Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] pytanie dotyczace generatora klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 ArCAno

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:pomorze
Offline

Napisano 22.12.2013 15:11

witam.

otóż chce zrobic klase na COD MOD.

klasa ma posiadac 1/6 usp, 1/14 m4a1 i 1/3 z he

w generatorze jest 1/x ZE WSZYSTKICH..

moglby ktos podrzucic lub wytlumaczyc jak 1/x z brońmi zrobic ?

nie chce, by ktos pisal, ze ja ci to zrobie badz cos w tym stylu, bo mam wiecej klas do zrobienia i chcialbym sie nauczyc.

za wszelki trud dam +



#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 22.12.2013 15:21

To tak.. ;)

 

#define DMG_BULLET (1<<1)

rejestrujesz:
 

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

a potem

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1,4) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

W miejsce CSW_SCOUT dajesz z jakiej broni np CSW_M4A1 

A szansa np 1\4 to random_num(1,4) zamiast 4 dajesz 2 i bedzie 1 na 2 ;)

 


  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 22.12.2013 15:24

w

plugin_init()

 

dodajesz:

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

 

Na koniec sma twojej klasy dodaj

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_perk[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    new weapon = get_user_weapon(idAtt);
    
    if(weapon == CSW_M4A1)    
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
    

    return HAM_HANDLED;
}

 

i teraz objasnienie:

random_num(1, 5) != 1 )

 

tutaj masz szanse 1 na 5.. mozesz sobie zmienic na ile chcesz

 

a tutaj masz podany warunek z danej broni ktora ma miec % szansy na zabicie natychmiastowe

    if(weapon == CSW_M4A1) 

 

Tu masz nazwy wszystkich broni jak mozesz dodac :

 

http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/



#4 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 22.12.2013 15:28


    new weapon = get_user_weapon(idAtt);
    
    if(weapon == CSW_M4A1)  


Można i tak ale jeśli korzystasz do jednej zmiennej to wystarczyłoby:
 
if(get_user_weapon(idAtt) == CSW_M4A1)  

;)


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#5 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 22.12.2013 15:31


klasa ma posiadac 1/6 usp, 1/14 m4a1 i 1/3 z he

 

Sugerowalem sie na tym :)



#6 ArCAno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:pomorze
Offline

Napisano 22.12.2013 19:33

dobra, tu macie podany tylko o jednej broni (M4), a zeby dodac usp 1/6, to wystarczy to 

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_perk[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    new weapon = get_user_weapon(idAtt);
    
    if(weapon == CSW_M4A1)    
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
    

    return HAM_HANDLED;
}
 

skopiowac i zmieni dane ?



#7 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 22.12.2013 19:39

Jeśli chodzi ci zeby bylo i z m4 i usp to tak:

 

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_perk[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    new weapon = get_user_weapon(idAtt);
    
    if(weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_USP)    
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
    

    return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#8 ArCAno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:pomorze
Offline

Napisano 22.12.2013 19:43

czy mi sie wydaje, czy jest usp i m4 1/6 ?



#9 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 22.12.2013 19:48

 

Jeśli chodzi ci zeby bylo i z m4 i usp to tak:

 

Tylko ze teraz m4a1 i usp jest z szansa 1 na 5 a on chcial usp z 1 na 6..

Jezeli chcesz z rozna szansa na natychmiastowe zabicie gracza to chyba takie rozwiazanie jest :

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_perk[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ))
		return HAM_IGNORED;
	
	new weapon = get_user_weapon(idAtt);
	
	if(weapon == CSW_M4A1) 
	{
		if(random_num(1, 5) == 1}
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
	}
	if(weapon == CSW_USP)
	{
		if(random_num(1, 6) == 1}
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
	}
	
	return HAM_HANDLED;
}

Użytkownik vaulT edytował ten post 22.12.2013 19:49


#10 ArCAno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:pomorze
Offline

Napisano 22.12.2013 19:51

vaulT, to jest pewne, czy tylko tak Ci sie wydaje ?



#11 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 22.12.2013 19:52

My się chyba znamy ;x

http://amxx.pl/topic...broni-w-klasie/

 

Dla granatów

 

Pod wszystkimi include dodajesz:

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

I warunek:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, x) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Wszystko robisz tak samo jak w poradniku. Link wyżej.

 

@EDIT

Najprostsza klasa 1/x z M4 i 1/x z granata:

Spoiler

Użytkownik RasiaQ edytował ten post 22.12.2013 19:56

  • +
  • -
  • 1

#12 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 22.12.2013 19:56


vaulT, to jest pewne, czy tylko tak Ci sie wydaje ?

 

Po kodzie wychodzi na to ze powinno dzialac.. ale najlepiej sprawdzic badz niech ktos inny to sprawdzi



#13 ArCAno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:pomorze
Offline

Napisano 22.12.2013 20:00

dzięki za pomoc ;)



#14 ArCAno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:pomorze
Offline

Napisano 23.12.2013 20:40

dobra, zrobilem klase przez notatnik, jak dostac plik sma lub amx tej klasy ?



#15 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 23.12.2013 20:44

Plikiem sma można nazwać to co zrobiłeś w notatniki wystarczy, że zapiszesz w notatniku z roszerzeniem *.sma w kodowaniu ASCII ;)

A ten plik sie kompiluje możesz tutaj: amxx.pl/kompilator

Albo kompilować lokalnie :)

Ps. Po kompilacji 'dostaniesz' plik *.amxx 


  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#16 ArCAno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:pomorze
Offline

Napisano 23.12.2013 20:49

dzięki za pomoc. ;-)



#17 ArCAno

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:pomorze
Offline

Napisano 23.12.2013 21:04

Plikiem sma można nazwać to co zrobiłeś w notatniki wystarczy, że zapiszesz w notatniku z roszerzeniem *.sma w kodowaniu ASCII

nie mam kodowania ASCII 



#18 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 23.12.2013 21:07


nie mam kodowania ASCII 

:facepalm:  Każdy ma, to chyba nawet domyślnie się zapisuje w ASCII... (poczytaj tu http://pl.wikipedia.org/wiki/ASCII)

Zapisz z rozszerzeniem *.sma i skompiluj ;) i będzie oki


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#19 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 23.12.2013 21:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych