Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Wyłączenie obrażeń od upadku w klasie.

cod nowy

Najlepsza odpowiedź RasiaQ, 08.12.2013 19:06

Include:

#include <engine>

pod includami:
#define FALL_VELOCITY 350.0

Zmienne:
new bool:ma_klase[33];
new bool:falling[33];

cod_class_enabled/disabled jeśli nie masz

I na koncu sma:
public client_PreThink(id) {
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(entity_get_float(id, EV_FL_flFallVelocity) >= FALL_VELOCITY) {
falling[id] = true;
}
else
{
falling[id] = false;
}
}
}

public client_PostThink(id) {
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(falling[id]) {
entity_set_int(id, EV_INT_watertype, -3);
}
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mister Silenzo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:BD
Offline

Napisano 08.12.2013 18:57

Witam użyłem kodu z poradnika Goliath'a na MultiJump. Moje pytanie jak do tego kodu dodać wyłączenie obrażeń od upadku po wykonaniu multijump'a?

 

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
return FMRES_IGNORED;
 
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
 
return FMRES_IGNORED;
 
}

  • +
  • -
  • 0
Moje pluginy:

Kick All (administracja) - Wyrzuca graczy nakładając hasło na serwer.

Zlecenie Zabójstwa (4FUN) - Przyjmij zlecenie, wykonaj je, zdobądź punkty, a następnie wydaj je na dodatki, które pozwolą ci skuteczniej i szybciej wykonywać zlecenia.

#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 08.12.2013 19:06   Najlepsza odpowiedź

Include:

#include <engine>

pod includami:
#define FALL_VELOCITY 350.0

Zmienne:
new bool:ma_klase[33];
new bool:falling[33];

cod_class_enabled/disabled jeśli nie masz

I na koncu sma:
public client_PreThink(id) {
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(entity_get_float(id, EV_FL_flFallVelocity) >= FALL_VELOCITY) {
falling[id] = true;
}
else
{
falling[id] = false;
}
}
}

public client_PostThink(id) {
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(falling[id]) {
entity_set_int(id, EV_INT_watertype, -3);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 08.12.2013 19:06

Załącz moduł engine

 

i: 

new bool:falling[33];

public client_PreThink(id) {
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) 
	{
		if(entity_get_float(id, EV_FL_flFallVelocity) >= 350.0) {
			falling[id] = true;
		} 
		else 
		{
			falling[id] = false;
		}
	}
}

public client_PostThink(id) {
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) 
	{
		if(falling[id]) {
			entity_set_int(id, EV_INT_watertype, -3);
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1135 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1666 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2309 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych