Extra itemy tylko do śmierci- jak to zrobic ?
toong006
22.11.2014
Jak zrobić by wszystkie ekstra itemy były tylko do śmierci jeżeli zgniniemy to zeby znikly ?
Master Yoga
23.11.2014
Możesz zrobić to w taki sposób
dajesz sobie zmienną globalna ( np. new bool:g_HasBron[33] )
żeby po śmierci temu nie było przykładowo dodajesz sobie do pluginu
public Death() { g_HasBron[read_data(2)] = false }
do tego publiku potrzebny ci event np ten register_event("DeathMsg", "Death", "a") dodajesz go do public plugin_init()
żeby itemu nie było jak się zrespimy dajesz
public fwHamPlayerSpawnPost(id) { g_HasBron[id] = false }
do tego potrzebna ci jest ta linijka RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) też to plugin_init
zakładam, że w extra itemie masz taki public jak zp_extra_item_selected(index, item)
po funkcji która daje broń dajesz swoją zmienna globalną i ustawiasz ją na true
czyli coś takiego
public zp_extra_item_selected(player, itemid) { if ( itemid == g_itemid ) { give_item(player, "bron jaka chcesz dac") client_print(player, print_chat, "[ZP]Kupiles jakis tam item") g_HasBron[player] = true; } }
ten public to jest oczywiście przykład żeby zobrazować ci tak jak możesz to zrobić
a i możesz dodać sobie jeszcze przed tymi pierwszymi publikami to;
public client_connect(id) { g_HasBron[id] = false } public client_disconnect(id) { g_HasBron[id] = false }
itemów nie będzie też gdy gracz jest połączony lub rozłączony z serwerem
Mam nadzieję, że pomogłem . + ?
toong006
25.11.2014
Eleganco mi wytłumaczyłeś tylko nic z tego nwm mógłbyś to zrobić na jednym z itemów to mniej wiecej juz bym sb to obacził