Witam,
Mianowicie mam taki problem wgrałem na serwer plugin sklepik pb lecz nie ma w ogole licznika kasy jak na zwykłym serwie dlatego nie można kupować, jak to zmienić ? Gdzie przestawić.
Z góry dziękuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza odpowiedź .Etc , 04.11.2013 18:19
Jaki masz mod pb?
Sprawdź cvar
amx_pbmoneyPrzejdź do postu
Napisano 03.11.2013 13:23
Witam,
Mianowicie mam taki problem wgrałem na serwer plugin sklepik pb lecz nie ma w ogole licznika kasy jak na zwykłym serwie dlatego nie można kupować, jak to zmienić ? Gdzie przestawić.
Z góry dziękuje.
Napisano 03.11.2013 15:13
Podaj .sma pluginu
Napisano 03.11.2013 15:55
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Nowe Menu" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Tytanowy~" new gMyMenu, g_cPrefix; new bool:multijump[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /sklep", "mymenu"); register_clcmd("say_team /sklep", "mymenu"); register_clcmd("say /shop", "mymenu"); register_clcmd("say_team /shop", "mymenu"); g_cPrefix = register_cvar("sklep_prefix", "Golden-Strike"); register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); gMyMenu = menu_create("Sklep Paintball", "cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu, "Granat dymny \d [Dostajesz SG] \r [2500$]"); menu_additem(gMyMenu, "Granat wybuchowy \d [Dostajesz HE]\r [5000$]"); menu_additem(gMyMenu, "Losuj Kase \d [Wylosuj Pieniadze!] \r [7000$]"); menu_additem(gMyMenu, "Buty Ninji \d [Dostajesz Ciche Chodzenie]\r [8000$]"); menu_additem(gMyMenu, "Amfetamina \d [Dostajesz Podwojny Skok]\r [10000$]"); menu_additem(gMyMenu, "Magazynek \d [Dostajesz Dodatkowy Magazynek]\r [12000$]"); menu_additem(gMyMenu, "Peleryna niewidka \d [Dostajesz Niewidzialnosc] \r [14000$]"); menu_setprop(gMyMenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); } public mymenu(id) { menu_display(id, gMyMenu); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item) { new kasa = cs_get_user_money(id) new szPrefix[10]; get_pcvar_string(g_cPrefix, szPrefix, charsmax(szPrefix)); if(!is_user_alive(id)){ ColorChat(id, RED, "[%s] Jestes martwy, jak chcesz cos kupic?", szPrefix); return PLUGIN_HANDLED; } if(item == MENU_EXIT) { return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { if(kasa>=2500 && is_user_alive(id)){ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Kupiles Granat Dymny.", szPrefix); give_item( id, "weapon_smokegrenade"); cs_set_user_money(id, kasa - 2500); } else { ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Nie masz tyle pieniedzy.", szPrefix); } } case 1: { if(kasa>=5000 && is_user_alive(id)){ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Kupiles HE.", szPrefix); give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_money(id, kasa - 5000); } else { ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Nie masz tyle pieniedzy.", szPrefix); } } case 2: { if(kasa>=7000){ switch(random_num(1,8)){ case 1:{ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Buuu! Straciles cala kase!.", szPrefix); cs_set_user_money(id, kasa - 7000); } case 2: { ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 Wylosowales 1000$ - jestes 6000$ na minus!.", szPrefix); cs_set_user_money(id, kasa + 1000 - 7000); } case 3:{ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 Wylosowales tylko 5000$ - jestes 2000$ na minus!.", szPrefix); cs_set_user_money(id, kasa + 5000 - 7000); } case 4:{ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 Dostales tyle - ile los - 7000$!.", szPrefix); cs_set_user_money(id, kasa - 7000 + 7000); } case 5:{ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 No no! Gratulacje! Jestes 3000$ na plus!.", szPrefix); cs_set_user_money(id, kasa - 7000 + 10000); } case 6:{ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 Zgarnales cala pule - 16000$!.", szPrefix); cs_set_user_money(id, kasa - 7000 + 16000); } case 7:{ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 Przegrales 6999$!!!!!", szPrefix); cs_set_user_money(id, kasa - 7000 + 1); } case 8:{ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 Stalo sie! Okradli Cie i zostawili tylko 1$!", szPrefix); cs_set_user_money(id, 1); } } } else { ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Nie masz tyle pieniedzy.", szPrefix); } } case 3: { if(kasa>=8000 && is_user_alive(id)){ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Kupiles buty ninji.", szPrefix); set_user_footsteps(id, 1); cs_set_user_money(id, kasa - 8000); } else { ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Nie masz tyle pieniedzy.", szPrefix); } } case 4: { if(kasa>=10000 && is_user_alive(id)){ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Kupiles Amfe!", szPrefix); multijump[id] = true cs_set_user_money(id, kasa - 10000); } else { ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Nie masz tyle pieniedzy.", szPrefix); } } case 5: { if(kasa>=12000 && is_user_alive(id)){ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Kupiles magazynek.", szPrefix); cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 30); cs_set_user_money(id, kasa - 12000); } else { ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Nie masz tyle pieniedzy.", szPrefix); } } case 6: { if(kasa>=14000 && is_user_alive(id)){ ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Kupiles Peleryne niewidke.", szPrefix); set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 140); cs_set_user_money(id, kasa - 14000); } else { ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01Nie masz tyle pieniedzy.", szPrefix); } } } return PLUGIN_HANDLED; } public PoczatekRundy() { for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++) { if(is_user_connected(i)) { multijump[i] = false set_user_footsteps(i, 0); set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255); } } } public CmdStart(id, uc_handle) { if(multijump[id] == true){ static moze_skoczyc; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons); new flags = pev(id, pev_flags); if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id)) { moze_skoczyc &= ~(1<<id) new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND){ moze_skoczyc |= (1<<id) } } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
To jest .sma tego sklepiku
Napisano 04.11.2013 18:19 Najlepsza odpowiedź
Jaki masz mod pb?
Sprawdź cvar
amx_pbmoney
Napisano 04.11.2013 18:49
amx_pbmoney 1
Zmieniłem na 0 i s powrotem jest licznik kasy, wszystko działa dzięki za pomoc łap +
Użytkownik Dereń edytował ten post 04.11.2013 19:03
PaintballMod
Wystrzelanie kilku kulekNapisany przez csMaster, 14.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
Public_paint_splat Pb Mod[PaintballMod] zmiana wektorów ruchu. Jak? Napisany przez Ekspedytor, 05.08.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
Trajektoria lotu kulekPaintballmod zmiana specyfiki lotu kulek. Napisany przez Ekspedytor, 25.07.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
PaintballMod
PaintBall ShotGunNapisany przez csMaster, 27.03.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
PaintballMod
Problem z kilkoma pluginamiNapisany przez csMaster, 05.04.2017 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych