Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Extra itemy tylko do śmierci- jak to zrobic ?

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 toong006

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:88
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.11.2014 21:06

Jak zrobić by wszystkie ekstra itemy były tylko do śmierci jeżeli zgniniemy to zeby znikly ?


  • +
  • -
  • 0

#2 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 23.11.2014 10:53

Możesz zrobić to w taki sposób

dajesz sobie zmienną globalna ( np. new bool:g_HasBron[33] )

żeby po śmierci temu nie było przykładowo dodajesz sobie do pluginu

public Death()
{
	g_HasBron[read_data(2)] = false
} 

do tego publiku potrzebny ci event np ten register_event("DeathMsg", "Death", "a") dodajesz go do public plugin_init()

 

żeby itemu nie było jak się zrespimy dajesz 

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
	g_HasBron[id] = false
}

do tego potrzebna ci jest ta linijka RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) też to plugin_init 

 

zakładam, że w extra itemie masz taki public jak zp_extra_item_selected(index, item)

po funkcji która daje broń dajesz swoją zmienna globalną i ustawiasz ją na true

czyli coś takiego 

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
	if ( itemid == g_itemid )
	{
		give_item(player, "bron jaka chcesz dac")
		client_print(player, print_chat, "[ZP]Kupiles jakis tam item")
		g_HasBron[player] = true;
	}
}

ten public to jest oczywiście przykład żeby zobrazować ci tak jak możesz to zrobić

 

a i możesz dodać sobie jeszcze przed tymi pierwszymi publikami to;
 

public client_connect(id)
{
	g_HasBron[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
	g_HasBron[id] = false
}

itemów nie będzie też gdy gracz jest połączony lub rozłączony z serwerem 

 

Mam nadzieję, że pomogłem :) .  + ?

 


  • +
  • -
  • 1

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++


#3 toong006

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:88
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 25.11.2014 23:38

Eleganco mi wytłumaczyłeś tylko nic z tego nwm :D   mógłbyś to zrobić na jednym z itemów to mniej wiecej juz bym sb to obacził

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych