Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

[ZP] Saving

zombie plague 4.3

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Shaxu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:82
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 22.04.2014 20:19

Witam Serdecznie wszystkich.

 

Ostatnim razem prosiłem o modyfikację związaną z tym pluginem a mianowicie dodanie limitu dla VIPA

http://amxx.pl/topic...ammo-packs-vip/

 

Pomoc została udzielona za co jeszcze raz serdecznie dziękuję użytkownikowi Drago36

Przechodząc teraz do rzeczy, po dłuższym użytkowaniu pluginu natrafiłem na dziwny bug, podczas gry gdy posiadamy jakąś sumkę ammo packów przykładowo 190, wykonujemy disconnect oraz logujemy się na dowolnym nicku, ammo packi ze starego nicku zostaną przypisane na nowy.

Analogicznie chciałbym aby ten błąd został rozwiązany, ponieważ jest to prosta metoda na mnożenie sobie Ammo Packów.

Teraz wytłumaczę dlaczego tak się dzieje, prawdopodobnym problemem jest zmiana zapisu tej całej modyfikacji, zmieniłem zapis z STEAMID na Nick, autor miał na tworzył plugin wyłącznie z zapisem na STEAMID, dlatego też za pewne dodał taką funkcję.

 

Rozwiązanie moim zdaniem tego problemu tkwi w  " public client_putinserver(id) " ale być może mylę się dlatego, proszę się tym nie sugerować.

public client_disconnect(id)
{
	if(flag_get(g_LoadSuccess,id))
	{
		SaveAmmo(id)
		flag_unset(g_LoadSuccess,id)
	}
	
	flag_unset(g_IsConnected,id)
}

public client_putinserver(id)
{
	if( is_user_connected ( id ) )
	set_task( 5.0, "ShowMessage", id )
	
	flag_set(g_IsConnected,id)
	get_user_name(id, g_name[id], 32)
	LoadAmmo(id)
}

Dziękuję za zainteresowanie tematem oraz pozdrawiam !

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych