Witam, od pewnego czasu pracuje nad pewnym projektem. Postanowiłem użyć tych perków: http://amxx.pl/topic...jące-magazynki/ Przerobiłem sobie jeden na plugin i nasunął się problem. Po zrespieniu się (1 runda) dodaje mi naboje do glocka/USP -ok, ale gdy kupie Deagle lub inny pistolet, muszę przeżyć z nim jedną rundę, aby plugin zadziałał i dodał mi ileś naboi do magazynku. Da się to jakoś poprawić??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Maxclip nie działa w 1 rundzie
#1
Napisano 10.03.2014 17:15
#2
Napisano 10.03.2014 17:25
Jeżeli chcesz aby miał full ammo, praktycznie przy każdej broni, ale jeżeli zmienisz to polecam użyć curweapon + sprawdzenie jaką bron ma gracz przez if(...
Nie wiem czy to za działa, ale powinno przy szybkiej zmianie broni dawać ammo Tak samo jak z dodaniem prędkości
#3
Napisano 10.03.2014 17:31
Mógłbyś mi sporządzić kod na to coś?? Bo ja w eventach tak nie za bardzo.
#4
Napisano 10.03.2014 18:19
#5
Napisano 10.03.2014 19:12
Zatrybiło, dzięki wielkie. Tylko nie wiem dlaczego crashuje mi cs na botach po wgraniu tego.
@edit:
Ustawiłem sobie zamiast wartości perku random_numa:
if(ma_perk[id]) g_pWeapons = get_user_weapons(id, g_iWeapons, g_iNum); g_iPerkValue[id] = random_num(5,13); CodSetMaxClips(id, g_pWeapons, g_iPerkValue[id]);
Jak zrobić, aby wartość była wybierana między 5 a 13, a nie losowana z przedziału 5/13?
Użytkownik Sqwareck edytował ten post 10.03.2014 19:40
#6
Napisano 12.03.2014 19:59
if(random_num(1, 2) == 1) g_iPerkValue[id] = 5; else g_iPerkValue[id] = 13;
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych