Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Problem z Silnikiem,przelicznik dmg do broni (Surf Mod + Exp)

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 PecT

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 16.03.2014 01:08

witam

 chciał bym stworzyć surf moda ale bez takiego przelicznika to dużo zabawy a są tacy co już to przerabiali,

 

ktoś wytłumaczy na czym to polega:

 
public fwHamTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 5)
{
SetHamParamFloat  ------>(4, damage * 1.5)<------ ( Ile więcej obrażeń będzie zadawał chciał bym się dowiedzieć skoro podstawowy damage knife to 65, a podwyższony jest do 4, damage *1,5)
return HAM_HANDLED
}
 
chodzi mi tylko o wytlumaczenie tej kwesti tego przelicznika bo wiem ile np bronie zadawaja dmg a gdy będę kumał ten przelicznik to bedzie łatwiej skąńczyć mi silnik.

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych