Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

[ROZWIĄZANE] zapisywanie itemów na next round oraz exp za obrażenia

zombie plague 4.3

Najlepsza odpowiedź Drago36, 10.02.2014 17:41

W extra itemie usuń cały public NewRound, bo pewnie go masz i jest w nim ustawione wyrzucanie extra itemu, gdy zacznie się nowa runda.

Jeśli chcesz, aby item zostawał w następnej rundzie, jeśli przeżyjemy bądź nie zostaniemy zakażeni, to poniższy poradnik ci pomoże.

 

Krok pierwszy:

Dodajesz bibliotekę.

#include <fakemeta>

Krok drugi:

Rejestrujesz public, który wychwyci śmierć gracza.

register_event("DeathMsg", "Death", "a")

Krok trzeci:

Dodajesz public Death (może być na samym końcu .sma).

public Death()
{
    g_umiejetnosc_itemu[read_data(2)] = false
}
g_umiejetnosc_itemu - to zmienna extra itemu!
Jeśli gracz zginie to wyłączy mu się extra item! (= false)

Krok czwarty:

Dodanie akcji odpowiadającej za straceniu extra itemu gracza, gdy zostanie zakażony.

public zp_user_infected_post(id)
{
    if (zp_get_user_zombie(id))
    {
        g_umiejetnosc_itemu[id] = false
    }
}
g_umiejetnosc_itemu - to zmienna extra itemu!
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alpacino

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Ujazd
Offline

Napisano 10.02.2014 17:22

Witam mógłby ktoś mi pomóc w dodaniu, w itemie zapisywanie jeśli się nie zginie lub zostanie zarażonym by item się zapisywał oraz jak zrobić by było np. za zadanie 500 obrażeń exp w gunxpmod proszę o pomoc karma poleci jeśli ktoś zechce to mogę dorzucić z 50zł na hostingu serwerygier.com



#2 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.02.2014 17:41   Najlepsza odpowiedź

W extra itemie usuń cały public NewRound, bo pewnie go masz i jest w nim ustawione wyrzucanie extra itemu, gdy zacznie się nowa runda.

Jeśli chcesz, aby item zostawał w następnej rundzie, jeśli przeżyjemy bądź nie zostaniemy zakażeni, to poniższy poradnik ci pomoże.

 

Krok pierwszy:

Dodajesz bibliotekę.

#include <fakemeta>

Krok drugi:

Rejestrujesz public, który wychwyci śmierć gracza.

register_event("DeathMsg", "Death", "a")

Krok trzeci:

Dodajesz public Death (może być na samym końcu .sma).

public Death()
{
    g_umiejetnosc_itemu[read_data(2)] = false
}
g_umiejetnosc_itemu - to zmienna extra itemu!
Jeśli gracz zginie to wyłączy mu się extra item! (= false)

Krok czwarty:

Dodanie akcji odpowiadającej za straceniu extra itemu gracza, gdy zostanie zakażony.

public zp_user_infected_post(id)
{
    if (zp_get_user_zombie(id))
    {
        g_umiejetnosc_itemu[id] = false
    }
}
g_umiejetnosc_itemu - to zmienna extra itemu!

  • +
  • -
  • 1

#3 Alpacino

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Ujazd
Offline

Napisano 10.02.2014 21:33

a możesz mi dodać to do tego bo ja jak dodaje nie działa bym ci dał kase na tym hoście

Załączone pliki







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych