Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dodanie paska ładowania kuszy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kr3t@

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 19.12.2013 20:30

Witam tak jak w temacie chciałbym dodać ładowanie kuszy łowcy lecz nie wiem za bardzo co gdzie dodać. Niżej zamieszczam .sma

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <fakemeta>
#include <csx>

#include <diablo_nowe.inc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

#define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1);

new bool:bKlasa[33],trace_bool[33],sprite_line;

new hunter_he[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	diablo_register_class("Lowca",120,"<br>Posiada Kusze (wybierz noz a potem reload by wyjac<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slad<br><br>");
}

public plugin_precache(){
	sprite_line		= 	precache_model("sprites/dot.spr")
}

public diablo_class_spawned(id){
	diablo_give_user_trap(id);
	diablo_give_user_bow(id);
}

public Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime){	
	return standardTime;
}

public diablo_call_cast(id){
	set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
	if(hunter_he[id]>2)
	{
		show_hudmessage(id, "Wyczarowales juz %i granaty. Nie mozesz wiecej w tej rundzie",hunter_he[id])
	}
	else
	{
		fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
		hunter_he[id]++
	}
}

public diablo_clean_data(id){
	trace_bool[id]		=	0;
	diablo_give_user_trap(id,false);
	diablo_give_user_bow(id,false);
	hunter_he[id]		=	0;
}

public diablo_set_data(id){
	trace_bool[id]		=	0;
	diablo_give_user_trap(id);
	diablo_give_user_bow(id);
	hunter_he[id]		=	0;
}

public diablo_class_disabled(id){
	bKlasa[id]	=	false;
}

public diablo_class_enabled(id){
	bKlasa[id]	=	true;
}

public diablo_damage_taken_post(iKiller,iVictim,iDamage){
	static iWpn = CSW_GLOCK18 | CSW_USP | CSW_P228 | CSW_DEAGLE | CSW_ELITE | CSW_FIVESEVEN;
	
	if(bKlasa[iKiller] && is_user_connected(iVictim) && iVictim != iKiller && get_user_weapon(iKiller) & iWpn){
		new ori[3]
		trace_bool[iKiller] = iVictim
		get_user_origin(iVictim,ori)
		
		new parms[5];
		
		for(new i=0;i<3;i++)
		{
			parms[i] = ori[i] 
		}
		parms[3]= iKiller
		parms[4]= iVictim
		set_task(0.5,"charge_hunter",iKiller,parms,5)
	}
}

public hunter_Line(id,vid,end[3])
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_alive(vid) && trace_bool[id])
	{
		new start[3]
		get_user_origin(vid,start)
		
		message_begin(MSG_ONE,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},id)
		write_byte(0)
		write_coord(start[0])	// starting pos
		write_coord(start[1])
		write_coord(start[2])
		write_coord(end[0])	// ending pos
		write_coord(end[1])
		write_coord(end[2])
		write_short(sprite_line)	// sprite index
		write_byte(1)		// starting frame
		write_byte(5)		// frame rate
		write_byte(100)		// life
		write_byte(1)		// line width
		write_byte(0)		// noise
		write_byte(200)	// RED
		write_byte(100)	// GREEN
		write_byte(100)	// BLUE					
		write_byte(75)		// brightness
		write_byte(5)		// scroll speed
		message_end()
		
		new parms[5];
		
		for(new i=0;i<3;i++)
		{
			parms[i] = start[i] 
		}
		parms[3]=id
		parms[4]=vid
		
		set_task(0.20,"charge_hunter",id+vid*100,parms,5)
	}
}

public charge_hunter(parms[])
{
	new stop[3]
	
	for(new i=0;i<3;i++)
	{
		stop[i] =parms[i]
	}
	hunter_Line(parms[3],parms[4],stop)
}

  • +
  • -
  • 0

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 19.12.2013 20:36

Tu masz dobry stock do tego ;)

http://amxx.pl/topic...asek-ladowania/


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 Kr3t@

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 19.12.2013 21:03

W którym miejscu ten stock dodać?


  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 29.12.2013 16:48

musisz to zmienić w głównym pliku, diablo_nowe.sma
 
 
bowdelay[id] = get_gametime() + ( 4.25 - floatmin( 4.25 , float( getUserInt( id ) ) / 26.0 ) );
command_arrow(id) 
 

Ta wartość to czas przeładowania w sekundach
( 4.25 - floatmin( 4.25 , float( getUserInt( id ) ) / 26.0 ) )
 
więc ostatecznie te 2 linie zamień na 
 
new Float:reloadTime = ( 4.25 - floatmin( 4.25 , float( getUserInt( id ) ) / 26.0 ) );
bowdelay[id] = get_gametime() + reloadTime;
command_arrow(id) 
				
set_bartime(id, floatround(reloadTime, floatround_floor));
no i dodaj gdzieś w kodzie ten stock
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych