda ok. 20 pokemonow z ktorymi bedziemy walczyc oraz je lapac.
Pierwsza wersja bedzie troche okrojona z rozwiazan jakich planowalem przed rozpoczeciem moda.
Wraz ze zwrostem zainteresowania graczy tym modem beda powstawaly te koncepcje ktore zalozylem sobie wczesniej.
Poniewaz jest to ogrom pracy a nie chce poswiecic czasu na marne.
Jesli jest ktos zainteresowany pomoca/testowaniem proszę o prywatna wiadomosc a w przeciagu 10 dni wysle IP z serwerem testowym.
Pozdrawiam.
#80
Napisano 13.03.2019 17:36
Witam. Szukam osoby, która zna sie na mapach.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod, informacje, pokemon, poke
PokeMod
Plugin Rynek PokeModNapisany przez ^^DeeD^^, 05.11.2022 pokemod |
|
||||
CS:GO
Sezon 2 - PokeMod na InfinityCore.plNapisany przez M4MU7, 20.11.2021 cs:go, pokemod, pokemony, unikat i 3 więcej |
|
||||
Plugin
Czekam na zleceniaWykonanie od 2-5 dni Napisany przez NiczegoWinien, 29.04.2018 plugin, fast, mod, zlecenie, cod i 2 więcej |
|
||||
PokeMod
[PokeMod] Season 3Sezon 3 Napisany przez Xeane, 30.12.2017 pokemod |
|
||||
PokeMod
Kompilacja problem oraz edytowanie pokemonaNapisany przez GOOFY P56, 29.09.2017 pokemod |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych