Witajcie. Mam do was pytanie, jak dodać przy wyborze frakcji cenę ze zmienionym kolorem?
Tak jak tu:
Korzystam z tego http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.12.2014 18:26
Witajcie. Mam do was pytanie, jak dodać przy wyborze frakcji cenę ze zmienionym kolorem?
Tak jak tu:
Korzystam z tego http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/
Napisano 03.12.2014 18:41
^n - nowa linia
^t - tabulator
\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały
\y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty
\r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony
\d - dalszy tekst będzie miał kolor szary
\R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej
Przykład:
\yKlasy Premium \r(cena)
Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 03.12.2014 18:53
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
Napisano 03.12.2014 18:55
A nie da rady wprowadzić jakiegoś "jeżeli" frakcja ma nazwę "Premium" to dodaje "\r(11,07zl)" lub zmienia ją na "Premium \r(11,07zl)" ?
Mam wyświetlanie nazwy frakcji w HUD i nie chcę, żeby tam cenę wyświetlało.
Napisano 03.12.2014 18:57
hmm daj mi silnik ewentualnie plugin czy co tam masz wiem ze przewaznie to silnik ale moj kumpel zrobil soebie plugin wiec pytam to ci przerobie zeby w hud nie bylo
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
Napisano 03.12.2014 19:08
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){ for(new i = from - 1;i>=1;i--){ if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){ return true; } } return false; } public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){ menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]); } } menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); } public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50],szTmp[5]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(equali(data,frakcja_klas[i])){ new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } WczytajDane(id, i); format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp)); menu_additem(menu2, klasa, szTmp); } } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu2); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) item = str_to_num(data); if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; nowa_klasa_gracza[id] = item; if(klasa_gracza[id]) ColorChat(id, GREEN, "^x01~^x04 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Załączam część silnika z wyborem klas i frakcji.
Napisano 03.12.2014 19:10
Masz moze frakcje.ini ?
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
Napisano 03.12.2014 19:31
Nie, to nie jest na frakcje.ini
Przykład klasy:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP (+int), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza (PPM)"; new const frakcja[] = "Free"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 200; new const kondycja = 250; new const inteligencja = 400; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Ja zmieniam w klasie tylko cod_register_class oraz dodaję new const
Napisano 03.12.2014 20:08
tak ale jesli chcesz dodac takia cene jak powyzej opisalem kolorowo tu musi to byc jak menu 1. 2. 3. 4. itp rozumniesz czyli frakcje 1.Darmowe 2.Preium itp
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
Napisano 03.12.2014 20:21
Ja rozumiem, ale w HUD mam, np:
[ Klasa : Snajper - Premium ]
Napis Premium jest pobierany z natywy frakcja.
I chciałbym tą linijkę pozostawić bez zmian, bo jak dam:
new const frakcja[] = "Premium (11.07zl);
To będzie mi wyświetlało
[ Klasa : Snajper - Premium (11.07zl) ]
a ja chcę po prostu bez ceny.
Bo dodać cenę do frakcja[] to ja potrafię
Chcę żeby mi wyświetlało cenę TYLKO w menu wyboru frakcji.
Użytkownik V!p3r edytował ten post 03.12.2014 20:22
Napisano 03.12.2014 23:03
Dobra Panowie, dzięki za pomoc, już sobie poradziłem
W wyborze frakcji wystarczyło usunąć for i dodać osobno wybór menu klas
Do zamknięcia.
Napisano 04.12.2014 09:25
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych