Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

error przy kompilowaniu



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 erka

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:114
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 19.12.2013 21:56

Witam, czy ktoś wie dlaczego nie mogę skompilować tego sma?

Bardzo bym prosił o pomoc.  

Kompilacja lokalna też nie podziałała, chyba że komuś się uda to poprosiłbym o wstawkę amxx

 

Ten plugin wykorzystać chcę na swoim serwerze gdzie czasem w ZPA jest bug i nie ma w rundzie pierwszego Zombie.

Źródło kodu: allied modders (mam nadzieje że nie uznacie tego jako reklamę)

 

Dziękuję czekam na pomoc z waszej strony.

#include <amxmodx>
#include <chatcolor>
#include <zombieplague>
 
// Native from hamsandwich.inc
// ---------------------------
native HamHook:RegisterHam(Ham:function, const EntityClass[], const Callback[], Post=0);
enum Ham { Ham_Spawn = 0 }
 
// Native from fakemeta.inc
// ------------------------
native set_pev(_index,_value,any:...);
 
new g_extra_antidote, cvar_toggle, cvar_delay,
cvar_hits, cvar_antidote, cvar_effects
new g_timer[33], g_hits[33]
#define TASK_INFECT 5757
#define ID_INFECT (taskid - TASK_INFECT)
 
public plugin_init()
{
register_plugin("[ZPNM] Delayed Infection", "1.1", "9 3 () |2 9 ! /<")
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn_Post", 1)
 
cvar_toggle = register_cvar("zpnm_delayed_infection", "1")
cvar_delay = register_cvar("zpnm_delayed_infection_time", "15")
cvar_hits = register_cvar("zpnm_delayed_infection_hits", "3")
cvar_antidote = register_cvar("zpnm_delayed_infection_antidote", "1")
cvar_effects = register_cvar("zpnm_delayed_infection_effects", "1")
}
 
public plugin_precache()
g_extra_antidote = zp_register_extra_item("Contamination Antidote", 11, ZP_TEAM_HUMAN)
 
public fw_PlayerSpawn_Post(id)
{
g_hits[id] = 0
 
if (task_exists(id+TASK_INFECT))
{
remove_task(id+TASK_INFECT)
fm_set_rendering(id)
}
}
 
public zp_user_infect_attempt(id, infector)
{
if (!get_pcvar_num(cvar_toggle) || !infector)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
g_hits[id]++
 
if (g_hits[id] >= get_pcvar_num(cvar_hits))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if (!task_exists(id+TASK_INFECT))
{
g_timer[id] = get_pcvar_num(cvar_delay)
 
set_task(1.0, "zpnm_infect_user", id+TASK_INFECT, _, _, "b")
 
if (get_pcvar_num(cvar_effects))
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, get_cvar_num("zp_nvg_color_R"), get_cvar_num("zp_nvg_color_G"), get_cvar_num("zp_nvg_color_B"), kRenderNormal, 0)
 
static reward
reward = get_cvar_num("zp_zombie_infect_reward")
 
zp_set_user_ammo_packs(infector, zp_get_user_ammo_packs(infector) + reward)
client_print_color(infector, Blue, "^4[ZPNM]^3 You received %d ammo pack%s for contamining a human.", reward, reward > 1 ? "s" : "")
}
 
return ZP_PLUGIN_HANDLED;
}
 
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
if (!infector || !task_exists(id+TASK_INFECT))
return;
 
remove_task(id+TASK_INFECT)
g_hits[id] = 0
}
 
public zp_extra_item_selected(id, itemid)
{
if (itemid != g_extra_antidote)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if (!get_pcvar_num(cvar_toggle) && !task_exists(id+TASK_INFECT))
{
client_print_color(id, Red, "^4[ZPNM]^3 Delayed infection is off. You can't use this.")
return ZP_PLUGIN_HANDLED;
}
 
if (!get_pcvar_num(cvar_antidote))
{
client_print_color(id, Red, "^4[ZPNM]^3 Contamination antidote is unaccesable.")
return ZP_PLUGIN_HANDLED;
}
 
if (!task_exists(id+TASK_INFECT))
{
client_print_color(id, Grey, "^4[ZPNM]^3 You are not contamined with the virus!")
return ZP_PLUGIN_HANDLED;
}
 
remove_task(id+TASK_INFECT)
g_hits[id] = 0
fm_set_rendering(id)
client_print_color(id, Blue, "^4[ZPNM]^3 Antidote taken and contamination neutralized!")
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public zpnm_infect_user(taskid)
{
if (g_timer[ID_INFECT] > 0)
{
if (get_pcvar_num(cvar_antidote))
client_print(ID_INFECT, print_center, "You are contamined! You have %d second%s to take an antidote before you get infected!", g_timer[ID_INFECT], g_timer[ID_INFECT] > 1 ? "s" : "")
else
client_print(ID_INFECT, print_center, "You are contamined! You have %d second%s before you get infected!", g_timer[ID_INFECT], g_timer[ID_INFECT] > 1 ? "s" : "")
 
g_timer[ID_INFECT]--
}
else
{
zp_infect_user(ID_INFECT)
remove_task(taskid)
}
}
 
// Set entity's rendering type (from fakemeta_util)
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 0)
{
static Float:color[3]
color[0] = float(r)
color[1] = float(g)
color[2] = float(b)
 
set_pev(entity, 78, fx)
set_pev(entity, 134, color)
set_pev(entity, 77, render)
set_pev(entity, 40, float(amount))
}

Użytkownik erka edytował ten post 19.12.2013 22:02

  • +
  • -
  • 0

#2 erka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:114
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 19.12.2013 22:18

LOL dało rade skompilować? bez problemu? 

Dziękówa stary...

 

Sprawdze czy działa i dam znac 

:)


  • +
  • -
  • 0

#3 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 19.12.2013 22:20


Łap amxx: http://cs-staraszkol...uploads/di.amxx

BlackDead nie wolno wrzucać skompilowanych plików *.amxx i do tego z linkiem - reklama :/

A erka używaj amxx.pl/kompilator

a tu masz:
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#4 erka

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:114
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 19.12.2013 22:25

Dzięki FORMOZA na Tobie zawsze można liczyć :)

 

PS. Użyłem kompilatora ale wyskoczył mi ten błąd:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
delay_infection.sma(2) : fatal error 100: cannot read from file: "chatcolor"
 
Compilation aborted.
1 Error.

Użytkownik erka edytował ten post 19.12.2013 22:27

  • +
  • -
  • 0

#5 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 19.12.2013 23:08

 


Łap amxx: http://cs-staraszkol...uploads/di.amxx

BlackDead nie wolno wrzucać skompilowanych plików *.amxx i do tego z linkiem - reklama :/

A erka używaj amxx.pl/kompilator

a tu masz:
 

 

Gdyby dało się skompilować w tym kompilatorze(nie ma biblioteki chatcolor) to by koleś nie pisał tego tematu  :facepalm:

Ja mu dałem skompilowane bo sma ma przecież.


Użytkownik BlackDead edytował ten post 19.12.2013 23:14

Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 20.12.2013 14:58

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Scripting AMXXProblemy

do

Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych