Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie dotyczące many


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 02.09.2013 20:47

Witam

 

Jak w mana2 (id) w lini menu_setprop(mana2,MPROP_EXITNAME,"Wyjdz") zrobić przeniesienie do mana1 (id) do głównego menu

public mana1(id)
{
	new mana1=menu_create("Sklep za Zloto","mana1a");
	
	menu_additem(mana1,"Bronie");//item=0
	menu_additem(mana1,"Inne");//item=1
	menu_setprop(mana1,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_setprop(mana1,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
	
	menu_display(id, mana1,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public mana1a(id, menu, item)
{
	switch(item){
		case 0:
		{
			mana2(id)
		}
		case 1:
		{
			mana4(id)
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public mana2(id)
{
	new mana2=menu_create("Sklep z bronia","mana2a");
	
	menu_additem(mana2,"\y M4A1 + Ammo \d[10 many]")
	menu_additem(mana2,"\y AK47 + Ammo \d[7 many]")
	menu_additem(mana2,"\y AWP + Ammo \d[10 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Famas + Ammo \d[5 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Galil + Ammo \d[5 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Krowa + Ammo \d[13 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Mp5 + Ammo \d[4 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Scout + Ammo \d[6 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Wolna Pompa + Ammo \d[7 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Szybka Pompa + Ammo \d[7 many]")
	menu_additem(mana2,"\y P90 + Ammo \d[4 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Deagl + Ammo \d[2 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Aug + Ammo \d[8 many]")
	menu_additem(mana2,"\y SG552 + Ammo \d[8 many]")
	menu_additem(mana2,"\y Noktowizor \d[5 many]")
	menu_setprop(mana2,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_setprop(mana2,MPROP_EXITNAME,"Wyjdz")
	menu_setprop(mana2,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
	menu_setprop(mana2,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
	
	menu_display(id, mana2,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public mana2a(id, menu, item)
{
	switch(item){
		case 0:
		{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 1:
		{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 2:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_awp")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 3:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_famas")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 4:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_gali")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALI, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 5:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,13))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_m249")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 6:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,4))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_mp5navy")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 7:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,6))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_scout")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 8:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_m3")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 9:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_xm1014")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 10:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,4))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_p90")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 11:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,2))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_deagle")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 12:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,8))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_aug")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 13:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,8))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_sg552")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 14:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id, "item_nvgs")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 02.09.2013 21:33

w handle menu tworzonego w funkcji mana2

sprawdzaj

if( item == MENU_EXIT ){

menu_destroy( menu );

mana1( id );

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 03.09.2013 13:59

dbmod_5.9l.sma(15305) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
dbmod_5.9l.sma(15305 -- 15306) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(15315) : error 021: symbol already defined: "menu_destroy"
dbmod_5.9l.sma(15316) : error 010: invalid function or declaration
 
Błędy
 
a dodałem to tu
 
public mana2a(id, menu, item)
{
	switch(item){
		case 0:
		{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 1:
		{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 2:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_awp")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 3:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_famas")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 4:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_gali")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALI, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 5:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,13))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_m249")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 6:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,4))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_mp5navy")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 7:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,6))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_scout")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 8:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_m3")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 9:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_xm1014")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 10:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,4))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_p90")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 11:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,2))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_deagle")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 12:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,8))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_aug")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 13:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,8))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_sg552")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 14:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
				return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id, "item_nvgs")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
                if( item == MENU_EXIT )
                {

                        menu_destroy( menu );

                        mana1( id );

                        return PLUGIN_CONTINUE;
                }
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

#4 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 03.09.2013 16:25

public mana2a(id, menu, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{

		menu_destroy( menu );

		mana1( id );

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	switch(item){
	case 0:
		{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 1:
		{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 2:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,10))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_awp")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 3:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_famas")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 4:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_gali")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALI, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 5:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,13))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_m249")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 6:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,4))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_mp5navy")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 7:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,6))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_scout")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 8:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_m3")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 9:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,7))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_xm1014")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 10:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,4))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_p90")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 11:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,2))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_deagle")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 12:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,8))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_aug")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 13:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,8))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id,"weapon_sg552")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	case 14:{
			if (!UTIL_Buyforpkt(id,5))
			return PLUGIN_HANDLED
			fm_give_item(id, "item_nvgs")
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych