Jak wiadomo nie ma wszystkich opisów
klas do DiabloMod by DarkGL
Dzisiaj je Wam udostępnię
Zrobię to w taki sposób, abyście to tylko skopiowali i wkleili
Pamiętajcie, że nie zawsze mogę wszystko opisać, bo mogę czegoś nieznać.
1. Anioł
new const szNazwaKlasy[] = "Aniol"; new const iHealth = 140; new const szOpis[] = "Redukcja przezroczystosci do 150. Na nozu laduje 2xFB. Co 5sekund leczy 35HP. Ma model skrzydel i ma wbudowany spadochron."; new const iFlags = FLAG_ALL;
2. Assasin
new const szNazwaKlasy[] = "Assasin"; new const iHealth = 90; new const szOpis[] = "Na nozu laduje FAMASA. Na nozu widocznosc zredukowana do 10."; new const iFlags = FLAG_ALL;
3. Cyklop
new const szNazwaKlasy[] = "Cyklop"; new const iHealth = 160; new const szOpis[] = "Na nozu laduje 50HP. Otrzymuje obrazenia o 3mniejsze. Moze uzyc pioruna ognia (e), raz na runde."; new const iFlags = FLAG_ALL;
4. Demon
new const szNazwaKlasy[] = "Demon"; new const iHealth = 145; new const szOpis[] = "LongJump bez freezetime!(CTRL). Zmniejszona grawitacja. Na nozu laduje wysysanie zycia przeciwnikowi, gdy go trafisz."; new const iFlags = FLAG_ALL;
5. Elf
new const szNazwaKlasy[] = "Elf"; new const iHealth = 120; new const szOpis[] = ""; new const iFlags = FLAG_ALL; new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";
6. Kaplan
new const szNazwaKlasy[] = "Kaplan"; new const iHealth = 125; new const szOpis[] = "Dostaje DEAGLE i SHIELD. Na nozu laduje 100HP. Moze uzyc tarczy na sojuszniku, ktory jest widzialny. Dodaje ona 40HP i wiekszy DMG."; new const iFlags = FLAG_ALL;
7. Korlic
new const szNazwaKlasy[] = "Korlic"; new const iHealth = 130; new const szOpis[] = "Co 5sekund dostaje 5HP. Otrzymuje obrazenia -5, zadaje obrazenia +5. Gdy zabije wroga dostaje 10HP. Na nozu laduje wieksza predkosc chodzu, gdy zmienisz bron tracisz ja."; new const iFlags = ADMIN_LEVEL_H; new const szFraction[] = "Klasy Premium";
8. Lodowy Golem
new const szNazwaKlasy[] = "Lodowy Golem"; new const iHealth = 200; new const szOpis[] = "Ma tylko pistolety. Gdy strzela spowalnia na 15sekund. Gdy rzuci FB to odkrywa jednostki niewidzialne w danej odleglosci i spowalnia je (5skeund). Na nozu laduje dodatkowe pociski."; new const iFlags = FLAG_ALL; new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";
9. Maddawc
new const szNazwaKlasy[] = "Maddawc"; new const iHealth = 130; new const szOpis[] = "Z noza dwa razy wieksze obrazenia i moze rzucac nozem. Szansa 10/28 na dostanie broni. "; new const iFlags = (1<<21); new const szFraction[] = "Klasy Premium";
10. Mistrz Cieni
new const szNazwaKlasy[] = "Mistrz Cieni"; new const iHealth = 120; new const szOpis[] = "Na nozu laduje redukcje przezroczystosci +3 (max.30). Przezroczystosc 195/255. Moze postawic swoj cien (bind klawisz +cien)"; new const iFlags = FLAG_ALL; new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";
11. Nithlathak
new const szNazwaKlasy[] = "Nithlathak"; new const iHealth = 100; new const szOpis[] = "Na nozu laduje wiekszy wampiryzm. Ma 1/5 szansy na zabranie zycia graczowi (5+cast) .Robi wielkie BOOM! (bind klawisz +wybuch)"; new const iFlags = FLAG_ALL; new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";
12. Piekielny
new const szNazwaKlasy[] = "Piekielny"; new const iHealth = 125; new const szOpis[] = "Na nozu laduje HP. Gdy zabije dostaje HE. Kiedy trafi wroga granatem odlamkowym, ekran przeciwnika jest czerwony (po 16sek. znika), po 4sek. dostaje 10obrazen (tak 4razy). Nie moze uzywac SAY. Pod (bind klawisz hegren) kupuje HE (koszt 300$, moze miec 2HE, kupowac moze prawie przez cala runde)"; new const iFlags = FLAG_ALL; new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";
14. Premium
new const szNazwaKlasy[] = "Premium"; new const iHealth = 160; new const szOpis[] = "Dostaje M4A1 i naboje do AWP. Moze stawiac pulapki."; new const iFlags = ADMIN_LEVEL_G;
15. Rycerz Zagłady
new const szNazwaKlasy[] = "Rycerz Zaglady"; new const iHealth = 100; new const szOpis[] = "Na nozu laduje wieksze obrazenia z pierwszego strzalu(+5 za kazdym zaladowaniem). Gdy zginie wybucha, zadajac 75+int obrazen. Szansa 1/4 na zabranie 400$ wrogowi."; new const iFlags = FLAG_ALL; new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";
16. Talic
new const szNazwaKlasy[] = "Talic"; new const iHealth = 160; new const szOpis[] = "Na start 100ARMOR. Dostaje obrazenia o 10 mniejsze."; new const iFlags = ADMIN_MENU; new const szFraction[] = "Klasy Premium";
17. Wampir
new const szNazwaKlasy[] = "Wampir"; new const iHealth = 110; new const szOpis[] = "Gdy strzela w przeciwnika leczy sie o 3HP."; new const iFlags = FLAG_ALL; new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";
18. Wilkołak
new const szNazwaKlasy[] = "Wilkolak"; new const iHealth = 120; new const szOpis[] = "Co 10sekund dostaje 10HP. Moze skakac w powietrzu."; new const iFlags = FLAG_ALL; new const szFraction[] = "Klasy Unikatowe";
19. Złodziej
new const szNazwaKlasy[] = "Zlodziej"; new const iHealth = 115; new const szOpis[] = "Na nozu laduje predkosc chodu, gdy zmieni na inna bron traci ja. Moze rzucac nozem. Dostaje MP5. Szansa 1/5 na kradziez pieniedzy. Szansa 0/6, ze nie trafia go w kaptur."; new const iFlags = FLAG_ALL;
______________________________
Jeśli macie jakieś uwagi, to piszcie.
Wiem, że to może być nie do końca prawda, ale w większości jest
Użytkownik Benio101 edytował ten post 09.06.2013 19:06
Dodanie tagów na prośbę autora tematu