Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CODMod 2.0 temat ogólny

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

#41 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 24.10.2013 16:20

@up większość błędów wynika z tego, że perki lub klasy są źle napisane...i właśnie tam trzeba je naprawić ;d


  • +
  • -
  • 0

#42 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.10.2013 19:04

 

+ te błędy zlikwidowałem z moich poprawkach jakiś roczek temu
 
-usunięty problem 1/0 szansy w itemach
-przy wyrzuceniu danego przedmiotu, który daje broń (np. awp) wyrzuca także tą broń
-uniemożliwienie stawiania min, uruchamiania apteczek, rakiet, dynamitów po śmierci
-przy zmianie klasy brak klasowych przedmiotów z poprzedniej klasy np. z sapera na inną i nie posiada już ta klasa min
-problem kolidujących umiejętności klasy z itemem rozwiązany (teraz jak szpieg dostanie podręcznik szpiega, ma zwykły ubiór, przy wyrzuceniu itemu też występuje jakiś błąd w tym stylu)
-przedmiot po przedmiocie (rakieta odpala się nie razem z miną, lecz osobno)
 
 
Moim pytaniem jest kiedy wyjdzie ten nowy cod i czym on jeszcze będzie się wyróźniał.

 

 

Dzięki, bardzo przydatne informacje. Gdybyś chciał jakoś pomóc proszę o kontakt GG. Numer w profilu ;)

 

//edit

 

Jeszcze małe pytanko dla ludzi babrających się w kodzie, chcecie przejść na struktury(enumy), czy ma zostać po staremu? ;)


Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 24.10.2013 19:07

  • +
  • -
  • 0

#43 kuxnickix

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:LJA
Offline

Napisano 24.10.2013 19:45

Questami bym nie pogardził :)


  • +
  • -
  • 0

#44 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.10.2013 19:50

Jeszcze małe pytanko dla ludzi babrających się w kodzie, chcecie przejść na struktury(enumy), czy ma zostać po staremu? ;)

 

Zmień na enumy, będzie ładniej i czytelniej ;)


  • +
  • -
  • 0

#45 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 24.10.2013 20:18

Oczywiście, że enumy. Strasznie ułatwiają czytelność kodu !

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#46 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.10.2013 20:21

wszystkiego można spróbować jeśli ma to ułatwić to czemu by nie ;) 


  • +
  • -
  • 0

#47 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 25.10.2013 07:40


Jeszcze małe pytanko dla ludzi babrających się w kodzie, chcecie przejść na struktury(enumy), czy ma zostać po staremu? ;)

 

a czy byłby problem jakbyś wymyślił rozwiązanie i na enumy i na to? To chyba jest do zrobienia :P


  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#48 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 25.10.2013 11:36

 


Jeszcze małe pytanko dla ludzi babrających się w kodzie, chcecie przejść na struktury(enumy), czy ma zostać po staremu? ;)

 

a czy byłby problem jakbyś wymyślił rozwiązanie i na enumy i na to? To chyba jest do zrobienia :P

 

Choć i tak dla tych bardziej zaawansowanych to nie robi znaczenia. Ale to był by dobry pomysł ;]


Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#49 Jackop95

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:116
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.10.2013 10:34

Fajnie by było jak by się dało ustawić 1 000 000 LVL bez potrzeby robienia tabelki expa. W obecnej wersji jezeli jest powyzej 45 000 lvl to exp i poziom idzie na - 



#50 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.10.2013 13:32

Raczej jest to ograniczenie, gdyż w pluginie nie mogę ustawić 999999999999999999, gdyż zamieni to na wartość 237 i kilka miejsc po przecinku.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#51 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.10.2013 13:41

Raczej jest to ograniczenie, gdyż w pluginie nie mogę ustawić 999999999999999999, gdyż zamieni to na wartość 237 i kilka miejsc po przecinku. 

Ehh

Fajnie by było jak by się dało ustawić 1 000 000 LVL bez potrzeby robienia tabelki expa. W obecnej wersji jezeli jest powyzej 45 000 lvl to exp i poziom idzie na - 

Dochodzi tutaj ograniczenie co do maksymalnej wielkości trzymanych liczb w pamięci

http://en.wikipedia....nteger_overflow

 

Obsługa Big Numbers ;)

http://forum.sa-mp.c...ad.php?t=372994


  • +
  • -
  • 2

#52 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.10.2013 13:52

Widziałem ;P Tylko źle widocznie napisałem.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#53 BlackShoot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:NoName
  • Lokalizacja:Pustynia Gobi
Offline

Napisano 26.10.2013 15:23

Proponowałbym dodać skalę trudności do zdobycia dla perków czyli: łatwy, normalny, trudny...

Jakieś nowe statystyki odpowiadające np. za tę skalę trudności :P

Opcje Ostatniego Bastionu i walnięcie z kolby broni xD  (wiem, niemożliwe)...

 

Chociaż moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby dodanie BUDOWY WŁASNEJ KLASY od któregoś tam lvl na jakiejś tam klasie podstawowej czyli:

- nazwanie klasy;

- wybranie dla niej broni;

- wybranie dla niej mocy(np. miny, rakiety, niewidzialność,x skoków itd.);

- rozdanie jej jakiś statystyk na początku;

- zapis tej klasy na nick, ip itp.;

 

Oczywiście wiem że Peyote też człowiek, ale skoro wersja 1 to klasy normalne do wyboru, to czemu 2 nie może bazować na czymś innym hm.?


BlackShoot jest tylko jeden...


#54 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:504
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 27.10.2013 00:26

Nie wiem czy było to tutaj już wymieniane/zgłaszane:

 

Przy końcu rundy gość puszcza rakietkę w stronę respawnu przeciwnika (musi być duża odległość) , która dolatuje na początku (kolejnej) rundy i zabija część graczy jeśli nie ma jakiegoś.

 

Może jakiś system klas, które odblokowywałyby się po osiągnięciu jakąś klasą danego lvlu.

 

System statystyk, które zmuszałyby gracza do równomiernego rozdawania statystyk -> pakuję przykładowo 50 w inteligencję i nie mogę rozdać więcej punktów dopóki nie rozdam kolejnych 50 pkt w inne statystyki.


  • +
  • -
  • 0

#55 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.10.2013 11:31

 

 

Przy końcu rundy gość puszcza rakietkę w stronę respawnu przeciwnika (musi być duża odległość) , która dolatuje na początku (kolejnej) rundy i zabija część graczy jeśli nie ma jakiegoś.

 

Obym nie zapomniał ;D

 

 

Może jakiś system klas, które odblokowywałyby się po osiągnięciu jakąś klasą danego lvlu.

 

Jeszcze nie wiem jak zapis zrobię, ale prawdopodobnie to będzię możliwe do zrobienia.
 

 

System statystyk, które zmuszałyby gracza do równomiernego rozdawania statystyk -> pakuję przykładowo 50 w inteligencję i nie mogę rozdać więcej punktów dopóki nie rozdam kolejnych 50 pkt w inne statystyki.

 

Statystyki zostaną takie jak były.


  • +
  • -
  • 1

#56 Karras

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:W-ska
Offline

Napisano 28.10.2013 22:10

Kolejna propozycja xD

 

W grze często zdarza się, że ludzie asystują przy zabiciach, więc moim zdaniem oni także powinni dostawać exp'a.

W układzie:

Asystujący zabrał przeciwnikowi 50% HP - dostaje 50 % EXP'a przewidywanego za zabójstwo, a jeśli zabrał 90% HP to dostaje 90 % EXP'a za zabójstwo.

 

Jeśli nie wyraźnie wytłumaczyłem to pisać śmiało :P


  • +
  • -
  • 0

#57 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 28.10.2013 22:13

Co oczywiście zwiększa zużycie CPU, tworząc nowe zmienne. Pytanie do autora, będzie Pan używać Array'e Trie, czy zwykłe ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#58 Heheszkyy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Ruch ChoRzów
Offline

Napisano 29.10.2013 08:21

a tak w ogóle kiedy on wychodzi ?


  • +
  • -
  • 0

#59 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 29.10.2013 08:24

Jak sie zrobi to wyjdzie...
  • +
  • -
  • 2

#60 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.11.2013 12:46

Co oczywiście zwiększa zużycie CPU, tworząc nowe zmienne. Pytanie do autora, będzie Pan używać Array'e Trie, czy zwykłe ?

Zwykłe, taki kod będzie łatwiejszy do modyfikacji dla przeciętnych użytkowników.

(Ew. jak się dowiem, że serwery nie dają rady to można zmienić ;D)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych