Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BaseBuilder

Naprawa wyboru klas i wyświetlania dopisku Premium

basebuilder

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 umadBRO?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:187
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.06.2014 20:21

Witajcie!
Ostatnio zaczęłem się bawić trochę w BaseBuildera i pierwsze co zauważyłem to bardzo denerwujący bug z klasami i wyświetlaniem prefiksu (Premium)
Dlatego po około (facepalm.png ) godzinach myślenia/prób na błędach zdołałem wywnioskować dlaczego gracz nie mógł wybierać podstawowych klas oraz dlaczego dopisek dla klas premium wyświetlał się błędnie.
 
Pliki do poprawy:
 
basebuilder65.sma
bb_classes65.sma
 
No to jedziemy...
 
Otwieramy sma silnika, idziemy do linijki 2249:

Spoiler

 
 
Zmieniamy flagę ADMIN_USER na ADMIN_ALL
 
Czynność powtarzamy w linijce 2251:
Spoiler

 
Całość powinna wyglądać tak:
Spoiler

 
Z *.SMA silnika to tyle... Otwieramy teraz bb_classes65.sma
Jak widzimy mamy tutaj nasze podstawowe klasy lecz brakuje tutaj paru zmiennych aby klasy/dopisek Premium działał nam poprawnie.
 
Pod:
const Float:zclass1_gravity = 1.0
 
Dodajemy:
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL // Jest to zmienna która odpowiada za flagę dostępu w tym przypadku klasa będzie dostępna dla każdego
 
Kolejno pod:
const Float:zclass2_gravity = 1.0
 
Dodajemy:
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
 
Następnie pod:
const Float:zclass3_gravity = 0.5
 
Dodajemy:
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
 
Kolejno znów pod:
const Float:zclass4_gravity = 1.0
 
Dodajemy:
const zclass4_adminflags = ADMIN_LEVEL_H // Dla klasy flaga dostępu została zmieniona na 't' - w ten sposób dodając flagę inna niż ADMIN_ALL klasa będzie posiadała dopisek: (Admin Only) oczywiście można zmienić to na (Premium) w *.SMA basebuilder65
 
Ostatnią rzeczą do zrobienia jest:
Podmiana tych linijek rejestrujących klasy:
Spoiler

Na te:
 
Spoiler

 
Zapewne ktoś z was spyta co tu zostało dodane?
Otóż po każdym:
zclass1_gravity
zclass2_gravity
zclass3_gravity
zclass4_gravity
 
Zostały dodane dwa parametry: 0.0 oraz zclass_adminflags
Czyli wartość odrzutu w tym przypadku 0.0 bo odrzut zazwyczaj jest wyłączony na BB oraz zclass_adminflags czyli flagi dostępu do klasy...
I w ten sposób klasa Tanker Zombie będzie dostępna na flagę t
Całość powinna wyglądać tak:
Spoiler


Dorzucam oczywiście gotowiec jeżeli ktoś by mnie niezrozumiał jezyk.gif
 
basebuilder65.sma:
Załączony plik  basebuilder65.sma   82,47 KB  54 Ilość pobrań
  basebuilder65.amxx
 
 
bb_classes65.sma:
Załączony plik  bb_classes65.sma   3,56 KB  30 Ilość pobrań
  bb_classes65.amxx


  • +
  • -
  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych