Witam zrobi mi ktos klase :
Predator
zycie :20
int: 0
kondycha:10
wytrzymalosc:20
Opis: widzi niewidzialnych ma 2 skok oraz raz na runde moze byc nie widzialny na 5 sec
Bron : Famas
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.12.2013 23:40
Witam zrobi mi ktos klase :
Predator
zycie :20
int: 0
kondycha:10
wytrzymalosc:20
Opis: widzi niewidzialnych ma 2 skok oraz raz na runde moze byc nie widzialny na 5 sec
Bron : Famas
Napisano 19.12.2013 23:49
Nie udało mi się zrobić tego co chciałeś ale zrobiłem taka:
Predator
Zycie: 20
Inteligencja: 0
Kondycja: 10
Wytrzymałość: 20
Opis: Niewidzialność na nożu, 2 skoki
Broń: Famas
Jak ci pasuje to proszę. Zawsze coś
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Predator"; new const opis[] = "Posiada 2skoki niewidzialnosc na nozu"; new const bronie = (1<<CSW_FAMAS); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
Napisano 19.12.2013 23:56
Trzym i z niewidzialnoscia
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1172 Ilość pobrańNapisano 21.12.2013 23:07
dzięki temat do zmkniecia
Napisano 21.12.2013 23:54
Przepraszam dalej temat akutalny klasa zle zrobina (
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych