Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CODMod 2.0 temat ogólny

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

#61 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.11.2013 12:55

Co oczywiście zwiększa zużycie CPU, tworząc nowe zmienne.

Nie szukaj optymalizacji tam gdzie nie trzeba


  • +
  • -
  • 3

#62 emezovsky_

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:Kraina Pokemonów
Offline

Napisano 06.11.2013 16:43

Dodanie większej ilości expa za zabójstwo wyższego levela.

Np. ja mam 30 koleś, którego zabijam ma 42

42 - 30 = 12

Dostaje dodatkowe 12 expa za zabójstwo oczywiście włączane cvarem jak by ktoś tego nie chciał :)


  • +
  • -
  • 0

#63 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 07.11.2013 18:27

I dodanie również mnożnika do tego xD

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#64 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.11.2013 23:35

projekt kontynuowany czy nagły zapał i koniec ?


  • +
  • -
  • 0

#65 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2013 20:15

projekt kontynuowany czy nagły zapał i koniec ?

Jak najbardziej kontynuowany ;D


  • +
  • -
  • 0

#66 Ventri

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:227
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 27.11.2013 20:33

Można wiedzieć kiedy najbliższa premiera ?


  • +
  • -
  • 0

4_22.png


#67 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 27.11.2013 21:45

Można wiedzieć kiedy najbliższa premiera ?

Chciałem zapytać o to samo.


Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#68 Polak Potrafi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:tomazów Lubelski
Offline

Napisano 28.11.2013 17:14

Dodanie opcji włączania/wyłączania frakicji

Odpowiedzialny był by za to cvar

cod_frakcje 1/0

 

Proponuje to ponieważ są osoby, które nie potrafią tego zrobić ^D^ ;> :giggle:


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#69 Ejdrien_xD

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 28.11.2013 23:38

Dodanie opcji włączania/wyłączania frakicji

Odpowiedzialny był by za to cvar

cod_frakcje 1/0

 

Proponuje to ponieważ są osoby, które nie potrafią tego zrobić ^D^ ;> :giggle:

Masz tu 3 sposób

http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/

Wszystko dosadnie wyjaśnione oraz wygoda dodawania w jednym pliku.

To już po prostu lenistwo, a nie jakaś potrzebna rzecz ;)

 

Proponowałbym dodanie od razu do paczki codmod.ini edytowanego pod 2 perki, bo nie każdy Nowicjusz to zrobi/lub znajdzie w internetach ;)

Nie wiem również, czy ktoś pisał o naprawie Cure Weapon.

I nie przesadzaj zbytnio, bo teraz hostingi przy zainstalowaniu podstawowych plugniów i paru nowych klas piszczą, że maszyny im się przeciązają.


  • +
  • -
  • 0

Pijemy-Rozrabiamy.pl - Sieć Serwerów Na Bombie

 

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#70 Mr.Wolf

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 04.12.2013 14:33

Dodanie trybów gry tak jak w cod mp np. TeamDM , DM, Capture flag itd. ;D


  • +
  • -
  • 0

#71 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.12.2013 21:12

Popieram post kolegi wyżej :D


  • +
  • -
  • 0

#72 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 04.12.2013 22:33

Papa Smerf :D

Przydało by się niszczenie perku + cvar na on/off.


Użytkownik BlackDead edytował ten post 04.12.2013 22:47

Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#73 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.12.2013 08:42

qtm gdzieś już pisał że nie ma po co dodawać czegoś takiego do kodu i to dobrze działa za pomocą pluginów

 

ciężko tak wpisać w google wytrzymałość perku -> ściągnąć -> wgrać na ftp -> dopisać do plugins codmod 


  • +
  • -
  • 0

#74 BlackDead

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:228
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Czestochowa
Offline

Napisano 05.12.2013 15:26

qtm gdzieś już pisał że nie ma po co dodawać czegoś takiego do kodu i to dobrze działa za pomocą pluginów

 

ciężko tak wpisać w google wytrzymałość perku -> ściągnąć -> wgrać na ftp -> dopisać do plugins codmod 

Nie ciężko.
To tylko moja propozycja.

Wytrzymałość włączana cvarem była by wygodniejsza.


Potrzebujemy Adminów i Ekipy na forum.Wejdz i sprawdz czy spełniasz wymagania!
www.cs-staraszkola.pl
•PaintBall+Klasy+Exp:  pb.cs-staraszkola.pl:27030
•Western Mod:  wm.cs-staraszkola.pl:27020
•Base Builder:  bb.cs-staraszkola.pl:27022
Zapraszam na: Cs-Reklamy.pl  oraz System-Wymiany.pl

#75 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.12.2013 01:40

 

projekt kontynuowany czy nagły zapał i koniec ?

Jak najbardziej kontynuowany ;D

 

Kłamczuszek :D ?

Życzę powrotu chęci i wolnego czasu ;)

 

Przydałby się jakiś sposób na ustalenie perkowi szansy na wypadnięcie,

ten obecny przysporzył mi trochę problemów.

Co z nim nie tak opisuję tutaj: http://amxx.pl/topic...adnięcie-perku/

 

 


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na serwery Classic-Zone.pl . ;)

 

b_350_20_529B00_074900_FFFFFF_6DA500.png

b_350_20_B3390E_512015_FFFFFF_000000.png

 

http://1Polska.pl


#76 Shaxu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:82
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 26.12.2013 09:14

Można też naprawić wyrzucenie broni.

 

Kiedy gramy Strzelcem Wyborowym dostajemy 2 bronie m4a1 i ak47, po wyrzuceniu jednej z nich nie mozna z powrotem podniesc.

 

Zas jesli wyrzucimy obydwie bronie, podniesie nam tylko 1.

 

To taki mini bug do naprawienia ;)


  • +
  • -
  • 3

#77 Arek2012

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Wieliczka
Offline

Napisano 26.12.2013 22:44

QTM. Peyote wiadomo już kiedy można się spodziewać nowej wersji COD'a?
  • +
  • -
  • 0

http://cs-grom.pl/ - najlepsze w Polsce serwery counter strike 1.6

 

Posiadamy rozwinięte serwery:

4FUN, ProCod - 201 lvl, Cod:Mw3 - 101 lvl, Only de_dust2, FFA+BF4, JailBreak


#78 Carbon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 31.12.2013 12:43

Nie wiem czy to już było czy nie, ale fajnie by było ujrzeć w nowej wersji łatwiejsze dodawanie frakcji klas, usunięcie bugu 0 hp, i jakiś inny hud niż ten standardowy, może jakoś umieszczony na dole w rogu i inny wygląd. Fajnie wiedzieć, że pracujesz nad nową wersją coda :D


  • +
  • -
  • 0

Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij  repup.jpg

 

 

Nie kłóć się z debilem.

Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.


#79 Katal

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Miasto
Offline

Napisano 11.01.2014 18:07

Przydałyby się questy, które urozmaiciłyby gre na tym modzie.


Użytkownik Katal edytował ten post 11.01.2014 18:08

  • +
  • -
  • 0

#80 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 11.01.2014 18:11

Przydałyby się questy, które urozmaiciłyby gre na tym modzie.

 

http://amxx.pl/topic...ersja-4-update/


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych