Zmiana dmg fireball w magu
StormShadow
11.06.2013
Witam, proszę powiedziec gdzie zmienić dmg w magu bo zmieniłem prawie wszystkei wartości liczbowe i nic.
Kewin. (ZeZ)
11.06.2013
Przykład.
To jest powiedzmy ten Twoj wycinek:
diablo_create_explode( owner, fOrigin, 55.0 , 50.0, true);
I liczba 55.0 to DMG
Bo:
native diablo_create_explode(iKiller,Float:fOrigin[3],Float:fDamage,Float:fDist,bool:bExplode);
Edited by Kewin. (ZeZ), 11.06.2013 20:54.
StormShadow
13.06.2013
Odświeżam proszę nie warnować bo nie bedzie mnie potem i nie bedę mógł dziś odświeżyć a m ibardzo potrzeba tego.
Onyke
14.06.2013
Skompilowałeś plugin po zmianie tych wartości i wrzuciłeś na serwer nowe .amxx, a następnie zmieniłeś mape ?
StormShadow
14.06.2013
Nie jestem początkującym onyke
Zrobiłem to lecz nie można zmienić wartości poniżej 25 bo wtedy nei działa.
Dlaczego tak jest ? Jak zmienie na 25 to dmg się zmniejsza a powyżej bije po 150.

Kewin. (ZeZ)
14.06.2013
Zapodaj .sma klasy, to moze cos popatrze Albo powiedz czy ta klasa jest u Rafała w paczce? I jak sie nazywa?
Kewin. (ZeZ)
16.06.2013
No to nic innego, jak w drugim poscie pisze
Daj jeszcze zobacze .sma,(wyslij)
StormShadow
16.06.2013
Juz to zrobiłem.
Nie da się wogóle zmienić dmg w klasie.
Trzeba w silniku linia 1828 {u mnie}
new id = owner,Float:fDist = ..............
Do zamkniecia łap + za chęci

Kewin. (ZeZ)
16.06.2013
Tylko to troche dziwne, bo przeciez ta fukncja jest zamknieta w
#if defined DIABLO_EVENT
A ci w ogole dziala event, i jest model tego diablo?
StormShadow
17.06.2013
Działa mi event.
I model czasem jest czasem nie ma.
Raz jest raz nie
Nie wiem o co chodzi moze ty wiesz?

Kewin. (ZeZ)
17.06.2013
Własnie, jak mialem serwer to w ogole nie mialem
Jak będę mial nastepnym razem serwer, to wtedy to naprawie.