Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Resethud - pytanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 08.12.2013 01:26

Witam,

 

Mam pytanie do Was. Czy lepiej użyć eventu spawnu z kanapki czy resethud? Co będzie bardziej optymalne? 



#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.12.2013 02:34

Zależy do jakiego zastosowania
  • +
  • -
  • 0

#3 Aemiksowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 08.12.2013 11:47

Chodzi mi głównie o COD'a, moc perków czy klas. Przykładowo: twórca zrobił tak, że dynamit jako perk dostaje się w evencie resethud. Sam rozumiesz, chodzi o moce klas i perków. Co tutaj lepsze będzie do zastosowania? 


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 08.12.2013 11:47


#4 Aemiksowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 09.12.2013 18:04

Jeszcze raz: czy lepiej eventu spawnu z hamsandwich będzie lepszy do dawania bonusów klasie/perkom czy resethud?



#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.12.2013 18:53

Najlepiej będzie jak event spawnu zarejestrujesz "kanapką" w silniku moda, a następnie będziesz wysyłać multi forward (z parametrem id) do innych pluginów w momencie wykonania tego eventu.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 Aemiksowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 09.12.2013 22:34

Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Mimo wszystko, oczekuję na odpowiedź co jest lepsze i do czego - tak poza tym, co opisał sebul.



#7 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 09.12.2013 22:43

Może głupi jestem ale ja zawsze robiłem na RoundStart :D ale też na ResetHUD a hamsandwich staram sie omijać ;P 


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#8 Aemiksowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 10.12.2013 01:48

A co, hamsandwich jest gorsze? ;)



#9 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 10.12.2013 07:26


A co, hamsandwich jest gorsze?

Nie, oczywiście, że nie gorsze tylko sie uczyłem na niej później i wole pewne rozwiązania :D
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#10 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 11.12.2013 20:35

Może tak.

Ham_Spawn - wykonuje się co Spawn'a

ResetHUD - wykonuje się co spawna rundowego (co rundę, nie wywoła się na DM / odrodzeniu w środku rundy).

Wiadomo - jeżeli używam biblioteki ham'a - to używam Ham_Spawna

Jeżeli plugin nie wykorzystuje ham'a oraz gdy wystarczy, że to "coś" wykona się raz na rundę - wtedy lepiej zastosować się do eventu ResetHUD.

 

Ja osobiście bardziej polecam używać Ham_Spawna - gdyż na jakimś DM lub przy perkach kiedy gracz się odradza - ten forward kanapki jest przydatny i bezpieczniejszy co najważniejsze.


  • +
  • -
  • 0

#11 Aemiksowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 11.12.2013 21:50

Dzięki za odpowiedź. Kwestia optymalności: co się szybciej wykonuje i co mniej zżera CPU?



#12 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 11.12.2013 22:04

to zależy co  w tym kodzie umieścisz. 


  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#13 Aemiksowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 11.12.2013 23:59

Chodzi mi głównie o COD'a. Autor zastosował ResetHud dla odnawiania, np. rakiet, dając zmienną globalną: ma_rakiety[id] = 3. Ale czasem pojawia się i moc jak ciche chodzenie itd.


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 12.12.2013 00:00


#14 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.12.2013 00:21

ResetHUD - wykonuje się co spawna rundowego (co rundę, nie wywoła się na DM / odrodzeniu w środku rundy).

Nie tylko.
http://forums.allied...ead.php?t=42159
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#15 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.12.2013 08:18

Dzięki za odpowiedź. Kwestia optymalności: co się szybciej wykonuje i co mniej zżera CPU?

 

Szukasz optymalizacj tam gdzie jej nie ma różnice są minimalne w praktyce nie zauważalne

Już dłużej trwa wykonanie kodu z eventa na maszynie wirtualnej czy np. propagacja eventa...


  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych