Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak dodać szanse na natychmiastowe zabicie z broni?

szansa natychmiastowe zabicie z broni drago

Najlepsza odpowiedź Niide, 28.01.2014 20:25

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1)
		{
			cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
			SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
		}
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.01.2014 11:35

Witam, potrzebuje kodu na 1/x szansy na natychmiastowe zabicie z broni.

Tylko bez użycia cod_inflict_damage - nic z cod'em.


  • +
  • -
  • 0

#2 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 26.01.2014 11:51

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1) 
			UTIL_Kill(idattacker,id,"scout");
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik TrzyRazyZero edytował ten post 26.01.2014 11:51

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#3 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.01.2014 16:15

Jaki stock UTIL_Kill stworzyć?


  • +
  • -
  • 0

#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 27.01.2014 16:21

Nie łatwiej po prostu obrażenia zwiększyć do 1000.0, albo po prostu do życia posiadanego przez ofiarę?


  • +
  • -
  • 0

#5 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 28.01.2014 20:25   Najlepsza odpowiedź

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,2) == 1)
		{
			cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
			SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
		}
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

kP8HWV.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: szansa, natychmiastowe, zabicie, z broni, drago

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych