Witam, potrzebuje kodu na 1/x szansy na natychmiastowe zabicie z broni.
Tylko bez użycia cod_inflict_damage - nic z cod'em.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź Niide, 28.01.2014 20:25
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
}
}
return HAM_IGNORED;
}
Przejdź do postu
Napisano 26.01.2014 11:35
Witam, potrzebuje kodu na 1/x szansy na natychmiastowe zabicie z broni.
Tylko bez użycia cod_inflict_damage - nic z cod'em.
Napisano 26.01.2014 11:51
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1)
UTIL_Kill(idattacker,id,"scout");
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik TrzyRazyZero edytował ten post 26.01.2014 11:51
Napisano 27.01.2014 16:15
Jaki stock UTIL_Kill stworzyć?
Napisano 27.01.2014 16:21
Nie łatwiej po prostu obrażenia zwiększyć do 1000.0, albo po prostu do życia posiadanego przez ofiarę?
Napisano 28.01.2014 20:25 Najlepsza odpowiedź
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1)
{
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
}
}
return HAM_IGNORED;
}
Strzał w głowe = śmierć (jeśli nie masz hełmu)Natychmiastowa śmierć dla graczy, którzy nie mają hełmu, a zostali trafieni w głowe Napisany przez Rivit, 23.02.2019 |
|
|
|||
System perkówNapisany przez Drago36, 26.06.2014 |
|
|
|||
Zombie Plague 4.3
DynamitNapisany przez Drago36, 09.03.2014 |
|
|
|||
Zombie Mod
[Poradnik] Jak dodać ograniczenie do kupna extra itemu?Napisany przez Drago36, 08.03.2014 |
|
|
|||
Zombie Plague 4.3
Ghost ZombieGdy się nie rusza jest niewidzialny Napisany przez Drago36, 28.02.2014 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych