Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

GunXpMod - Rozpoczęcie rozgrywki z większym arsenałem broni

inny

Najlepsza odpowiedź rafix124, 04.09.2014 11:41

I to tak działa? Zaraz sprawdzę. Jak zadziała to strzelę sobie takiego lepa xD Robiłem tak, ale stwierdziłem, że to będzie po pierwsze zbyt proste, a po drugie zbuguje się -.-' Zaraz to sprawdzę.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafix124

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wolin
Offline

Napisano 02.09.2014 08:57

Witam. Mam pewną fajną myśl, lecz nie jestem w stanie jej zrealizować. Moje zadanie jest bardziej ambitnie. Nie proszę o dodanie nowego lvl, nowej broni whatever. Próbuję przerobić od kilku dni ten oto Plugin. Główny cel. Gracz zaczyna z odblokowanymi wszystkimi pistoletami i pierwszym SMG.

Proszę nakierować mnie co mam zrobić. Ew. pokazać na przykładzie rozpoczęcie z glockiem i usp.

Próbowałem zerować potrzeby exp na dany lvl. Nic. Próbowałem wielu innych kombinacji alpejskich i dalej bez skutku. Nie jestem początkujący, czy całkowicie zielony. Proszę o pomoc kogoś bardziej doświadczonego ode mnie.

 

 

 

@Edit
Dodawanie każdemu początkującemu graczowi exp'a zupełnie odpada, chyba, że da się przerobić by pokazywało Poziom: 0 i inkrementowało tą liczbę.

Załączone pliki


Użytkownik rafix124 edytował ten post 02.09.2014 09:00

  • +
  • -
  • 0

#2 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 209
Profesjonalista

  • Postów:456
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.09.2014 22:49

w gunxpmod.cfg

szukasz linijki
new const GUN_LEVELS[MAXLEVEL] = { 
I tam ustawiasz po swojemu bronie od danego lvlu
przykład
new const GUN_LEVELS[MAXLEVEL] = { 
0, // level 0, Glock.
0, // level 1, USP.
0, // level 2, P228.
0, // level 3, Fiveseven.
0, // level 4, Deagle.
0, // level 5, Elite. // End of Secondary Weapons.
0, // level 6, TMP. 
7, // level 7, MAC-10.
8, // level 8, UMP 45.
9, // level 9, MP5 Navy.
10, // level 10, P90.
11, // level 11, Scout.
12, // level 12, AWP.
13, // level 13, Famas.
14, // level 14, Galil.
15, // level 15, M3/Pump.
16, // level 16, XM1014/Auto-pump.
17, // level 17, Ak47.
18, // level 18, M4a1.
19, // level 19, AUG.
20, // level 20, SG552.
21, // level 21, SG550.
22, // level 22, G3SG1.
23, // level 23, M249/Machinegun. // End of Primary Weapons.
}; // Needed Level to choose gun from menu

Po owej zmianie podmieniasz gunxpmod.cfg i kompilujesz ponownie

Użytkownik xenos edytował ten post 03.09.2014 22:49

  • +
  • -
  • 1
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#3 rafix124

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wolin
Offline

Napisano 04.09.2014 11:41   Najlepsza odpowiedź

I to tak działa? Zaraz sprawdzę. Jak zadziała to strzelę sobie takiego lepa xD Robiłem tak, ale stwierdziłem, że to będzie po pierwsze zbyt proste, a po drugie zbuguje się -.-' Zaraz to sprawdzę.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych