Tak jak w temacie mam mały problem używam starej wersji bb gdzie Zombie zabija CT i CT już się nie odradza staram się to naprawić
ale niestety nie mam pojęcia jak to naprawić
public client_death(g_attacker, g_victim, wpnindex, hitplace, TK) { cmdStopEnt(g_victim) set_hudmessage(_, _, _, _, _, _, _, _, _, _, 4); show_hudmessage(g_victim, ""); g_isalive[g_victim] = false if (g_iszombie[g_victim]) { set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1) show_hudmessage(g_victim, "%L", LANG_SERVER, "DEAD_ZOMBIE", get_pcvar_num(g_pcvar_zresptime)); set_task(get_pcvar_float(g_pcvar_zresptime), "Respawn_Zombie", g_victim) } if (g_ishuman[g_victim]) { set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1) show_hudmessage(g_victim, "%L", LANG_SERVER, "DEAD_SURVIVOR", get_pcvar_num(g_pcvar_zresptime)); set_task(get_pcvar_float(g_pcvar_zresptime), "Respawn_Test", g_victim) } }
//Called on zombie death function public Respawn_Zombie(id) { if (g_isconnected[id] && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { if (get_user_health(id) == get_pcvar_float(g_pcvar_zombiehp) || !is_user_alive(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) else client_print(id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "FAIL_RESPAWN"); } } public Respawn_Test(id) { { if (g_isconnected[id] && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { if (get_user_health(id) == get_pcvar_float(g_pcvar_zombiehp) || !is_user_alive(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) else client_print(id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "FAIL_RESPAWN"); } }
Użytkownik xCiacho edytował ten post 09.07.2014 00:28