Witam użyłem kodu z poradnika Goliath'a na MultiJump. Moje pytanie jak do tego kodu dodać wyłączenie obrażeń od upadku po wykonaniu multijump'a?
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
return FMRES_IGNORED;
}


Dodatki SourceMod




Temat jest zamknięty











