Jak zrobić by wszystkie ekstra itemy były tylko do śmierci jeżeli zgniniemy to zeby znikly ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Extra itemy tylko do śmierci- jak to zrobic ?
#1
Napisano 22.11.2014 21:06
#2
Napisano 23.11.2014 10:53
Możesz zrobić to w taki sposób
dajesz sobie zmienną globalna ( np. new bool:g_HasBron[33] )
żeby po śmierci temu nie było przykładowo dodajesz sobie do pluginu
public Death() { g_HasBron[read_data(2)] = false }
do tego publiku potrzebny ci event np ten register_event("DeathMsg", "Death", "a") dodajesz go do public plugin_init()
żeby itemu nie było jak się zrespimy dajesz
public fwHamPlayerSpawnPost(id) { g_HasBron[id] = false }
do tego potrzebna ci jest ta linijka RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) też to plugin_init
zakładam, że w extra itemie masz taki public jak zp_extra_item_selected(index, item)
po funkcji która daje broń dajesz swoją zmienna globalną i ustawiasz ją na true
czyli coś takiego
public zp_extra_item_selected(player, itemid) { if ( itemid == g_itemid ) { give_item(player, "bron jaka chcesz dac") client_print(player, print_chat, "[ZP]Kupiles jakis tam item") g_HasBron[player] = true; } }
ten public to jest oczywiście przykład żeby zobrazować ci tak jak możesz to zrobić
a i możesz dodać sobie jeszcze przed tymi pierwszymi publikami to;
public client_connect(id) { g_HasBron[id] = false } public client_disconnect(id) { g_HasBron[id] = false }
itemów nie będzie też gdy gracz jest połączony lub rozłączony z serwerem
Mam nadzieję, że pomogłem . + ?
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++
#3
Napisano 25.11.2014 23:38
Eleganco mi wytłumaczyłeś tylko nic z tego nwm mógłbyś to zrobić na jednym z itemów to mniej wiecej juz bym sb to obacził
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3
Zombie Plague 4.3
Naprawa Minigun dla nemesisaMinigun na ziemi Napisany przez MrZohan, 16.03.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie Bonusu za level: Szybkość Ruchulevel_system Napisany przez MrZohan, 12.07.2022 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiszalony zm Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiulepszony szalony zombi Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie celownikacelownik Napisany przez MrZohan, 22.06.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych