Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zablokować broń dla klasy ?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arnn

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 31.05.2013 19:38

Witam tak jak w temacie, jest jakiś kod który zablokuje mi bronie takie jak USP i GLOCK, jednak chodzi w klasie żeby blokowało ;P
  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 01.06.2013 10:19

w plugin_init

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");


na dole

public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP)
{
client_cmd(id, "drop")
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Arnn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 01.06.2013 10:35

@ UP Gdzie mógłbym znaleśc plugin_init ?
  • +
  • -
  • 0

#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 01.06.2013 10:48

w sma klasy masz
public plugin_init()
{
// tu cos masz
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

Użytkownik glut1997 edytował ten post 01.06.2013 10:49

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 Arnn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 01.06.2013 11:05

Aha okej, ale jak mam 1/1 z kosy to potem to nie działa ;x
  • +
  • -
  • 0

#6 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 01.06.2013 11:10

pokaz sma
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#7 Arnn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 01.06.2013 11:15

Masz czyste bez tego bo nie umiem zrobić ;x
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
#include 
        
new const nazwa[]   = "*NEW*Assasin";
new const opis[]    = "Niewidzialny podczas kucania na nożu,zmniejszona grawitacja, 1/1 z noża(atak prawym), jest szybki/";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 15000;
new const kondycja  = 30000;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25000;
    
new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];


	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);



	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");


public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}

	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

  • +
  • -
  • 0

#8 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 01.06.2013 11:21

Masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#9 Arnn

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 01.06.2013 11:27

@UP Własnie tak miałem i mi 1/1 z noża nie działa rozumiesz ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych