Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Brak ap za bazooke - przerobienie

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 HSy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:S-tycze
Offline

Napisano 12.08.2014 15:37

Witam. Proszę o przerobienie pluginu jetpacka z bazooka , albo może znajdzie się inne rozwiązanie. Mianowicie chodzi mi o to, że za obrażenia zadane z bazooki human nie otrzymuje ap. 

Używam tego pluginu jetpack:

https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=674810?p=674810

nie wiem, ale może powinienem podać też sma silniku


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_191919_191919_F19A15_191919.png

 

>   193.33.177.30:27201   <


#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.08.2014 20:59

W stocku jp_radius_damage(entity) zedytuj tą linijkę:

jp_take_damage(i,floatround(damage),Origin,DMG_BLAST)

na:

jp_take_damage(id,i,floatround(damage),Origin,DMG_BLAST)

A teraz podmień, zamiast:

stock jp_take_damage(victim,damage,origin[3],bit) {
	message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Damage"),{0,0,0},victim)
	write_byte(21)
	write_byte(20)
	write_long(bit)
	write_coord(origin[0])
	write_coord(origin[1])
	write_coord(origin[2])
	message_end()
	
	set_user_health(victim,get_user_health(victim)-damage)
}

Daj:

stock jp_take_damage(attacker,victim,damage,origin[3],bit) {
	message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Damage"),{0,0,0},victim)
	write_byte(21)
	write_byte(20)
	write_long(bit)
	write_coord(origin[0])
	write_coord(origin[1])
	write_coord(origin[2])
	message_end()
	
	ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, attacker, attacker, damage, 1)
}

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych