Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z get_user_health

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kapi^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:168
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 09.01.2014 21:10

Witam, mam problem z kompilacją i nie mogę znaleźć problemu, jak widzicie problem napiszcie co źle zrobiłem :)

Linijka 968  new hp = get_user_health(target);
Linijka 969  set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i ^nDoswiadczenie Procentowe : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nForum : SerweryKoszalin.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
Linijka 978      new hp = get_user_health(id);
Linijka 979	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i ]^n[Doswiadczenie Procentowe : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[Forum : SerweryKoszalin.pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
	
c.sma(968) : warning 217: loose indentation
c.sma(969) : warning 217: loose indentation
c.sma(978) : warning 217: loose indentation
c.sma(979) : warning 217: loose indentation
Header size:           4576 bytes
Code size:            47400 bytes
Data size:           296768 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  365128 bytes
 
Pozdrawiam !

  • +
  • -
  • 0

Zapraszamy [DD2] IP : 31.186.82.130:27156

b_350_20_707070_000000_FFFFFF_000000.png


#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 09.01.2014 21:19

To warngi, że jest niewłaściwa ilość tabulatorów (niegroźne)

Polecam notepada - sam wyrównuje tabulację


  • +
  • -
  • 1

#3 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 09.01.2014 21:20

zamiast tworzyć nową zmienna od razu pobierz do ShowSyncHudMsg ;)

I ułóż kod wtedy nie będzie tego błędu :P


  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#4 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 09.01.2014 21:21

Wszystko jest dobrze, plugin się skompilował, to są tylko warningi (ostrzeżenia) a nie errory (błędy). Loose indentation oznacza że są źle odstępy (tabulacja) porobione na początku danej linijki.
  • +
  • -
  • 1

#5 Kapi^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:168
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Koszalin
Offline

Napisano 09.01.2014 21:33

Dzięki, dzięki problem rozwiązany :)


  • +
  • -
  • 0

Zapraszamy [DD2] IP : 31.186.82.130:27156

b_350_20_707070_000000_FFFFFF_000000.png


#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 10.01.2014 13:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych