Witam mógłby ktoś mi pomóc w dodaniu, w itemie zapisywanie jeśli się nie zginie lub zostanie zarażonym by item się zapisywał oraz jak zrobić by było np. za zadanie 500 obrażeń exp w gunxpmod proszę o pomoc karma poleci jeśli ktoś zechce to mogę dorzucić z 50zł na hostingu serwerygier.com
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[ROZWIĄZANE] zapisywanie itemów na next round oraz exp za obrażenia

Najlepsza odpowiedź Drago36, 10.02.2014 17:41
W extra itemie usuń cały public NewRound, bo pewnie go masz i jest w nim ustawione wyrzucanie extra itemu, gdy zacznie się nowa runda.
Jeśli chcesz, aby item zostawał w następnej rundzie, jeśli przeżyjemy bądź nie zostaniemy zakażeni, to poniższy poradnik ci pomoże.
Krok pierwszy:
Dodajesz bibliotekę.
#include <fakemeta>
Krok drugi:
Rejestrujesz public, który wychwyci śmierć gracza.
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
Krok trzeci:
Dodajesz public Death (może być na samym końcu .sma).
public Death() { g_umiejetnosc_itemu[read_data(2)] = false }
g_umiejetnosc_itemu - to zmienna extra itemu! Jeśli gracz zginie to wyłączy mu się extra item! (= false)
Krok czwarty:
Dodanie akcji odpowiadającej za straceniu extra itemu gracza, gdy zostanie zakażony.
public zp_user_infected_post(id) { if (zp_get_user_zombie(id)) { g_umiejetnosc_itemu[id] = false } }
g_umiejetnosc_itemu - to zmienna extra itemu!Przejdź do postu

#1
Napisano 10.02.2014 17:22
#2
Napisano 10.02.2014 17:41 Najlepsza odpowiedź
W extra itemie usuń cały public NewRound, bo pewnie go masz i jest w nim ustawione wyrzucanie extra itemu, gdy zacznie się nowa runda.
Jeśli chcesz, aby item zostawał w następnej rundzie, jeśli przeżyjemy bądź nie zostaniemy zakażeni, to poniższy poradnik ci pomoże.
Krok pierwszy:
Dodajesz bibliotekę.
#include <fakemeta>
Krok drugi:
Rejestrujesz public, który wychwyci śmierć gracza.
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
Krok trzeci:
Dodajesz public Death (może być na samym końcu .sma).
public Death() { g_umiejetnosc_itemu[read_data(2)] = false }
g_umiejetnosc_itemu - to zmienna extra itemu! Jeśli gracz zginie to wyłączy mu się extra item! (= false)
Krok czwarty:
Dodanie akcji odpowiadającej za straceniu extra itemu gracza, gdy zostanie zakażony.
public zp_user_infected_post(id) { if (zp_get_user_zombie(id)) { g_umiejetnosc_itemu[id] = false } }
g_umiejetnosc_itemu - to zmienna extra itemu!
#3
Napisano 10.02.2014 21:33
a możesz mi dodać to do tego bo ja jak dodaje nie działa bym ci dał kase na tym hoście
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3
Zombie Plague 4.3
Naprawa Minigun dla nemesisaMinigun na ziemi Napisany przez MrZohan, 16.03.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie Bonusu za level: Szybkość Ruchulevel_system Napisany przez MrZohan, 12.07.2022 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiszalony zm Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiulepszony szalony zombi Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie celownikacelownik Napisany przez MrZohan, 22.06.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych