Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie dotyczące many


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 02.09.2013 20:47

Witam

 

Jak w mana2 (id) w lini menu_setprop(mana2,MPROP_EXITNAME,"Wyjdz") zrobić przeniesienie do mana1 (id) do głównego menu

public mana1(id)
{
	new mana1=menu_create("Sklep za Zloto","mana1a");
	
	menu_additem(mana1,"Bronie");//item=0
	menu_additem(mana1,"Inne");//item=1
	menu_setprop(mana1,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_setprop(mana1,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
	
	menu_display(id, mana1,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public mana1a(id, menu, item)
{
	switch(item){
		case 0:
		{
			mana2(id)
		}
		case 1:
		{
			mana4(id)
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public mana2(id)
{
	new mana2=menu_create("Sklep z bronia","mana2a");
	
	menu_additem(mana2,"\y M4A1 + Ammo \d[10 many]")
	menu_additem(mana2,"\y AK47 + Ammo \d[7 many]")
	menu_additem(mana2,"\y AWP + Ammo \d[10 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Famas + Ammo \d[5 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Galil + Ammo \d[5 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Krowa + Ammo \d[13 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Mp5 + Ammo \d[4 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Scout + Ammo \d[6 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Wolna Pompa + Ammo \d[7 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Szybka Pompa + Ammo \d[7 many]")
	menu_additem(mana2,"\y P90 + Ammo \d[4 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Deagl + Ammo \d[2 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Aug + Ammo \d[8 many]")
	menu_additem(mana2,"\y SG552 + Ammo \d[8 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Noktowizor \d[5 many]")
	menu_setprop(mana2,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_setprop(mana2,MPROP_EXITNAME,"Wyjdz")
	menu_setprop(mana2,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
	menu_setprop(mana2,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
	
	menu_display(id, mana2,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public mana2a(id, menu, item)
{
	switch(item){
		case 0:
		{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 1:
		{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 2:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_awp")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 3:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_famas")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 4:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_gali")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALI, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 5:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,13))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_m249")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 6:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,4))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_mp5navy")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 7:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,6))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_scout")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 8:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_m3")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 9:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_xm1014")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 10:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,4))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_p90")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 11:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,2))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_deagle")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 12:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,8))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_aug")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 13:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,8))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_sg552")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 14:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id, "item_nvgs")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.09.2013 21:33

w handle menu tworzonego w funkcji mana2

sprawdzaj

if( item == MENU_EXIT ){

menu_destroy( menu );

mana1( id );

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 03.09.2013 13:59

dbmod_5.9l.sma(15305) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
dbmod_5.9l.sma(15305 -- 15306) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(15315) : error 021: symbol already defined: "menu_destroy"
dbmod_5.9l.sma(15316) : error 010: invalid function or declaration
 
Błędy
 
a dodałem to tu
 
public mana2a(id, menu, item)
{
	switch(item){
		case 0:
		{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 1:
		{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 2:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_awp")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 3:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_famas")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 4:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_gali")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALI, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 5:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,13))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_m249")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 6:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,4))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_mp5navy")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 7:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,6))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_scout")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 8:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_m3")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 9:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_xm1014")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 10:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,4))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_p90")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 11:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,2))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_deagle")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 12:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,8))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_aug")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 13:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,8))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_sg552")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 14:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id, "item_nvgs")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
                if( item == MENU_EXIT )
                {

                        menu_destroy( menu );

                        mana1( id );

                        return PLUGIN_CONTINUE;
                }
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#4 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 03.09.2013 16:25

public mana2a(id, menu, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{

		menu_destroy( menu );

		mana1( id );

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	switch(item){
	case 0:
		{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 1:
		{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 2:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_awp")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 3:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_famas")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 4:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_gali")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALI, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 5:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,13))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_m249")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 6:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,4))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_mp5navy")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 7:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,6))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_scout")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 8:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_m3")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 9:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_xm1014")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 10:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,4))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_p90")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 11:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,2))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_deagle")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 12:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,8))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_aug")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 13:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,8))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_sg552")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 14:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id, "item_nvgs")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych