Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Ceny obok nazw frakcji w wyborze

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 V!p3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 03.12.2014 18:26

Witajcie. Mam do was pytanie, jak dodać przy wyborze frakcji cenę ze zmienionym kolorem?

Tak jak tu:

5VNPiU6.png

 

Korzystam z tego http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/


  • +
  • -
  • 0

#2 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 03.12.2014 18:41

^n - nowa linia
^t - tabulator
\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały
\y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty
\r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony
\d - dalszy tekst będzie miał kolor szary
\R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej

 

Przykład:

\yKlasy Premium \r(cena)


Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 03.12.2014 18:53

ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#3 V!p3r

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 03.12.2014 18:55

A nie da rady wprowadzić jakiegoś "jeżeli" frakcja ma nazwę "Premium" to dodaje "\r(11,07zl)" lub zmienia ją na "Premium \r(11,07zl)" ?

Mam wyświetlanie nazwy frakcji w HUD i nie chcę, żeby tam cenę wyświetlało.


  • +
  • -
  • 0

#4 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 03.12.2014 18:57

hmm daj mi silnik ewentualnie plugin czy co tam masz ;) wiem ze przewaznie to silnik ale moj kumpel zrobil soebie plugin wiec pytam to ci przerobie zeby w hud nie bylo :D


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#5 V!p3r

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 03.12.2014 19:08

public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
	for(new i = from - 1;i>=1;i--){
		if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
			return true;
		}
	}
	return false;
}

public WybierzKlase(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
		if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){			
			menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]);
		}
	}
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}

public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new data[65], iName[64] 
	new acces, callback 
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
	
	new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
	
	new klasa[50],szTmp[5];
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
		if(equali(data,frakcja_klas[i])){
			
			new bronie[320];
			for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
			{
				if((1<<i) & bronie_klasy[item])
				{
					new weaponname[22];
					get_weaponname(i, weaponname, 21);
					replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
					if(n > 1)    
						add(bronie, charsmax(bronie), ",");
					add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
					n++;
				}
			}
			WczytajDane(id, i);
			format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
			num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
			menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
		}
	}
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu2);
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}	
	
	new data[65], iName[64] 
	new acces, callback 
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
	
	item = str_to_num(data);
	
	if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	nowa_klasa_gracza[id] = item;
	
	if(klasa_gracza[id])
		ColorChat(id, GREEN, "^x01~^x04 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
	else
	{
		UstawNowaKlase(id);
		DajBronie(id);
		ZastosujAtrybuty(id);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Załączam część silnika z wyborem klas i frakcji.


  • +
  • -
  • 0

#6 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 03.12.2014 19:10

Masz moze frakcje.ini ? 


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#7 V!p3r

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 03.12.2014 19:31

Nie, to nie jest na frakcje.ini

Przykład klasy:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP (+int), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza (PPM)";
new const frakcja[]   = "Free";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 250;
new const inteligencja = 400;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Ja zmieniam w klasie tylko cod_register_class oraz dodaję new const :)


  • +
  • -
  • 0

#8 ^Szeregowy^

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:238
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 03.12.2014 20:08

tak ale jesli chcesz dodac takia cene jak powyzej opisalem kolorowo tu musi to byc jak menu 1. 2. 3. 4. itp :) rozumniesz czyli frakcje xD 1.Darmowe 2.Preium itp :)


ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]

JAILBREAK[90%]2cp5bgj.jpg

COD MOD[70%]f5krm.jpg

PAINTBALL[40%]15f3vhc.jpg

ZOMBIE MOD[10%]1zp32m9.jpg

POZOSTAŁE[5%]34fldsg.jpg


#9 IceBaRa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:113
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.12.2014 20:12

Nie prawda , wystarczy że w każdej klasie premium zmieni to : new const frakcja[] = "Premium (11.07);


ZAPRASZAM NA MOJE SERWERY:

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#10 V!p3r

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 03.12.2014 20:21

Ja rozumiem, ale w HUD mam, np:

[ Klasa : Snajper - Premium ]

Napis Premium jest pobierany z natywy frakcja.

I chciałbym tą linijkę pozostawić bez zmian, bo jak dam:

new const frakcja[] = "Premium (11.07zl);

To będzie mi wyświetlało

[ Klasa : Snajper - Premium (11.07zl) ]

a ja chcę po prostu bez ceny.

Bo dodać cenę do frakcja[] to ja potrafię :P

Chcę żeby mi wyświetlało cenę TYLKO w menu wyboru frakcji.


Użytkownik V!p3r edytował ten post 03.12.2014 20:22

  • +
  • -
  • 0

#11 V!p3r

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 03.12.2014 23:03

Dobra Panowie, dzięki za pomoc, już sobie poradziłem :)

W wyborze frakcji wystarczyło usunąć for i dodać osobno wybór menu klas ;)

Do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0

#12 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.12.2014 09:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych