Witam zrobi mi ktos klase :
Predator
zycie :20
int: 0
kondycha:10
wytrzymalosc:20
Opis: widzi niewidzialnych ma 2 skok oraz raz na runde moze byc nie widzialny na 5 sec
Bron : Famas
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.12.2013 23:40
Witam zrobi mi ktos klase :
Predator
zycie :20
int: 0
kondycha:10
wytrzymalosc:20
Opis: widzi niewidzialnych ma 2 skok oraz raz na runde moze byc nie widzialny na 5 sec
Bron : Famas
Napisano 19.12.2013 23:49
Nie udało mi się zrobić tego co chciałeś ale zrobiłem taka:
Predator
Zycie: 20
Inteligencja: 0
Kondycja: 10
Wytrzymałość: 20
Opis: Niewidzialność na nożu, 2 skoki
Broń: Famas
Jak ci pasuje to proszę. Zawsze coś ![]()
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Posiada 2skoki niewidzialnosc na nozu";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
Napisano 19.12.2013 23:56
Trzym i z niewidzialnoscia ![]()
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1264 Ilość pobrań
Perki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1886 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2620 Ilość pobrańNapisano 21.12.2013 23:07
dzięki temat do zmkniecia
Napisano 21.12.2013 23:54
Przepraszam dalej temat akutalny klasa zle zrobina
(
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych