Siemka, czy jest możliwość napisania pluginu, który powodowałby natychmiastową zmianę broni? Na serwerze gungame, po wbiciu nastepnego poziomu nie musialbys czekac az ci animacja tej broni minie, tylko mógłby od razu strzelać, czyli plugin miałby eliminować animacje i dawać dostęp broni do natychmiastowego użycia.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[ROZWIĄZANE] Natychmiastowa zmiana broni
#1
Napisano 20.12.2013 08:04
#2
Napisano 20.12.2013 20:41
PS. Teraz już wiem dlaczego w regulaminie jest o dokładnym opisywaniu tematów.
Tak w sumie to udzieliłem odpowiedzi na nurtujace Cie pytanie.
#3
Napisano 20.12.2013 20:54
Usuniecie animacji + szybkosc przeladowywania = byc moze to o co ci chodzi
#4
Napisano 21.12.2013 19:04
Przepraszam za brak sprecyzowania problemu w temacie, ale nie wiem jak to inaczej ująć, więc proszę o nie zamykanie tematu. TibacK mógłbyś takie coś zrobić? Byłbym Ci bardzo wdzięczny, a wiem że jesteś jednym z tych co potrafią.
#5
Napisano 22.12.2013 11:24
#6
Napisano 22.12.2013 11:38
#7
Napisano 22.12.2013 11:55
Mozna jeszcze dac graczowi ochrone na spawnie na 2s
#8
Napisano 22.12.2013 12:12
Nie, na moim gungame nigdy nie będzie ochrony
#9
Napisano 22.12.2013 12:42
No to moze w inna strone. Gdy gracz zdobedzie level mozna zwrocic w TakeDamage zmienna na true i zablokowac obrazenia, ustawic taska po 2s zeby zmienil na false i po sprawie.
W wyniku tego wyjdzie ze gdy zdobywam level (dostaje nowa bron) przez 2s jestem niesmiertelny a po 2s kiedy juz animacja sie skonczy broni i mozna strzelac niesmiertelnosc znika
#10
Napisano 22.12.2013 13:04
Tak też nie, prosiłem o to co jest u góry. Niedługo zamieszczę film o co mi chodzi , bo nikt nie rozumie
#11
Napisano 22.12.2013 13:25
blokowanie dmg najlepszy sposob
#12
Napisano 22.12.2013 17:08
#13
Napisano 22.12.2013 18:18
Ale to nie chodzi o to ile trwa twoja runde i czy ma respawny czy nie. Chodzi o fakt ze gdy wbijesz lvl dostajesz nowa bron i za nim ja wyciagniesz dostajesz heda. I mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie zablokowanie dmg przez ten krotki czas gdy wbijasz lvl i wyciagasz nowa bron.
Ps. a tak na marginesie taka sytuacja jest na akzdym GG wiec to nie robi nikomu takiej roznicy bo sie do tego przyzwyczail
#14
Napisano 22.12.2013 19:23
jest roznica.
Zablokowanie dmg lub danie broni w next round. Albo dac bron a nie zabierac starej
#15
Napisano 22.12.2013 19:32
Albo dac bron a nie zabierac starej
To wtedy nie ma sensu, przykladowo:
Na tym lvl co jestem mam awp a na nastepnym lvl mam tylko kose i granat.. jezeli nie zabiore broni graczowi to on wygra GG uzywajac awp (gdyz zakladajac ze przed ostatni lvl ma awp a ostatni kose i granat).. wiec to nie jest rozwiazanie
#16
Napisano 22.12.2013 19:46
mowilem ze nie znam dobrze gg.
Czyli zostaje ustawic bron i block dmg
#17
Napisano 22.12.2013 20:15
TibacK, vaulT, przepraszam nie mogę na to patrzeć, robicie z siebie idiotów. Mimo że autor powiedział że nie chodzi o ochronę to wy ciągle ciągniecie ten temat.
Autorowi tematu chodzi o natychmiastowe wyjęcie broni.
Dawno nie pracowałem w amxx, więc mogę się mylić w pewnych aspektach. Powinieneś ustawić offset broni odpowiadający za czas wyjmowania broni na 0.0 ( bo z tego co pamiętam była to wartość float ).
Więcej o offsetach: http://amxx.pl/topic...-offsety-pdata/
Z tego co pamiętam po natychmiastowym strzale zmieni się animacja broni, lecz naszym celem jest doprowadzenie do tego automatycznie. Więc po wyciągnięciu broni ( prawdopodobnie Ham_*****_Deploy, nie pamiętam dokładnej nazwy ) powinieneś ustawiać jej animację idle. Polecam użyć funkcji, którą udostępnił DarkGL: http://amxx.pl/topic...animacji-broni/
#18
Napisano 23.12.2013 09:13
#19
Napisano 25.12.2013 09:49
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych