Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Respawn to connect

zombie plague 4.3

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 swipe

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.04.2014 21:44

Wgrałem na serwer plugin do odżywiania graczy którzy wejdą na serwer. Wszystko fajnie działa lecz gdy jest rozgrywka nemesis nowi gracze respią się jako zombie przez co niszczą grę. Moja prośba jest taka, czy da radę przerobić tak aby na tej jedynej rozgrywce  nie respiło zombie?

 

 

 

#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
 
#define validTeam(%1) (1 <= get_user_team(%1) <= 3)
 
new pcvar, pcvar_nem, pcvar_plague, pcvar_surv, pcvar_swarm;
 
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZP] Respawn", "1.1", "ILUSION");
pcvar = get_cvar_pointer("zp_deathmatch");
pcvar_nem = get_cvar_pointer("zp_nem_allow_respawn");
pcvar_plague = get_cvar_pointer("zp_plague_allow_respawn");
pcvar_swarm = get_cvar_pointer("zp_swarm_allow_respawn");
pcvar_surv = get_cvar_pointer("zp_surv_allow_respawn");
}
 
public client_putinserver(id)
if (get_pcvar_num(pcvar))
set_task(5.0, "SpawnUser", id, _, _, "b");
 
public SpawnUser(id)
{
if (!is_user_connected(id))
remove_task(id);
else if (!validTeam(id))
return;
else if (is_user_alive(id) || zp_is_swarm_round() && !get_pcvar_num(pcvar_swarm) || zp_is_nemesis_round() && !get_pcvar_num(pcvar_nem) || zp_is_survivor_round() && !get_pcvar_num(pcvar_surv) || zp_is_plague_round() && !get_pcvar_num(pcvar_plague))
remove_task(id);
else
{
switch (get_pcvar_num(pcvar))
{
case 1: zp_respawn_user(id, zp_is_survivor_round() ? ZP_TEAM_ZOMBIE : ZP_TEAM_HUMAN);
case 2: zp_respawn_user(id, zp_is_nemesis_round() ? ZP_TEAM_HUMAN : ZP_TEAM_ZOMBIE);
case 3: zp_respawn_user(id, zp_is_survivor_round() ? ZP_TEAM_ZOMBIE : zp_is_nemesis_round() ? ZP_TEAM_HUMAN : random_num(1, 2) == 1 ? ZP_TEAM_HUMAN : ZP_TEAM_ZOMBIE);
case 4: zp_respawn_user(id, zp_is_survivor_round() ? ZP_TEAM_ZOMBIE : zp_is_nemesis_round() ? ZP_TEAM_HUMAN : zp_get_zombie_count() < zp_get_human_count() ? ZP_TEAM_ZOMBIE : ZP_TEAM_HUMAN);
default: zp_respawn_user(id, zp_is_survivor_round() ? ZP_TEAM_ZOMBIE : zp_is_nemesis_round() ? ZP_TEAM_HUMAN : random_num(1, 2) == 1 ? ZP_TEAM_HUMAN : ZP_TEAM_ZOMBIE);
}
 
remove_task(id);
}
}

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 swipe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.04.2014 21:54

Problem rozwiązany...


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych