Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Proszę o edycje klasy " Kuszownik " m.in. blokada wystrzału bełtów co 2 sekundy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Baniak94

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 11.01.2014 10:42

Witam ,
 
Pomógłby ktoś przerobić to? aby :
- zlikwidować napis z sayu ( taki napis "6 beltów" w miejscu sayu ) 
- Strzelać można co 2 sekundy
- zabija 1/1 z kuszy ( już chyba jest ale jak co )
 
SMA:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Beltownik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new bool:ma_kusze[32];
new ilosc_beltow[32];

new bool:ma_klase[32];


new const opis[] = "Zamiast noza ma kusze i 6 beltow";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;



public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
	register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1);
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo");
	
}
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	ilosc_beltow[id] = 6;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public PokazInfo(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new text[512]
	format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id])
	message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
	write_byte(0)
	write_string(text)
	message_end() 
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public Res(id)
{
	ilosc_beltow[id] = 6;
}
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow2.mdl")
	precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl")
}
public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2)
	
	if(weapon == CSW_KNIFE && ma_klase[id])
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow2.mdl")
		ma_kusze[id] = true;
	}
	else
		ma_kusze[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
	if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]))
	{
		StworzBelt(id)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public StworzBelt(id)
{
	
	if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id])
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	ilosc_beltow[id]--;
	new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];		
	entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	
	new Ent = create_entity("info_target");
	
	entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt");
	entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl");
	
	vAngle[0] *= -1.0;
	
	entity_set_origin(Ent, Origin);
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	
	entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
	entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
	entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	
	VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public DotykBeltu(ent)
{
	if ( !is_valid_ent(ent))
		return;
	
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		
		new hp = get_user_health(pid)
		
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
	}
	remove_entity(ent);
}

 


  • +
  • -
  • 1

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 11.01.2014 10:56

Sprawdź ;)
 

Załączone pliki


Użytkownik FORMOZA edytował ten post 11.01.2014 10:57

  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 Baniak94

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 11.01.2014 11:06

Działa , dziękuje serdecznie za pomoc. 


  • +
  • -
  • 0

#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 11.01.2014 11:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został otwarty przez moderatora.

Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych