Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobić generator rakiet ?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chory H

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 08.12.2013 20:30

Pytanie jak up. Np. Mam m3 i mam 1/2 szanse na wystrzelenie rakiety , powie mi ktos jak to zrobić ?
  • +
  • -
  • 0

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 08.12.2013 20:38

No to hm.. myślę ze:

 

#include <engine>
#include <hamsandwich>
new sprite_blast;
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
public Damage(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
	new weapon = get_user_weapon(id)
	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!weapon[idattacker] == CSW_M3)
		return;

	if(random_num(1, 2) != 1)
		return;

	wywołanierakiety(id)
}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}
public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}
public wywołanierakiety(id)
{
	
	if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
	{
		client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
	}
	else
	{
		if (is_user_alive(id))
		{
			poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
			ilosc_rakiet_gracza[id]--;
			
			new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
			
			entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
			entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
			
			new Ent = create_entity("info_target");
			
			entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
			entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
			
			vAngle[0] *= -1.0;
			
			entity_set_origin(Ent, Origin);
			entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
			
			entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
			entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
			entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
			entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
			
			VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
			entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
		}
	}
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;
	
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	
	
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
	
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, attacker, attacker, 55.0, 1);
	}
	remove_entity(ent);
}

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 Chory H

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 09.12.2013 22:04

A można na przykładzie klasy ?
  • +
  • -
  • 0

#4 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 09.12.2013 22:05

Oczywiście, że można ale to juz proste to myśle ze sobie poradzisz ;)


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#5 Chory H

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 09.12.2013 22:06

Własnie nie zabardzo :( nie umiem
  • +
  • -
  • 0

#6 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 09.12.2013 22:32

Sprawdź ;)

Jednak na PreThink zrobiłem bo na Damage mi nie wychodziło ;/ 

ale proszę :D  nie dziękuj :D

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#7 Chory H

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 09.12.2013 22:39

Ale podziekuje :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych