losowanie gracza w 31 rundzie
Oporowiec 18.08.2014
siema
mógłby mi ktoś podać przykładowy plugin, który będzie losował w 31 rundzie jednego gracza i przerzucał go do CT a pozostałych graczy do TT ?
Wielkie Jol
18.08.2014
REJESTRACJA ZMIENNEJ REJESTRACJA EVENTU_HLTV ... EVENT_HLTV () ZWIEKSZ ZMIENNA O 1 JEŻELI ZMIENNA WYNOSI 31 TO : WYLOSUJ GRACZA SPRAWDŹ CZY SĄ ZYWI PĘTLA PRZENIES WSZYSTKICH DO CT ZA POMOCĄ CS_SET_USER_TEAM PO WYKONANIU SIĘ PĘTLI PRZENIEŚ WYLOSOWANEGO GRACZA DO TT.Koniec.
Drago36
18.08.2014
Zrób zmienną, która będzie odliczać rundy;
czyli w funkcji nowej rundy dodawaj +1 do zmiennej
nazwa_zmiennej += 1
oraz sprawdzaj czy zmienna wynosi już (w twoim wypadku) 31.
if(nazwa_zmiennej == 31)
A w tym warunku losuj gracza i przydzielaj ich do drużyn.
Jeden ze sposobów losowania gracza
Spoiler
GwynBleidD
18.08.2014
EVENT_HLTV ()
Do uwzględnienia jest jeszcze game connecting (przed którym potrafi się nabić na start mapy nawet 10 nowych rund, jeśli gracze "wolno" wchdzą, bo np nowa mapa) w którym należy licznik wyzerować i tak samo w restarcie.
Poza tym czy event HLTV to na pewno jest nowa runda?
Wielkie Jol
18.08.2014
Event hltv wykonuje się Tuż po zmianie rundy, czyli chyba można to zaliczyć jako nową runde. Moim zdaniem nie można używać eventu nowej rundy tej związanej z freezetime, gdyż wylosowanie gracza x powinno się odbyć jeszcze przed jego wystartowaniem , by gracze wiedzieli, kto został wylosowany i wszystko nie działo się na ostatnią chwilę
szelbi
19.08.2014
Moim zdaniem nie można używać eventu nowej rundy tej związanej z freezetime, gdyż wylosowanie gracza x powinno się odbyć jeszcze przed jego wystartowaniem , by gracze wiedzieli, kto został wylosowany i wszystko nie działo się na ostatnią chwilę
Liczenie rund po ich zakończeniu + task na 2 sekundy na przenoszenie?
Oporowiec 20.08.2014
STOP !!
mam coś takiego:
stock Boss_Round(g_Team) { new id_gracza[33], g_Value; for(new i = 1; i <= MaxPlayers; i++) { if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == g_Team) { id_gracza[g_Value] = i; g_Value++; } } return id_gracza[random(g_Value)]; }