Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
DiabloMod Core 1.1

Zmiana dmg fireball w magu

diablomod core 1.1

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 StormShadow

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 11.06.2013 16:04

Witam, proszę powiedziec gdzie zmienić dmg w magu bo zmieniłem prawie wszystkei wartości liczbowe i nic.
  • +
  • -
  • 0

#2 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 11.06.2013 20:53

Przykład.

 

To jest powiedzmy ten Twoj wycinek:

diablo_create_explode( owner, fOrigin, 55.0 , 50.0, true);

I liczba 55.0 to DMG :)

 

Bo:

native diablo_create_explode(iKiller,Float:fOrigin[3],Float:fDamage,Float:fDist,bool:bExplode);

Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 11.06.2013 20:54

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#3 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 12.06.2013 15:24

Zmienilem i nie pomoglo.
  • +
  • -
  • 0

#4 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.06.2013 15:07

Odświeżam proszę nie warnować bo nie bedzie mnie potem i nie bedę mógł dziś odświeżyć a m ibardzo potrzeba tego.
  • +
  • -
  • 0

#5 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 13.06.2013 16:05

daj .sma


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 14.06.2013 08:00

Skompilowałeś plugin po zmianie tych wartości i wrzuciłeś na serwer nowe .amxx, a następnie zmieniłeś mape ?

 


  • +
  • -
  • 0

#7 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.06.2013 17:23

Nie jestem początkującym onyke :) Zrobiłem to lecz nie można zmienić wartości poniżej 25 bo wtedy nei działa. Dlaczego tak jest ? Jak zmienie na 25 to dmg się zmniejsza a powyżej bije po 150.
  • +
  • -
  • 0

#8 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 14.06.2013 19:35

Zapodaj .sma klasy, to moze cos popatrze :) Albo powiedz czy ta klasa jest u Rafała w paczce? I jak sie nazywa?


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#9 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 16.06.2013 15:19

U darkgl diabloclass_mag
  • +
  • -
  • 0

#10 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 16.06.2013 17:45

No to nic innego, jak w drugim poscie pisze :)

Daj jeszcze zobacze .sma,(wyslij)

 


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#11 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 16.06.2013 22:08

Juz to zrobiłem. Nie da się wogóle zmienić dmg w klasie. Trzeba w silniku linia 1828 {u mnie} new id = owner,Float:fDist = .............. Do zamkniecia łap + za chęci :)
  • +
  • -
  • 0

#12 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 16.06.2013 22:27

:)

Tylko to troche dziwne, bo przeciez ta fukncja jest zamknieta w

#if defined DIABLO_EVENT

:D

A ci w ogole dziala event, i jest model tego diablo?


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#13 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 17.06.2013 11:28

Działa mi event. I model czasem jest czasem nie ma. Raz jest raz nie :P Nie wiem o co chodzi moze ty wiesz?
  • +
  • -
  • 0

#14 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 17.06.2013 11:48

Własnie, jak mialem serwer to w ogole nie mialem :)

Jak będę mial nastepnym razem serwer, to wtedy to naprawie.


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablomod core 1.1

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych