←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Inny
GunXpMod - Rozpoczęcie rozgrywki z większy...


Najlepsza odpowiedź rafix124 04.09.2014 11:41

I to tak działa? Zaraz sprawdzę. Jak zadziała to strzelę sobie takiego lepa xD Robiłem tak, ale stwierdziłem, że to będzie po pierwsze zbyt proste, a po drugie zbuguje się -.-' Zaraz to sprawdzę.

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
rafix124 - zdjęcie rafix124 02.09.2014

Witam. Mam pewną fajną myśl, lecz nie jestem w stanie jej zrealizować. Moje zadanie jest bardziej ambitnie. Nie proszę o dodanie nowego lvl, nowej broni whatever. Próbuję przerobić od kilku dni ten oto Plugin. Główny cel. Gracz zaczyna z odblokowanymi wszystkimi pistoletami i pierwszym SMG.

Proszę nakierować mnie co mam zrobić. Ew. pokazać na przykładzie rozpoczęcie z glockiem i usp.

Próbowałem zerować potrzeby exp na dany lvl. Nic. Próbowałem wielu innych kombinacji alpejskich i dalej bez skutku. Nie jestem początkujący, czy całkowicie zielony. Proszę o pomoc kogoś bardziej doświadczonego ode mnie.

 

 

 

@Edit
Dodawanie każdemu początkującemu graczowi exp'a zupełnie odpada, chyba, że da się przerobić by pokazywało Poziom: 0 i inkrementowało tą liczbę.

Załączone pliki


Użytkownik rafix124 edytował ten post 02.09.2014 09:00
Odpowiedz

  • +
  • -
xenos - zdjęcie xenos 03.09.2014

w gunxpmod.cfg

szukasz linijki
new const GUN_LEVELS[MAXLEVEL] = { 
I tam ustawiasz po swojemu bronie od danego lvlu
przykład
new const GUN_LEVELS[MAXLEVEL] = { 
0, // level 0, Glock.
0, // level 1, USP.
0, // level 2, P228.
0, // level 3, Fiveseven.
0, // level 4, Deagle.
0, // level 5, Elite. // End of Secondary Weapons.
0, // level 6, TMP. 
7, // level 7, MAC-10.
8, // level 8, UMP 45.
9, // level 9, MP5 Navy.
10, // level 10, P90.
11, // level 11, Scout.
12, // level 12, AWP.
13, // level 13, Famas.
14, // level 14, Galil.
15, // level 15, M3/Pump.
16, // level 16, XM1014/Auto-pump.
17, // level 17, Ak47.
18, // level 18, M4a1.
19, // level 19, AUG.
20, // level 20, SG552.
21, // level 21, SG550.
22, // level 22, G3SG1.
23, // level 23, M249/Machinegun. // End of Primary Weapons.
}; // Needed Level to choose gun from menu

Po owej zmianie podmieniasz gunxpmod.cfg i kompilujesz ponownie
Użytkownik xenos edytował ten post 03.09.2014 22:49
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź rafix124 - zdjęcie rafix124 04.09.2014

I to tak działa? Zaraz sprawdzę. Jak zadziała to strzelę sobie takiego lepa xD Robiłem tak, ale stwierdziłem, że to będzie po pierwsze zbyt proste, a po drugie zbuguje się -.-' Zaraz to sprawdzę.

Odpowiedz
Zablokowany