Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

[TUT] Zmiana położenia HUDu oraz informacja o aktualnie granym trybie gry

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 volshebnik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.05.2014 12:36

Witajcie! Korzystając z tutorialu napisanego przez the game postanowiłem zrobić własny poradnik jak go bardziej upiększyć, dodając informację o aktualnie granym trybie ZP.

Więc bierzmy się do roboty:

- Otwieramy nasz silnik: zombie_plague40.sma - najlepiej w AMXStudio
- Klikamy kombinację klawiszy CTRL + F
- Szukamy:
 
else // humans
red = 0 // ustawiamy na 0
green = 95 // ustawiamy na 95
blue = 221 // ustawiamy na 221
Powyżej zmieniamy te wartości jak są podane w kodzie
- Szukamy:
 

Show health, class and ammo packs


- Usuwamy:

 
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
- Oraz:

 
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD,
pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
- Tworzymy:

 
if(g_modestarted) // zmienna która zwraca czy jakikolwiek tryb gry został uruchomiony
{
- Pod klamrą dajemy kolejny if:

 
if(g_nemround) // runda nemesis
{
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Zdrowie: %d]^n[Klasa: %s]^n[Twoje AP: %d]^n[Tryb Gry: Nemesis]",pev(ID_SHOWHUD, pev_health),class, g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}
Następnie pod tym:


 
else if(g_survround) // runda ocaleniec
{
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Zdrowie: %d]^n[Klasa: %s]^n[Twoje AP: %d]^n[Tryb Gry: Ocaleniec]",pev(ID_SHOWHUD, pev_health),class, g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}

Kolejno znów:


 
else if(g_swarmround) // runda swarm
{
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Zdrowie: %d]^n[Klasa: %s]^n[Twoje AP: %d]^n[Tryb Gry: Przetrwanie]",pev(ID_SHOWHUD, pev_health),class, g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}
Oraz pod tym:


 
else if(g_plagueround) // runda plaga
{
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Zdrowie: %d]^n[Klasa: %s]^n[Twoje AP: %d]^n[Tryb Gry: Plaga]",pev(ID_SHOWHUD, pev_health),class, g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}
Potem dodajemy:


 
else if(!g_nemround && !g_survround && !g_swarmround && !g_plagueround) // jeżeli żadna z tych rund nie została wylosowana, w hudzie jest pokazywana informacja Tryb Gry: Normalny
{
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Zdrowie: %d]^n[Klasa: %s]^n[Twoje AP: %d]^n[Tryb Gry: Normalny]",pev(ID_SHOWHUD, pev_health),class, g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}

I tym razem ostatni if:


 
}
else{ // jeżeli jakikolwiek tryb gry nie wystartował, wyświetlana jest informacja: Tryb Gry: Losowanie
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[Zdrowie: %d]^n[Klasa: %s]^n[Twoje AP: %d]^n[Tryb Gry: Losowanie]",pev(ID_SHOWHUD, pev_health),class, g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}

Dodajemy dwie ostatnie klamry:
 
	}
}
Podaję tutaj cały kod jak to powinno wyglądać:
Spoiler



Efekt końcowy powinien wyglądać tak:

Spoiler

  • +
  • -
  • 2

#2 xXxBoy4GirlxXx

    Zombie Plague Advance 1.6.2!

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:258
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 02.05.2014 19:52

cudowne mistrzu :) dzięki :>


  • +
  • -
  • 0
<p>Szukasz pluginów do zombie modahttp://amxx.pl/topic...spis-extra-itemKupię Klucz steam lub konto CS: Source, pw/gg 36374005

#3 Shaxu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:89
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 02.05.2014 22:52

Dlaczego został usunięty multilang, który znajduje się w domyślnie w kodzie Zombie Plague? Nie lepiej było przetłumaczyć " Tryb Gry " oraz wrzucić to w zombieplague.txt ?, dziwne rozwiązanie ale dla osoby nie rozgarniętej to bez różnicy będzie ^^


  • +
  • -
  • 0

#4 volshebnik

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2014 11:31

@UP: Nie za bardzo lubię pliki lang, ale jak wiadomo to jest polskie forum i ja ten tut zrobiłem dla polskiej społeczności :) 


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych