jak ktos chce szybkostrzelnosc no to tworzy itemy jak wszystkie inne
daje pod zmiennymi globalnymi
static const g_szWpnEntNames[] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
w public curweapon
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 92)
{
new iEnt;
static Float:fSpeedMultiplier;
fSpeedMultiplier = floatdiv(1.0, 1.0+(float(informacje_przedmiotu_gracza[id][1])/100.0));
for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++)
{
iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, g_szWpnEntNames[i], id)
if(iEnt)
{
set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
}
}
}
oraz w public dajprzedmiot
case XX:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(25, 50);
}
za XX dajesz Numer Itemu
i jak chcesz zmienic procenty to zmieniasz tutaj
random_num(25, 50);// tutaj jest od 25-50%