Witajcie. Mam do was pytanie, jak dodać przy wyborze frakcji cenę ze zmienionym kolorem?
Tak jak tu:

Korzystam z tego http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.12.2014 18:26
Witajcie. Mam do was pytanie, jak dodać przy wyborze frakcji cenę ze zmienionym kolorem?
Tak jak tu:

Korzystam z tego http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/
Napisano 03.12.2014 18:41
^n - nowa linia
^t - tabulator
\w - dalszy tekst będzie miał kolor biały
\y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty
\r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony
\d - dalszy tekst będzie miał kolor szary
\R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej
Przykład:
\yKlasy Premium \r(cena)
Użytkownik ^Szeregowy^ edytował ten post 03.12.2014 18:53
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
Napisano 03.12.2014 18:55
A nie da rady wprowadzić jakiegoś "jeżeli" frakcja ma nazwę "Premium" to dodaje "\r(11,07zl)" lub zmienia ją na "Premium \r(11,07zl)" ?
Mam wyświetlanie nazwy frakcji w HUD i nie chcę, żeby tam cenę wyświetlało.
Napisano 03.12.2014 18:57
hmm daj mi silnik ewentualnie plugin czy co tam masz
wiem ze przewaznie to silnik ale moj kumpel zrobil soebie plugin wiec pytam to ci przerobie zeby w hud nie bylo ![]()
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
Napisano 03.12.2014 19:08
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i]);
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
{
if((1<<i) & bronie_klasy[item])
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
if(n > 1)
add(bronie, charsmax(bronie), ",");
add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
n++;
}
}
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
ColorChat(id, GREEN, "^x01~^x04 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Załączam część silnika z wyborem klas i frakcji.
Napisano 03.12.2014 19:10
Masz moze frakcje.ini ?
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
Napisano 03.12.2014 19:31
Nie, to nie jest na frakcje.ini
Przykład klasy:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP (+int), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza (PPM)";
new const frakcja[] = "Free";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 200;
new const kondycja = 250;
new const inteligencja = 400;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Ja zmieniam w klasie tylko cod_register_class oraz dodaję new const ![]()
Napisano 03.12.2014 20:08
tak ale jesli chcesz dodac takia cene jak powyzej opisalem kolorowo tu musi to byc jak menu 1. 2. 3. 4. itp
rozumniesz czyli frakcje
1.Darmowe 2.Preium itp ![]()
ZNAJOMOŚĆ AMXX [%]
JAILBREAK[90%]
COD MOD[70%]
PAINTBALL[40%]
ZOMBIE MOD[10%]
POZOSTAŁE[5%]
Napisano 03.12.2014 20:21
Ja rozumiem, ale w HUD mam, np:
[ Klasa : Snajper - Premium ]
Napis Premium jest pobierany z natywy frakcja.
I chciałbym tą linijkę pozostawić bez zmian, bo jak dam:
new const frakcja[] = "Premium (11.07zl);
To będzie mi wyświetlało
[ Klasa : Snajper - Premium (11.07zl) ]
a ja chcę po prostu bez ceny.
Bo dodać cenę do frakcja[] to ja potrafię ![]()
Chcę żeby mi wyświetlało cenę TYLKO w menu wyboru frakcji.
Użytkownik V!p3r edytował ten post 03.12.2014 20:22
Napisano 03.12.2014 23:03
Dobra Panowie, dzięki za pomoc, już sobie poradziłem ![]()
W wyborze frakcji wystarczyło usunąć for i dodać osobno wybór menu klas ![]()
Do zamknięcia.
Napisano 04.12.2014 09:25
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych