Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Natychmiastowa zmiana broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 v139

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 20.12.2013 08:04

Siemka, czy jest możliwość napisania pluginu, który powodowałby natychmiastową zmianę broni? Na serwerze gungame, po wbiciu nastepnego poziomu nie musialbys czekac az ci animacja tej broni minie, tylko mógłby  od razu strzelać, czyli plugin miałby eliminować animacje i dawać dostęp broni do natychmiastowego użycia.


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 20.12.2013 20:41

Jest taka możliwość.

PS. Teraz już wiem dlaczego w regulaminie jest o dokładnym opisywaniu tematów.
Tak w sumie to udzieliłem odpowiedzi na nurtujace Cie pytanie.
  • +
  • -
  • 0

#3 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 20.12.2013 20:54

Usuniecie animacji + szybkosc przeladowywania = byc moze to o co ci chodzi



#4 v139

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 21.12.2013 19:04

Przepraszam za brak sprecyzowania problemu w temacie, ale nie wiem jak to inaczej ująć, więc proszę o nie zamykanie tematu. TibacK mógłbyś takie coś zrobić? Byłbym Ci bardzo wdzięczny, a wiem że jesteś jednym z tych co potrafią.


  • +
  • -
  • 0

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.12.2013 11:24

jesli gracz ma nastepny level daj mu bron z next level i zabierz bron z poprzedniego? Takie cos?
  • +
  • -
  • 0

#6 v139

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 22.12.2013 11:38

Wiesz chyba jak działa gungame. Gdy masz następny poziom, broń musi wykonać animację, np masz glocka, wbijasz następny poziom i Masz usp, ale zanim zaczniesz z niego strzelać, musisz go "naładować" czyli wykonuje wtedy animację i dopiero po 2sekundach możesz strzelać. Ja chciałbym żeby nie było animacji i żeby moznabylo od razu strzelać,
  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.12.2013 11:55

na gungame sie nie znam za dobrze. Pogrzebie na forum i sproboje.
Mozna jeszcze dac graczowi ochrone na spawnie na 2s
  • +
  • -
  • 0

#8 v139

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 22.12.2013 12:12

Nie, na moim gungame nigdy nie będzie ochrony :)


  • +
  • -
  • 0

#9 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 22.12.2013 12:42

No to moze w inna strone. Gdy gracz zdobedzie level mozna zwrocic w TakeDamage zmienna na true i zablokowac obrazenia, ustawic taska po 2s zeby zmienil na false i po sprawie.

W wyniku tego wyjdzie ze gdy zdobywam level (dostaje nowa bron) przez 2s jestem niesmiertelny a po 2s kiedy juz animacja sie skonczy broni i mozna strzelac niesmiertelnosc znika



#10 v139

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 22.12.2013 13:04

Tak też nie, prosiłem o to co jest u góry. Niedługo zamieszczę film o co mi chodzi , bo nikt nie rozumie


  • +
  • -
  • 0

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.12.2013 13:25

ja wiem ze chodzi o to ze po spawnie zabijaja graczy od razu.
blokowanie dmg najlepszy sposob
  • +
  • -
  • 0

#12 v139

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 22.12.2013 17:08

Źle mnie zrozumiałeś. Na moim gungame nie ma autorespawnu, normalna runda jak na dd2, ffa, tyle że z modyfikacją gg i innymi mapami. Po prostu chodzi o to, że gdy wbijesz następny poziom ładuje ci się następna broń, a w tym czasie inni gracze zabijają tego, który czeka na koniec animacji tej broni z następnego poziomu. Na moim gungame nie ma takich sytuacji, że mapa trwa 1 rundę, a podczas niej jedni wbija na resp wroga i zabijają respiących się. Jeśli nadal nie wiesz co mam na myśli, napisz to, a ja wrzucę film przedstawiający to, o co mi chodzi.
  • +
  • -
  • 0

#13 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 22.12.2013 18:18

Ale to nie chodzi o to ile trwa twoja runde i czy ma respawny czy nie. Chodzi o fakt ze gdy wbijesz lvl dostajesz nowa bron i za nim ja wyciagniesz dostajesz heda. I mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie zablokowanie dmg przez ten krotki czas gdy wbijasz lvl i wyciagasz nowa bron.

Ps. a tak na marginesie taka sytuacja jest na akzdym GG wiec to nie robi nikomu takiej roznicy bo sie do tego przyzwyczail :)



#14 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.12.2013 19:23

@up
jest roznica.
Zablokowanie dmg lub danie broni w next round. Albo dac bron a nie zabierac starej
  • +
  • -
  • 0

#15 vaulT

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:-*-
Offline

Napisano 22.12.2013 19:32

Albo dac bron a nie zabierac starej

 

To wtedy nie ma sensu, przykladowo:

 

Na tym lvl co jestem mam awp a na nastepnym lvl mam tylko kose i granat.. jezeli nie zabiore broni graczowi to on wygra GG uzywajac awp (gdyz zakladajac ze przed ostatni lvl ma awp a ostatni kose i granat).. wiec to nie jest rozwiazanie

 

 



#16 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 22.12.2013 19:46

@up
mowilem ze nie znam dobrze gg.
Czyli zostaje ustawic bron i block dmg
  • +
  • -
  • 0

#17 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.12.2013 20:15

TibacK, vaulT, przepraszam nie mogę na to patrzeć, robicie z siebie idiotów. Mimo że autor powiedział że nie chodzi o ochronę to wy ciągle ciągniecie ten temat.

Spoiler

 

Autorowi tematu chodzi o natychmiastowe wyjęcie broni.

Dawno nie pracowałem w amxx, więc mogę się mylić w pewnych aspektach. Powinieneś ustawić offset broni odpowiadający za czas wyjmowania broni na 0.0 ( bo z tego co pamiętam była to wartość float ). 

Więcej o offsetach: http://amxx.pl/topic...-offsety-pdata/

Z tego co pamiętam po natychmiastowym strzale zmieni się animacja broni, lecz naszym celem jest doprowadzenie do tego automatycznie. Więc po wyciągnięciu broni ( prawdopodobnie Ham_*****_Deploy, nie pamiętam dokładnej nazwy ) powinieneś ustawiać jej animację idle. Polecam użyć funkcji, którą udostępnił DarkGL: http://amxx.pl/topic...animacji-broni/

 

 

 


  • +
  • -
  • 3

#18 v139

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 23.12.2013 09:13

Fili:P tylko ty mnie zrozumiałeś. Dzięki za naprowadzenie co mam zrobić, lecz dla mnie to czarna magia. Postaram się coś ogarnąć, Masz + jak wejdę na kompa, ale fajnie by było gdyby ktoś mógłby napisać takie coś. Dla każdego kto sprobuje coś napisać + oczywiście
  • +
  • -
  • 0

#19 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 25.12.2013 09:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych