Tak jak w temacie mam mały problem używam starej wersji bb gdzie Zombie zabija CT i CT już się nie odradza staram się to naprawić
ale niestety nie mam pojęcia jak to naprawić ![]()
public client_death(g_attacker, g_victim, wpnindex, hitplace, TK)
{
cmdStopEnt(g_victim)
set_hudmessage(_, _, _, _, _, _, _, _, _, _, 4);
show_hudmessage(g_victim, "");
g_isalive[g_victim] = false
if (g_iszombie[g_victim])
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
show_hudmessage(g_victim, "%L", LANG_SERVER, "DEAD_ZOMBIE", get_pcvar_num(g_pcvar_zresptime));
set_task(get_pcvar_float(g_pcvar_zresptime), "Respawn_Zombie", g_victim)
}
if (g_ishuman[g_victim])
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
show_hudmessage(g_victim, "%L", LANG_SERVER, "DEAD_SURVIVOR", get_pcvar_num(g_pcvar_zresptime));
set_task(get_pcvar_float(g_pcvar_zresptime), "Respawn_Test", g_victim)
}
}
//Called on zombie death function
public Respawn_Zombie(id)
{
if (g_isconnected[id] && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
if (get_user_health(id) == get_pcvar_float(g_pcvar_zombiehp) || !is_user_alive(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
else
client_print(id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "FAIL_RESPAWN");
}
}
public Respawn_Test(id)
{
{
if (g_isconnected[id] && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
if (get_user_health(id) == get_pcvar_float(g_pcvar_zombiehp) || !is_user_alive(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
else
client_print(id, print_center, "%L", LANG_SERVER, "FAIL_RESPAWN");
}
}
Użytkownik xCiacho edytował ten post 09.07.2014 00:28


Dodatki SourceMod












