Witam. mam tu taki kod klopot w tym ze nie zmienia mi fps_max. cl_updaterate zmienia a fps nie chce warunek spelnia bo jak wpisze w konsoli fps_max np. 100 to nic sie nie dzieje tak jakby nie pobieralo wartosci fps_max a jak zmienie znak na < wtedy podaje ze : Gracz zmienil fps_max na: 0
dlaczego pobiera 0 ? jak komenda jest na 100.
public client_PreThink(id) { new tmp[16], name[32]; if(is_user_connected(id)) { get_user_name(id, name, 31); get_user_info(id, "fps_max", tmp, 15); if(str_to_num(tmp) > 60) { client_print(0, print_chat, "[AMXX] Gracz %s zmienil fps_max na: %d", name, str_to_num(tmp)) client_cmd(id, "fps_max 60"); } get_user_info(id, "cl_updaterate", tmp, 15); if(str_to_num(tmp) < 66) { client_print(0, print_chat, "[AMXX] Gracz %s zmienil cl_updaterate na: %d", name, str_to_num(tmp)) client_cmd(id, "cl_updaterate 101"); } } }