Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Fps_max



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:211
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 18.07.2013 12:48

Witam. mam tu taki kod klopot w tym ze nie zmienia mi fps_max. cl_updaterate zmienia a fps nie chce warunek spelnia bo jak wpisze w konsoli fps_max np. 100 to nic sie nie dzieje tak jakby nie pobieralo wartosci fps_max a jak zmienie znak na < wtedy podaje ze : Gracz zmienil fps_max na: 0

dlaczego pobiera 0 ? jak komenda jest na 100.

public client_PreThink(id)
{
new tmp[16], name[32];
if(is_user_connected(id))
{
get_user_name(id, name, 31);
get_user_info(id, "fps_max", tmp, 15);
if(str_to_num(tmp) > 60)
{
client_print(0, print_chat, "[AMXX] Gracz %s zmienil fps_max na: %d", name, str_to_num(tmp))
client_cmd(id, "fps_max 60");
}
get_user_info(id, "cl_updaterate", tmp, 15);
if(str_to_num(tmp) < 66)
{
client_print(0, print_chat, "[AMXX] Gracz %s zmienil cl_updaterate na: %d", name, str_to_num(tmp))
client_cmd(id, "cl_updaterate 101");
}
}
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 19.07.2013 21:56

Funkcja get_user_info pobiera ustawienia gracza które są "publicznie" dostępne. Listę tych wartości otrzymasz wpisując w konsoli CS'a "setinfo".

Przykład: 

] setinfo

_cl_autowepswitch   1
bottomcolor         6
cl_dlmax            512
cl_lc               1
cl_lw               1
cl_updaterate       101
model               gordon
name                Knopers
topcolor            30
rate                25000

po zmianie wartości poprzez komendę np: cl_updaterate info o niej jest automatycznie aktualizowane.

 

fps_max się nie mieści na liście "publicznie dostępnych informacji o graczu". Dlatego nie możesz pobrać jej wartości i otrzymujesz 0.

Oczywiście gracz może sobie zrobić "publiczne info" fps_max ale nie będzie miało ono nic wspólnego z komendą fps_max.

Przytoczę tu przykład nadania informacji "publicznej" - hasło do admina 

setinfo _pw "haslo"

dzięki czemu poprzez funkcję get_user_info można uzyskać wartość informacji o nazwie "_pw" którą jest "haslo"

 

Jeśli chcesz otrzymać wartość komendy fps_max (o ile jest to w ogóle możliwe) musisz użyć innego sposobu. Możliwe że za pomocą Orpheu się da to zrobić, ale nie dam sobie głowy uciąć bo nigdy się nim nie bawiłem.

 

Pomijając fakt że z tego co pamiętam to get_user_info działa(/działała?) tylko u steamowców (? myle się ?)

 

*publiczne - użyte jako informacja o graczu dostępna dla serwera

PS: aż uruchomiłem Cs'a pierwszy raz od X Czasu na potrzeby odpowiedzi ^^

Do Moderatora: Prosiłbym o przeniesienie tematu do działu scripting. 


Użytkownik Knopers edytował ten post 21.07.2013 16:32

  • +
  • -
  • 1

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.07.2013 17:43

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXProblemy

#4 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:211
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 20.07.2013 22:38

aha, to juz wiem o co chodzi. tylko szkoda ze akurat te komendy mi na malo sie zdadza bo chcialem pobierac info jak gracz zmieni wartosc komendy to od razu info do admina tak jak mam z cl_updaterate i rate do fps zastosowalem plugin anti devx czy jakos tak ze jak przekroczy sie fps to info dla admina. na ns tez dziala.


Użytkownik Kmf!p edytował ten post 20.07.2013 22:40

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#5 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 21.07.2013 02:17

get_user_info działa dla wszystkich, natomiast istnieje jeszcze coś takiego, jak query_client_cvar i to działa wyłącznie dla graczy steam (ściślej dla p.48, graczy z p.47 wywali z serwera). I tym sposobem uda Ci się pobrać fps_max


  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#6 Kmf!p

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:211
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 21.07.2013 12:00

wiem, ale mam serwer dwu protokolowy :( a czemu na tym pluginie co ogranicza fps mozna przekroczyc fps_max ? ustawiam tam ile mozna miec jak przekroczy to daje komende: client_cmd(id, "fps_max 100"); i info tylko ze czasami tez daje info jak mam tam ustawione np.110 choc niby ograniczone komenda fps_max do 100


Użytkownik Kmf!p edytował ten post 21.07.2013 12:02

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych